LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GOLDcar Ibiza is geen aanrader!

Andere onderwerpen over auto en vervoer
helpeenander
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2012 17:43

GOLDcar Ibiza is geen aanrader!

Ongelezen bericht door helpeenander »

Mijn ervaring van afgelopen week met GOLDcar op Ibiza is negatief. Het bedrijf werkt enorm inefficiënt. Het uitgifte- en innameproces van auto's is niet gescheiden, waardoor onnodige wachttijden ontstaan. Zo heb ik bij het terugbrengen van de huurauto ongeveer 55 minuten in de rij moeten wachten voordat ik werd geholpen. Dat is erg vervelend en geeft stress als je weet dat je tijdig dient in te checken om je vliegtuig te halen. Eenmaal aan de beurt was ik binnen 30 seconden klaar en kon ik wachten op vervoer naar de luchthaven. Al met al was ik ruim 65 minuten kwijt!
Wat mij eveneens enorm stoorde is de toon die medewerkers aanslaan tegen de klanten. Het was duidelijk merkbaar dat medewerkers van het bedrijf het je niet in dank afnemen als je niet kiest voor de all-risk verzekeringsvariant wat je bovenop de huurprijs en de prijs van een volle tank benzine nog ongeveer 100 euro kost. Bitcherig vertellen ze dat je de schade die eventueel ontstaat dus zelf moet betalen.
Een Nl-dame die voor mij in de rij stond wilde alleen de naam van de chauffeur veranderen. Deze stond nl. op naam van haar vriendin die inmiddels al was vertrokken. Ook al gaf ze netjes aan dat dit was voorbesproken met een medewerker van Goldcar (die overigens aanwezig was) werd haar gesommeerd de sleutels in te leveren door de chef en werd haar een aanbod gedaan om een nieuw huurkontrakt af te sluiten + 73 euro te betalen.

In het uur dat ik stond te wachten heb ik veel ontevreden klanten hoofdschuddend zien rondlopen en onheuse bejegeningen waargenomen. Niet erg fijn tijdens een vakantie op een relaxed eiland. Het geeft een onnodig katterig gevoel. Dus wat mij betreft GEEN GOLDCAR!!

Gesloten