LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lidmaatschap anwb

Andere onderwerpen over auto en vervoer
GIDDYUPGOman
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2008 17:04

lidmaatschap anwb

Ongelezen bericht door GIDDYUPGOman »

maarssen 29-3-2008
Ik (cornell) heb gisteren via de site van anwb getracht lid te worden van anwb(wegenwacht,woonplaatsservice,vervangende auto,en ster service),Vandaag per telefoon alles nagekeken.
Nu blijkt dat je ten eerste, 8 dagen moet wachten (als ze bij de anwb je formulier en betaling binnen hebben)voor je gebruik kan maken van de service,wel betalen dus en geen service in die tijd.
verder is het zo als je je b.v.aanmeld in september je wel voor een heel jaar betaald maar in januari weer moet betalen .je krijgtdus maar 4 maanden service(diensten) maar betaalt 12 maanden, dit is toch diefstal!!!
zijn er nog meer mensen die die dit ondevonden hebben en dit willen veranderen,(desnoods met hulp van tros radar)graag een reactie hierop
Burger-soekhoe_live.nl.alvast hartelijk bedankt.

anita1971
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2006 19:42

Re: lidmaatschap anwb

Ongelezen bericht door anita1971 »

De algemene voorwaarden lezen!!!!!

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: lidmaatschap anwb

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Algemene voorwaarden ANWB

Die heb ik gelezen!
Al minstens 12 jaar geleden hetgeen voor mij de reden was om maar een lange neus te trekken tegen die ANWB.
Men moet weel redelijk zijn in die voorwaarden en geen reclame gaan maken in Oktober en waarin dan blijkt dat je 12 maanden betaald voor die laatste drie maanden.

Een beetje erg dom beleid daar!!

Grootvader

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: lidmaatschap anwb

Ongelezen bericht door een »

Trek maar lekker een lange neus tegen de ANWB. Lid worden is niet verplicht dus waar maak je je druk over.

Ik ben al sinds 1991 lid en heb er alleen maar plezier van gehad. Goede service tegen een redelijke prijs!

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: lidmaatschap anwb

Ongelezen bericht door kanovaarder »

ANWB

Ik heb nog nooit stilgestaan.
Kwestie van goed onderhoud en regelmatig nieuw kopen.

Immers, de meeste merken hebben ook een eigen regeling die de eerste jaren gratis is.

Maar goed, ieder zijn meug zei de boer en kustte zijn varken.

Grootvader

hooplol
Berichten: 56
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:01

Re: lidmaatschap anwb

Ongelezen bericht door hooplol »

dus............?

Maak lekker gebruik van de "gratis" overstapservice
van ROUTE MOBIEL!!!
Heb je iig ergens gratis gebruik van gemaakt.

Na ruim 12 jaar lange neuzen trekken toch tegen beter weten lid worden en dan gaan zeuren?

Slaat als een tang op een varken. :wink:

Sometimes
Berichten: 187
Lid geworden op: 24 apr 2006 14:59

Re: lidmaatschap anwb

Ongelezen bericht door Sometimes »

Tja, als je in september lid wordt betaal je het hele jaar, maar wordt je in oktober lid dan betaal je de rest van het jaar niets.
Misschien geen perfecte regeling, maar ook niet bepaald een addertje onder het gras. Dit is al zo lang bekend.

Het 8 dagen moeten wachten is ook niet echt vreemd, dat voorkomt dat mensen lid worden omdat ze een probleem hebben, niet omdat ze een probleem kunnen krijgen.

Het blijft eigen keuze natuurlijk, lid worden is niet verplicht.

En kanovaarder: je kunt niet alles afvangen met goed onderhoud. Een accu is daar een prima voorbeeld van. Preventief nauwelijks te vervangen, en als die dingen er mee op houden dan is de tijd van mobiliteitsservice gewoonlijk al voorbij (hoewel sommige merken dat veel langer volhouden dan andere).

Gesloten