LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
jade12
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jul 2008 19:14

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door jade12 »

litania ik ben met je eens we moeten zeker met zijn allen naar den haag.me kinder waren alleen 2 weken bij me exman op vakantie achter me rug om is er vies spel geweest maar ik heb me verhaal al vertelt. ze zitten nu al drie weken bij hem hadden allang terug moeten komen.ze hebben straks gebelt met jeugdzorg op achtergrond me kinderen waren aan het huilen,ik ook dat doet zo n pijn je kunt niet teveel zeggen want ze zit op de achtergrond jeugdzorg ze waren aan het huilen ik heb gewoon gezegt al zat dat mens op de achtergrond dat ik van ze houdt met heel me hart en ziel en ik geef het niet op me dochters huilde mama ik mis je hou van jou. ik zei ik ook van jullie mama zal blijven knokken voor jullie. weet wat met jeugdzorg is waar ze moeten zijn zijn ze niet of telaat.MAAR WAAR HET NIET NODIG PAKKEN ZE KINDER AF OP SMERIGE MANIER DEED ZO N PIJN TOEN ZE HUILDE WEET NIET WANNEER IK ZE WEER SPREEK .BEN WEL EEN KLACHT AAN HET INDIENEN TEGEN TOEZIENT VOOGD EN JEUGDZORG ,EN BLIJF VECHTEN VOOR DE KINDEREN IK GEEF NIET OP DAT MOET NIEMAND DOEN BLIJVEN VECHTEN HOE ZWAAR HET OOK IS .EEN VERDRIETIGE MOEDER :( :evil: IK BEN ECHT KWAAD OP JEUGD ZORG HET ZIJN VIEZERIKKEN ECHT WAAR . WAT ZE ME KINDEREN AAN DOEN GEWOON TRIEST JADE

jade12
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jul 2008 19:14

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door jade12 »

waar blijft de recht van het kind. jeugdzorg is echt erg wat ze de kinder aan doen en de moeder en verontschuldiging zeggen we hebben fout gehandeld en fouten gemaakt .maar me kinder zijn nog steeds bij exman

jade12
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jul 2008 19:14

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door jade12 »

politie doet er ook niks aan. terwijl me kinderen alleen bij me ex op vakantie waren .ze hadden al vanaf 29 juli terug moeten zijn. jeugzorg geeft toe dat ze fouten gemaakt hebben. en heb de kinder niet terug van me ex me ex misbruikt deze situatie door de fout van hun zitten me kinder daar dus ik kan nog alleen een snel recht beginnen
heb de kinder vrijdag voor het eerst gesproken na zoveel weken jeugdzorg zat op achtergrond samen komplot met me ex en me kinderen waren aan huilen en riepen mama wat doe ze me kinder aan waar is recht van kinderen en moeder jeugdzorg bah en nog eens bah :( :evil:

Marjolein30
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 aug 2008 20:03

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door Marjolein30 »

ik vecht al 6 jaar tegen de instantie - fouten in de jeugdzorg , verhaal van een moeder heel triest
Dit is mijn verhaal (deze brief heb ik naar meerdere instanties gestuurd)

Een al bekend verhaal, fouten in de jeugdzorg.
Normaal sta je er eigelijk niet zo bij stil tot het je zelf overkomt dan kan je er niet meer om heen.

De rede dat ik mail en niet bel is omdat ik eigelijk niet zo goed weet waar te beginnen.
Het is een lang en moeilijk verhaal waar maar geen einde aan lijkt te komen.

Om te beginnen zal ik mezelf even kort voorstellen, mijn naam is ....... ....... ben moeder van 3 jongens en 2 meiden.
Ben 30 jaar en al bijna 8 jaar gelukkig samen met mijn huidige partner.
Wij wonen in Breda.

Maar dat heeft even geduurt voor dat, dat zo ver was.
In 2002 zijn mijn kinderen (mijn 3 jongens ) na 4 jaar op de vlucht te zijn geweest in blijf van mij lijf huizen voor mijn ex man voor het eerst bij hun vader op bezoek geweest.
Dat was tot lange tijd de laatste keer dat ik ze zag, hij heeft ze niet meer terug gebracht.
Na een tijd opzoek te zijn geweest heb ik het na een jaar erbij gelaten omdat ik wist dat ze in Nederland waren (mijn ex is van Algerijne afkomst) en omdat ik steeds de dreiging hoorden van hem als ik hem niet met rust liet hij naar Frankrijk of Algerije zou vertekken.

Omdat Jeugdzorg er ook geen grip op had en politie ook niet was het erg moeilijk om deze strijd vol te houden.
Jeugdzorg kon niet ingrijpen omdat hij dat niet wilde en op dat moment lieten de instanties het er ook bij zitten.
Tot het in 2003 fout ging en er OPEENS politie voor mij deur stond met de kinderen, ondertussen was ik wel eens waar mijn leven proberen weer aan het opbouwen voor zover ik kon maar makkelijk was dat niet.
Ik woonde bij mensen in en had geen geld of hulp van welke instantie dan ook.
Al snel wist mijn ex waar ze waren en kwam ze opzoeken zonder hulp van buiten af was ik niet sterk genoeg tegen hem en heb de kinderen mee laten gaan, met voorwaarden dat ik ze zou mogen zien.
Dat was net het geval.

Ik heb ze niet meer gezien, via jeugdzorg hoorden ik alleen maar leugens over mij en kreeg niet de kans mijn verhaal te doen, daar waren ze kort weg niet in geintereseerd.
Belangrijk was dat mijn ex hulp kreeg en dat ging heel ver, zo verzon buro jeugdzorg Amsterdam dat ik in een instelling zou zitten en dat ik zelf tegen mijn ex zou hebben gezegt om voor mijn kinderen te zorgen omdat ik het niet meer aan kon zodat hij in december van 2003 een verblijfvergunnig kreeg omdat ik niet in staat zou zijn om voor mijn kinderen te zorgen. (Nadat het eerst 4 x was afgewezen omdat hij gewoon weg niet het recht had hier te verblijven)

Met de vraag waarom ze dat gedaan hadden was het antwoord, SORRY HET WAS NIET NETJES MAAR OM MR GOED TE KUNNEN HELPEN MOESTEN WIJ IETS DOEN! EN UW TOESEMMING VRAGEN WAS NIET IN HET BELANG VAN DE KINDEREN.
U ZOU HET NAMEIJK NIET GEVEN!
En de IND controleerde niks en heeft het kwakkeloos na eerst 4 afwijzigen afgegeven zonder na te gaan waarom het nu opeens anders was.

Ik stond er dus alleen voor, als ik mijn verhaal wilde doen met het FIJT dat hij agresief was aan de drugs zat niet goed in de bassis kon voorzien van de kinderen er genoeg aangiftes lagen en veroordelingen, werdt er geantwoord daar vinden we wel een oplossing voor.

In 2005 ging de OTS waar mijn kinderen onder stonden eraf en stond hij er alleen voor.
In het begin ging het goed maar alles wat ik riep was nog steeds in het leven van de kinderen. Geen structuur, geen bassis, drugs, enz enz.
niemand die wilde luisteren.

Als ik gesprekken had met de kinderbescherming werd mij eigenlijk alleen medegedeeld het AMK in te schakelen, dat kon ik niet doen omdat zij in het verleden al vaker mijn adres gegevens hadden doorgegeven met één fout en ik kon weer verhuizen. (in de tijd dat de kinderen nog bij mij woonde)

Dat wilde ik verkomen, het enige wat ik wilde was dat er IEMAND naar mij zou luisteren en mij serieus zou nemen maar alles wat ik zei werd afgedaan als STEL JE NIET AAN VALT ALLEMAAL WEL MEE, HET IS EEN LIEFE MAN MET GOEDE VADERSCHAPS KWALITEITEN!

Tot ik in feb 2007 hoorden via via dat het ZEER slecht ging met de kinderen en dat de omstandigheden zodanig waren dat het echt niet meer kon!
Na deze info heb ik contact gezocht met de kinderbescherming en weer kreeg ik het zelfde te horen.
Meld het bij het AMK!
Ik had het niet gezien maar alleen gehoord dus konden ze eigelijk niks doen!
Ik heb toen nog via jeugdzorg gevraagd wat ik het beste kon doen en die konden ook weinig vanwege wachtlijsten.

Ik Mei hoorden ik dat met de slechte omstandigheden ook nog eens de electra en het water was afgesloten dat was voor mij de druppel en heb gelijk alles in huis gehaald om de kinderen thuis te kunnen ontvangen (aangezien ik dat niet had) op 7 Juni was alles klaar en heb ik opgebeld dat ik er aan kwam om ze te zien, ik was (een beetje welkom) heb zonder wat te zeggen de jongens in de auto gezet en ben weg gereden.
Heb toen ook meteen iedreen op de hoogte gesteld van wat ik van paln was en waar ze zaten zodat ze mij niks in de schoenen konden schuiven.

Instanties rond om mijn ex bevestigde via brieven de situatie thuis die ik hoorden via de kinderen maar ook rond om hem hen.
Er was genoeg reden om ze niet terug te laten gaan zolang de situatie niks veranderd was.
Toch liep het tijdens de rechtzaak anders dan iedreen verwachte ondanks alles moesten de kinderen terug naar hun vader, terwijl er eigelijk buiten de electra om niks was veranderd.

Reden was!

Ik zou de kinderen daar hebben weg getrokken uit een stabiele situatie en ze nog meer schade hebben aangedaan.
En punt 2 was dat ik het AMK niet wilde in schakelen en dat werdt mij erg kwalijk genomen.

De kinderbescherming werdt in geroepen om een spoed onderzoek te doen, dat liet 4 maanden op zich wachten, toen ik UITEINDELIJK een brief kreeg werden wij samen uitgenodigd met mijn telefoontje dat ik dat niet wilde en dat dat ook niet kon gezien de omstandigheden kreeg ik te hoorden dat ze daar niet zo blij mee waren, wand zo zeiden zë 'dat was niet hun maniet van werken!' op mijn vraag wat de bedoeling was van dat gesprek en of ze ook langs kwamen en op school enz enz, een onderzoek dus! zeiden ze NEE het was een gesprek eenmalig en dan zouden ze kijken naar aanlijding van het gesprek wie er de meest geschikte ouder was!
In mijn ogen kon dat echt niet en vertelde dus ok dat ik niet van plan was daaraan mee te werken.
Dat als ze een ECHT onderzoek wilde doen mijn deuren open stonden en verder ik niet mee ging in deze onzin, van wie het mooieste verhaal verteld!

daarna kreeg ik een brief thuis gestuurd waar in stond dat ik niet bereid was mee tewerken aan het onderzoek en hebben ze PER ONGELUK mijn adres gegevens mee gezonden met de brief die tevens aan mijn ex werdt verstuurd!

Nu zijn wij een jaar later, en ik krijg op 1 Juli j.l een telefoontje dat het niet goed gaat met de kinderen, zware verwaarlozing O.A geen eten geen schone kleding kinderen niet naar school als ze naar school gingen stinken de kinderen onder de luizen vies huis, vader zwaar aan de hard drugs en weigerd hulpverlening binnen te laten en dreigt ze de deur uit!

Alles wat ik al 6 jaar roep komt op eens boven tafel!
Nu heb ik afgelopen week het raport binnen gehad en wat blijkt alles wat ik toen zei en werdt afgedaan als ONZIN! zeggen zij nu ook! En was ook al in deze periode bekend..

Van drugs tot vlucht pogingen als iemand hem wilde benaderen.
Op dit moment zijn de jongens uit huis gehaald bij hun vader, en hun vader glijd steeds meer af naar de afgrond en heeft niks meer van zich laten horen.

Ik heb dagelijks met jeugdzorg contact en mij wordt steeds duidelijker dat ze zich eigelijk geen raad weten wat te doen!
Jeugdzorg waar nu contact mee is doet zijn best de fouten van de afgelopen jaren te herstellen maar dat is erg moeilijk.
de jongens zitten nu apart en mijn 2 jongste zitten op een plek waar ze eigelijk gister 21 juli al weg hadden moeten zijn.
En er is nog geen oplossing voor een andere plaats!
Hier bij mij zijn ze meer dan welkom, maar zo makkelijk is dat niet mijn ex heeft mijn adres dankzij de kinderbescherming en als hij weet dat ze hier zijn zijn wij alle niet meer veilig dat ziet jeugdzorg nu ook in gelukkig.
Alleen een beetje laat.
Dit had nooit zo ver mogen komen en moet ook stoppen.
Ze zijn nu 7, 10 en 12 en eigelijk al zo getraumatiseerd dat het verwerken ervan haast niet meer mogelijk is.

Ze zijn 3, 4 x inc dat ik ze vorig jaar uit huis haalden weg gehaald bij hun vader, en er is een kans dat ze terug worden geplaatst terwijl dat echt niet kan.

Als jeugdzorg in 2003 had ingegrepen en had geluisterd naar mij en de mensen om mij heen was het nooit zo ver gekomen...

Ik wil dat dit bekend wordt en dat er een stop op wordt gezet en dat bekend wordt dat deze kinderen (niet alleen de mijne maar alle waar dit mee gebeurd) geen nummers, geen waclijsten zijn maar kinderen die keer op keer worden getraumatiseerd en er lijkt geen einde aan te komen!

Ik heb samen met een kennis die ook de zelfde ervaringen heeft met jeugdzorg een hyves site opgezet,

http://aktiejeugdzorg.hyves.nl/

In de hoop vele reacties te krijgen en in de media zodat duidelijk gaat worden dat dit echt niet langer kan!
Ik persoonlijk kan nu niks doen en dat is erg frustrerend en sloopt gewoon wat je in je hebt.
Ik weet ook niet of dit de juiste weg is maar HOOP zo dat het via julie toch in de media kan komen en dat er aandacht voor komt, wand ik weet het niet meer en ben ten einde raad.
Ik vecht al 6 jaar tegen een instantie waar niet tegen te vechten valt.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat julie er ergens wat mee kunnen.
Ik weet dat het een algemeen bekend verhaal is, maar blijkbaar niet bekend genoeg als het nog steeds gebeurd!

Zoals ik al zei, mijn kinderen zitten nu op een plek en niet wetende wat de volgende zal zijn!
tewijl ik als moeder er voor ze ben!

Hopende op een spoedige en positieve reactie met vriendelijke groeten M.Karbet

< Vorige Volgende >

jade12
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jul 2008 19:14

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door jade12 »

iw weet nu wat meer jeugdzorg heeft bij mij veel fouten gemaakt de kinderen waren alleen bij me exman op vakantie .zijn nog steeds door fout buro jeugdzorg de rechter weet dit ook. ben kortgeding begonnen de rechter heeft beslist dat ze bij me ex moeten blijven tot het in september voor komt. dit door leugens van me exman ,ALS JE EERLIJK BENT VERLIES JE BLIJKBAAR ,MAAR IEMAND DIE LIEGT KRIJGT ALLES VOOR MEKAAR NET ALS ME EXMAN. HOOR VIA VRIENDIN VAN ME DOCHTER HEB ZELF HET IN DE COMPUTER GELEZEN DAAR BIJ DIE MENSEN DAT ME DOCHTER SCHRIJFT DIE VAN DE JEUGDZORG HEEFT MOBIEL AFGEPAKT . EN EEN VAN DE MSN GEBLOKEERT DAT ZE ERNIET OP KAN.VIA EEN ANDER WEG HEEFT ZE GESCHREVEN NAAR HAAR VRIENDIN. ZE SCHREEF IK WOUW NIET OP VAKANTIE BIJ ME PAP MAAR MOEST VAN JEUGDZORG IK WIL EINDELIJK NOOIT MEER BIJ PAP EN EENS MOEST IK DAAR BLIJVEN TERWIJL IK DIT NIET WIL IK MIS JULLIE MAAR OOK MIJN MAM ECHT JEUGDZORG IS VERKEERT BEZIG BEZEFFEN ZE WEL WAT VOOR LEED DE KINDEREN AANGEDAAN WORDT. ME OUDSTE IS 12 BIJNA 13 EN ME ANDERE DOCHTER IS 11JAAR. KAN ALLEEN HOPEN DAT ME OUDSTE DE MENING BIJ RECHTER MAG ZEGGEN ALS ZE DAT DURFT EN NIET MIN EN MEER GEHERSENSPOELT IS DOOR EX EN JEUGDZORG .DE LAATSTE KEER DAT IK ZE SPRAK HUILEN ZE BEIDE
WIL GRAAG MET ANDERE DER OVER PRATEN IN DE HOOP DAT WE MEKAAR KUNNEN HELPEN OP DEZE WEG. BEN WEL BIJ KLACHTENCOMISSIE GEWEEST EN DIE GEVEN ME HELEMAAL GELIJK EN DIE ZEGGEN JEUGDZORG IS BIJ ALLES FOUT GEWEEST DE AKJ MOET ALLEEN NOG OFFICIEEL KLACHT IN DIENEN DAT DOE IK OOK. NIET ALLEEN VOOR ME KINDEREN EN MIJ EN ME PARTNER MAAR DOE DIT OOK VOOR ANDERE OUDERS DIE DIT HEBBEN MEEGEMAAKT OF DEZE ELENDE STAAT TE WACHTEN .BLIJF BIJ GGZ OF JEUGDZORG WEG ZOEK ELDERS HULP EEN HELE DROEVIGE MOEDER MET HEEL VEEL VERDRIET EN PIJN MAAR IK BLIJF VECHTEN VOOR ME KINDEREN IK VERZORGDE ZE 10 JAAR ALLEEN EN GEEF NIET OP ME KINDER GEVEN OOK AAN DAT ZE NAAR HUIS WILLEN TOEN IK ZE DE LAATSTE KEER GESPROKEN HEB EN HEB GEZEGT DAT IK NIET OP GEEF .ZE ZEIDEN MAMA WE WILLEN NAAR HUIS ,EN MAMA GEEF ECHT NIET OP IK ZEI NEE IK GEEF OOK NIET OP IK HOU HEEL VEEL VAN JULLIE TOEN ZEIDEN ZE OOK VAN JOU MAMA
:(

paulkampstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2008 02:42

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door paulkampstra »

Helaas maak ik nu ook mee dat de rechterlijke beslissing niet wordt geaccepteerd door jeugdzorg. Ik zou de woensdag terug krijgen maar nu blijkt dat de moeder dat niet wil heeft jeugdzorg besloten dat ik inderdaad de woensdag niet terug krijg. Ook de vrijdagmiddag die ik had met mijn zoon wordt van mij afgepakt omdat de moeder dat graag wil. Jeugdzorg is geen jeugdzorg maar een moedermaffia !!! Geen moment zijn ze bezig in belang van mijn zoon. Zelfs een persoonlijkheidsstoornis van de moeder wordt afgedaan als onzin. Ondertussen mist mijn zoon mij heel erg en ik hem natuurlijk ! Ook wordt mijn zoon gepest door zijn de man van mijn ex. De instanties houden de moeder in het zadel en mishandelen geestelijk systeematisch vader en zoon.


Paul Kampstra
0614543786

jade12
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jul 2008 19:14

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door jade12 »

jeugdzorg is geen moedermafia. ben ik niet mee eens .jeugdzorg is een crupte bende. mijn kinderen waren alleen bij ex op vakantie zijn nog daar. ik verzorgde ze 10 jaar alleen. ze beloven alles en komen nooit belofte na. heb ze een keer gezien en zou ze mogen bellen iedere keer verschoven door jeugdzorg heb ze nog niet aan telefoon gehad. heb klacht gediend bij ajk klachtencommisie.ze zeiden daar wat hier gebeurt klopt niet het is kompot met jeugddzorg en me ex en ze zeiden daar jeugdzorg heeft bij u hele grove fouten gemaakt. maar heb me kinder hier niet door terug. ze heeft aan haar beste vriendin geschreven samen met haar zusje ik wou niet naar me pap en een keer moest ik daar blijven terwijl ik dit niet wil .waar is de recht van de kinderen nergens blijkbaar jeugdzorg doet toch wat ze willen .en bij me exman gaat alleen om geld daarvoor wou hij ze en heeft jeugdzorg zo mooi achter hem maar wat ze niet weten is dat me ex 15 jaar toneelvereninging heeft gedaan. me advocaat weet dit is compot met exman en jeugdzorg bij de ajk weten ze dit ook een verdrietige moeder en boos heel boos op jeugdzorg :evil:

chrishavelaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2008 17:36

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door chrishavelaar »

ik heb zelf ook te maken met jeugdzorg omdat mijn ex de kinderen niet goed verzorgt en toen de school van mijn kind en een melding van maakte en ik om opheldering vroeg bij mijn ex stopte de omgang en jeugdzorg doe gewoon niets

Johan en Vivian
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2008 22:21

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door Johan en Vivian »

Hallo allemaal

Wou toch ook even op dit onderwerp reageren
Ik heb nu al zeker 6 jaar met jeugdzorg te maken.
Sinds 3 jaar wonen de kinderen niet meer bij mij
Alleen omdat ik ging verhuizen en de kinderen gewent waren om bij vader te wonen.
Jeugdzorg doet alles in het nadeel van een kind
Voor mijn hele verhaal zie mijn hyves groep

Ik heb een hyves groep aan gemaakt die is sinds een paar dagen in de lucht.

willen jullie mee praten
en andere steunen
meld je dan aan.

http://jeugdzorgelende.hyves.nl

ik houd ook een weblog bij

www.wilmijnkinderenterug.web-log.nl

Vriendelijke Groet,
Vivian

kathy1023
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 dec 2008 14:23

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door kathy1023 »

Nou ik wil er ook nog wat op zeggen,
BJZ doet niet aan waarheid vinding, ook niet als je alle bijwijzen van heb. Ons zoon is op zijn 6de maand op een VOTS. Wij als ouders wisten van niks. Tot op een dag dat we te horen kregen dat schoonmoeder meldingen heeft gemaakt bij AMK. Politie zegt dat ik moeder me zoon zijn nek het gebroken en haar heb mishandeld en me gezin. Ze komt nooit bij ons thuis voor haar kleinzoon alleen, in de stad wat afspreken. AMK en de politie geloven haar en zo op een dag kind weg zeer triets. Nu BJZ erbij komt is het een hele zooitje geworden. Ik moeder ben beschuldigt voor moord kindermishandeling enz.... Ik had er wel 4 jaar celstraf voor kennen krijgen. Omdat wij boos zijn, zijn we gelijk "bordeliners inpuls toleratie en promakletie". Zonder ons hebben onderzocht. Nou lekker is dat als ouder!!! Dat is BJZ.
Nu is me zoon 12 maanden en hij zei laats:" nene blijf" tegen mij. BJZ geef hem nu medicatie zo dat hij slaap als we hem mogen zien. Ook omdat, hij dan niet kan zeggen dat hij bij ons wil zijn. Elke keer zeggend BJZ mee werken dan is je zoon snel thuis, nee op 2 dec 2008 zonder ouder of advocaat erbij een verlening doen in de rechtbank van 4 weken tot een jaar. Dat is BJZ ze houden je kind zo lang mogelijk weg voor geld, niet voor zorg van jou en je kind. En een OTS betekend dat je kind thuis hoord te zijn en dat je ondersteuning thuis erbij krijgt. Dat is OTS. Ook zeggend BJZ ouders geven geen liefde aan hun kind. JA JA HIER KOMT IE!!! Hoe moet je dat 1 uur in de 6 weken liefde geven aan je kind!!! WELK KIND HEEFT GEVRAAGT OM GESCHEIDEN TE WORDEN VAN ZIJN OUDERS????? Maar wat BJZ niet ziet is dat wij als ouders en kind schaden hebben. We kunnen niet normaal de deur uit of naar de winkel of familie. Omdat je bij je de deur hebben in gerampt waar hele buurt erbij was. Wij als ouders zijn bang krijg je kind nog wel terug en zo ja waarneer halen ze hem weer op??? Elke min van de dag spook het door je hoofd bang en bang. Ook bang van wat gebeurt er met je kind in het pleeggezin wat zouden ze doen met hem???? Ik weet uit ervaring dat ons kind al 3 x is mishandeld in het pleeggezin, nu is hij ook nog bang van de auto, wasmischien en zijn eigen hond!!! Wat is er gebeurt vraag je dan af. Je krijgt geen uitleg van BJZ en je moet het machteloos toe kijken.

Je bent nu alleen bezich met een juridichse strijd die nooit dan ook nooit kan winnen!!!!!! Ook al heb je alle tegen bewijzen van dat het niet zo is.

En dit over de rug van je eigen kind.
Door leugens van je ex, schoonmoeder of een ander.
Bedankt overheid voor ons mooie leven en onze groote zorg van BJZ die we niet KRIJGEN!!!!!!!!

Wil je geholpen worden door dokter Nico Mul en met vragen bij ons over BJZ. En tegen BJZ in de strijd gaan!! Hoe meer hoe beter.
Dit is geheel gratis.
Kom dan snel naar [email protected]
Want wij zijn tegen BJZ!!!!!! En we helpen u graag.

jeugdzorgtv
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2009 07:03

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door jeugdzorgtv »

beste mensen,

JeugdzorgTv is een project waar iedere ouder en kind een podium heeft om artikelen, filmjes etc...te kunnen plaatsten.

Neem een kijkje op www.jeugdzorgmedia.nl

Op 20 september 2008 heeft in Bladel een conferentie plaatsgevonden georganiseert door platform rechtsorde herstel.

Zie de conferentie via http://bladel.jeugdzorgmedia.nl

Klachten over het Leger des heils zijn wij dubbel in geintresseert..laat ons weten als u info over hun heeft omtrent misstanden.

Met vriendelijke groet,
Edwin Lauxen
www.jeugdzorgmedia.nl

bjorn27
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2009 16:48

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door bjorn27 »

in welk op zicht dan ook de overheid doet bijna zowiezo geen kl.te om ons nederlanders tehelpen ik zelf kreeg toen ik 12 was een voogt toegewezen en dat in amsterdam hehehe daar heb je dus wacht kamers he mensen toen ik 17 was en echt helemaal ontspoort was qua levens richting stopte ze me uit eindelijk in een internaat als ze dat nou eerder hadden gedaan was ik nog beter dan goed terecht gekomen :P echt in dit leuke spontane liefde volll leven moet je het echt allemaal zelf doen hulp van andere die ook iets kunnen berijken ja als die komt is het vaak telaat :D en wat is dan het beste in hun ogen. je leven nog erger verneuken

john64
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2009 11:52

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door john64 »

het is niet alleen jeugdzorg waar het een en ander niet goed gaat , de raad voor de kinder bescherming gaan ook geregeld dingen niet goed , mijn kinderen staan onder ots bij het leger des heils jeugdzorg en reclassering , ook daar is er genoeg mis , zo werd er in 1e instantie verteld dat ik m,n zoon van 13 niet thuis kon hebben omdat ik niet in staat zou zijn om hem op te voeden gezien zijn adhd-pdd/nos ondanks een positief advies van de behandelaars , vervolgens werd ze al verweten in een hoger beroep dat ze hun werk niet hebben gedaan , daarna werd ze opgedragen om te kijken of de kinderen wel of niet naar mij zouden kunnen , hebben ze nooit iets mee gedaan , net al mijn dochter , die speelde met haar ****** zodra ze in bad ging bij het pleeggezin , werd er gelijk sexueel misbruik van gemaakt , ik heb al vorig jaar mei een onderzoek gelast , en dat zou er volgens hun ook wel komen , maar nee hoor , ze blijven het roepen maar onderzoeken ho maar , en onduidelijkheid is troef , niemand weet waar hij of zij aan toe is , en dat je als ouder hier aan onderdoor dreigt te gaan word alleen maar gezegd , zie je wel , hij kan het niet aan , misbaksels zijn het , en dit is nog maar een heel klein tipje van de enorme sluier van wat er allemaal nog meer mis is met die instelling in dit geval het leger des heils jeugdzorg en reclassering.

advocaat van ruth
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2009 11:46

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door advocaat van ruth »

Hallo,

BJZ maakt zich schuldig aan oplichting .
Hoe anders moet je het noemen als BJZ wel bijna 20 euro per kind per dag ontvangt voor de uitvoering van een ots terwijl er nog geen gezinsvoogd is?
Een situatie die de standaard is geworden:
ots uitgesproken, briefje van BJZ aan ouders: we hebben even niemand maar we melden ons nog wel, na maanden wachten weer een briefje: hoera en proficiat we hebben een gezinsvoogd en hij heet ….,
en in de tussentijd bijna euro 20 per kind per dag ontvangen.
Tip aan allen die dit overkomt:
claim schadevergoeding!!
BJZ doet echt niet moeilijk en betaalt bijna zonder slag of stoot!!!
Echt waar!!!!!
Ze weten dat ze fout zijn en willen voorkomen dat het aan de grote klok wordt gehangen.
Nu ontvangt BJZ Eindhoven per dag op deze manier naar schatting tussen de 1000 en 2000 euro per dag, 7 dagen per week.
Voor werk dat ze nooit geleverd hebben!
Weten hoe het werkt?

even een mailtje naar [email protected]

panter2
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2009 02:53

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door panter2 »

IK kan vertellen wat ze goed doen "NIETS".
Al onze kinderen zijn direct bij hun geboorte weggehaald, illegaal en overbodige machts misbruik!
En dan zeggen ze dat ze in het belang van een kind werken?
Bij keugdzorg zit het al niet goed :evil: maar de william schrikker groep is de ergste van allemaal :twisted: .
Deze monsters gijzelen kinderen die helemaal normaal zijn :evil: :!:
Daar gaat het stelselmatig fout ook worden er kinderen in pleeggezinnen omgebracht.
Dit verdwijnt echter in de doofpot, en de natuurlijke ouders krijgen de schuld, de aggressie van voogden tegen de natuurlijke ouders neemt echt in grotere mate toe.
Ook krijg je zomaar van je voogd een mes op je keel, en dan draaien ze de boel gewoon om! :x
Tot zover de panter

COCKIE
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:03

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door COCKIE »

Wij zijn ook een opa en oma die door bureau jeugdzorg hun kleinkind ook niet mogen zien, dit allemaal door leugens en bedrog.

Op 23 mei is er dan ook een stille tocht in Den Haag, alle informatie over deze tocht is te vinden op de site van www.misstandenjeugdzorg.nl
we hopen dan ook dat het op dat moment dan ook vele opa's en oma's samen met ons naar Den Haag gaan om hun stem te laten horen.

Immers het moet een keer afgelopen zijn met de uithuisplaatsingen zonder een degelijk onderzoek.

Cockie

dase
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mei 2009 17:05

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door dase »

:cry: hallo,ik kan een heel verhaal ophangen over jeugd zorg maar ze plegen fraude tot en met,samen met de raad van de kinderbescherming,ik ben in de problemen gekomen omdat politie hun fouten niet rechtvaardigd,en valse leugens op papiet zet wat er gebeurd is ik moet nu in therapie en jeugd zorg liegt alles tegen over de rechtbank,omdat alle twee mijn kinderen een fam erfellijke afwijking hebben wordt ik niet geholpen,mijn kinderen zijn gewoon een voetbal waar mee gespeeld wordt,ik ben slachtoffer sedert 1988 en mag dus niet het recht recht doen spreken.nee dan worden mijn kinderen uit huis gehaald,het feit dat ik al sedert 2002 benadeeld wordt,is al erg genoeg,fraude met bankgegevens etc etc en niemand doet iets,mevr ank clabbers van jeugd zorg venlo heeft mijn kind psychies kapot gemaakt,en zal alles eraan doe om mij stuk te maken met politie en de raad vd kinderbescherming,ik zal dan ook iedere twee maanden een oproep doen,want de kinderen worden letterlijk psychiesch kapot gemaakt,zowel emotioneel als gezondheid,in mijn huis is in 2005 ingebroken terwijl ik nu daardoor met de problemen zit,een goede moeder mag men van jeugd zorg niet zijn en dit is een uiters zorgellijk punt in nederland mijn dochter is door haar vertrouwen meegenomen terwijl zij niet op die leeftijd kan beslissen!!!!DE rechter ook niet die het echte verhaal niet weet!!!!ik heb toegesmeekt dat ze bij een fam mag wonen dat doen ze niet nee er geld voor vangen!!!zo zit het !!!

dase
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mei 2009 17:05

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door dase »

:wink: even dit burau jeugd zorg venlo en met namen ank clabbers is een grote leugen politie doet niets sedert 2002 vervalsingen id in aangiftens ect ect en zo maar mijn kinderen weg nemen zo maar voor niets ik heb ze uit de kast ghaald en het is mijn gelukt!!ik weet wel dat ik als moeder te goed ben voor dit soort onzin!!!ik heb mij van hun de rug toe gekeerd,en dat blijft zo!!!!ik weet wel in 2004 wilden ze ook een kind van mijn neef in een pleeggezin doen terwijl dader vrijgesproken wordt?leu he ik ben te sociaal daarvoor om met zoon menssen om te gaan,maar ik zal nu even als kraamzorg ass een melding van hun gaan doen zorgwekkend die toestanden en dan met namen op mediesch gebied!!!!mijn zoon heeft door haar zelfs een probleem gekregen aan zijn geslachtdeel!!!!werd pas 7 jaar later geopereerd ja le leest het goed!!!dus schadevergoeding en dat gaat gebeuren!!!

dase
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mei 2009 17:05

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door dase »

helaas tis waar reatiteit met waarheid,even terduidellijk heid de overheid moet eens gaan uitkijken naar de uitgavens van ouders bankafschriften doornemen dat doet jeugd zorg niet?????en opa en oma dan weet men genoeg!!!kijken welke vrienden groep etc etc wordt niet gedaan!!!!weet niet of het waar is jacqueline,ik kan er niets aan doen,als hulp verlener ben je verplicht in te grijpen bij een poging van moord en doodslag ook bij politie!!en zeker op een vrucht wat in de buik van een moeder zit genesteld!!!!dat kind is op dat moment levensvatbaar! is en dat is op 14-12-05 vastgesteld wist jij nog niet he??!!!!niet ingrijpen jeugd zorg betekent meedeplichtig aan doodslag,kan ik niet bewijzen zegt politie dat kan wel bewezen worden op dat moment is er telefoon geppleegd naar de vader van mijn dochter,herhaalderlijk zijn er dingen gebeurt,die niet door jullie zijn onderzocht,fout nummer 1!!!!!!wie heeft die melding gemaakt tegen de vader telefonisch, ben niet boos maar wijs je even op jou funcktie als kinderbeschermer jij was toch de voogd van dave op dat moment???is onderzoek nummer 2!waar kwam het verhaal van af is onderzoek nummer 3!En wie heeft het verhaal naar buiten gebracht is onderzoek nummer 4!!!succes ermee ank clabbers!!!!help je wel even hoor!!o nee is al vier jaar geleden maar vergeet niet een aangiften mag je vijf jaar over doen heb ik van mijn advocaat gehoord!!!!dus bij deze meld ik dat jij medeplichtig bent,en iemand anders!

Nacer K
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2012 20:12

Re: wat doet bureau jeugdzorg allemaal goed.

Ongelezen bericht door Nacer K »

Hallo, allemaal ik ben het met jullie allemaal eens.
Dat ze piraat van het staat onder staat handelen om je kind te
Weg nemen. Bureau Jeugdzorg en kinderbescherming is Legale misdaad tegen de menselijkheid.

Doet niet aan waarheid vinding dat werd mij ook gezegd.
Dus ze gebruiken leugens om je kind af te nemen.
Zonder dat ze gestraft voor worden.
Ze richten heel veel schaden aan.
En als we ze niet stopen zullen ze ons kinderen schade op lopen.
In hun leven dat ze nooit hun moeder of vader gezien hebben of gekend.

BLIJKBAAR, MAAR IEMAND DIE LIEGT KRIJGT ALLES VOOR ELKAAR
Vervalsingen id. in aangiftes ect ect en om je kind weg nemen zo maar voor niets. Ik heb ze uit de kast gehaald zelfs de politie plaats nog wat leugens er bij om het erg te maken.
Jeugd geld zorg! Ze zoeken naar geld om hun doel, is niet het kind
Maar het geld.

Akj heeft me heel veel geholpen met klachten tegen kinderbescherming en jeugdzorg.
Klacht commissie


http://www.akj.nl
http://www.ombudsman.nl/
wat moet je doen tegen deze wolven die je kind af pakken.
Stap 1 akj
stap 2 ombudsman
stap 3 media op zoeken zoals trosradar en krant.
stap 4 laat het maar zitten en ga door met je leven.
Stap 5 Ga en rechtszaak beginnen als je kind volwassen is of 16 jaar of ouder
En achter jou staat om en aan klacht te beginnen tegen jeugdzorg of kinderbescherming.
Met jou er bij om schade vergoeding van al het tijd en schade die ze aangedaan hebben.

Ga geen rechtszaak begin om je kind te zien want je Moet heel veel gelden hebben en tijd hebben. En de rechters zijn partijdige. In Nederland zijn er geen mensen rechten.
Bureaucratie geen democratie wij worden hersenspoelt Met democratie. In Nederland heb recht te zeggen Wat je van vindt. Dat is enige Democratie maar jou stemmen
worden niet gehoord en de overheid en tweede kamer doen waar Ze zin in hebben en niet waar op je gestemde hebt. (alles wat door mij is geschreven, wat ik zelf van vindt
En dat recht heb ik Nederland, en kan geen aanspraak op gemaakt worden Juridisch als wettelijk.)




Met vriendelijke groeten

Nacer K

Gesloten