LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe app mijn connected Seat/Skoda/volkswagen

Andere onderwerpen over auto en vervoer
wackid
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2010 07:54

Re: Nieuwe app mijn connected Seat/Skoda/volkswagen

Ongelezen bericht door wackid »

Je moet jezelf afvragen waarom ze deze app gemaakt hebben.
Om te laten zien waar je auto staat? Om te kijken of je handrem er op zit?
Laat me niet lachen.....

Pon wil heel graag de info van jou hebben. Hoe vaak je m gebruikt wanneer etc etc... En erger nog waar je rijd op het moment.....

Pon is watching you..... Er uit met dat ding.

De app is alleen in Nederland en wordt beheert door Mind... Een Pon onderneming. Wat ze met jou gegevens moeten? Ik weet het niet. Dat vertellen ze er niet bij.

MMtje
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 aug 2015 16:00

Re: Nieuwe app mijn connected Seat/Skoda/volkswagen

Ongelezen bericht door MMtje »

Het is een keuze. Ik heb voor een uitvoering gekozen waar het in zit.
Omdat ik het handig vind voor mij. Als het er in zit en je wilt het niet, dan activeer je het niet.
Wat voor nut dient het voor Pon om te weten waar ik ben etc?

Ik moet zelf altijd een beetje lachen om dit soort opmerkingen. Ik zeg niet dat Wackid het is, maar vaak komen dit soort opmerkingen van mensen die wel hun facebook wagenwijd hebben openstaan, hun google history alles over hun dagelijkse leven en bewegingen weergeeft, internetten met alle tracking etc cookies accepteren.

Laat die gene die er voor kiezen de app te gebruiken dat lekker doen

wackid
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2010 07:54

Re: Nieuwe app mijn connected Seat/Skoda/volkswagen

Ongelezen bericht door wackid »

Ik vind de vergelijking met Facebook niet helemaal correct. Op die manier kun je alles bagatelliseren.
Maar goed je mag er best wel even bij stil staan. Voordat je met alles akkoord gaat en doorklikt.

Het nut van Pon? Gegevens gebruiken voor marketing?? Verkopen van gegevens? Aan... Zeg het maar. Dat bedoel ik..

Ook al gebruik je die App niet.... Ze kunnen je alsnog loggen.
Het is maar dat men het weet.

Ik heb niet om die "troep" gevraagd zit er standaard in tegenwoordig.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Nieuwe app mijn connected Seat/Skoda/volkswagen

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De meeste garages hebben monteurs, en nauwelijks ICT deskundigen die ook nauwelijks in een garage willen werken.

Dit soort leuke dingen kan over enkele jaren als het ouder word en gaat storen een ramp worden.
Naast dit nog automatisch inparkeren en als je dan ooit weer een oudere kreeg weet je niet meer hoe het ging.

Ik ben hier tegen en liever een simpele door elke monteur te repareren.... dus achter geen elektrische ramen die zelden gebruikt worden maar wel extra kosten.

Gesloten