LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Parkeer verbod bij scholen

Andere onderwerpen over auto en vervoer
aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door aussienl »

Goed idee, vooral als het speelkwartier is en de kinderen naar buiten rennen. Levert een leuk filmpje op op Youtube: buitelende kinderen die naar beneden storten.

Toolboy

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door Toolboy »

Bms

Blauwe verf is goedkoper :wink: dan scholen op palen,en op palen is niet mijn bedoeling.
Auto`s zoveel mogelijk weren om en nabij scholen da`s wat ik bedoel.


Groet T

BMS.Purmerend

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Buitelende kinderen die naar beneden storten. :lol: Nee man! Even creatief zijn :cry: speelplein in het hard van de school. :wink:
Kijk wij hebben het dan wel over een lageronderwijs c.q. kleuterscholen, die ouders hebben de omwoners het meest last. Ik denk dan ook als er een nieuwe school geplant is dat dit dan een oplossing is. :?:

En T. Ja, dat is een optie, :wink: je vroeg mij of ik al iets had uitgevonden :idea: vandaar mijn reactie op jou topic.
Groeten Beiden Jan

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door aussienl »

Wat me opvalt is dat je alleen reacties ziet van mensen die het er mee eens zijn dat er een stop/parkeerverbod bij scholen komen.
Waar zijn de reacties van mensen die kinderen bij scholen afzetten?

Toolboy

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door Toolboy »

Good on ya aussie.

Dat was mij ook al opgevallen.

Nu wachten op reactie`s die het er niet mee eens zijn.

Groet T

BMS.Purmerend

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Verwacht je die dan? Er zijn mensen op dit forum die er als wilden op induiken en je dan voor allerlei dingen uitmaken. maar inderdaad het is stil om deze topic

BMS.Purmerend

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

TTTTTTTTTT!!!!!!!!! Niet eens ik wil alles op palen, ook alle nieuwbouw.
Ka alles er onder vandaan spoelen dat er niet thuis hoort. hahahaha

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door NAK »

Dus meneer NAK bij deze toch wel eens een vriendelijke verontschuldiging zou op zijn plaats zijn.
Waarom, omdat jij met een reactie komt die totaal, maar dan ook totaal niets met de genoemde auto's van de topic te maken hebben.

Lezen Jan......goed lezen wat er in de topic staat en niet zo maar in het wilde weg met scholen op palen aan komen dragen. :shock:

BMS.Purmerend

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Gaan we weer.
T. Wat mij betreft mag er per direct een parkeer verbod rondom basis scholen komen.
Het is echt van den gekke dat er nagenoeg geen kinderen per fiets naar school gaan , en door paps of mams per auto naar school worden gebracht.

Reactie Jan: Waarom geen school op palen inclusief speelplaats, met daaronder een parkeerplaats en toegang tot school. Er is dan geen overlast. Geen parkeer probleem. Plek genoeg om fietsen te stallen.

Bijdragend Reactie Jan: Het geheel kan worden beheerd door een beheerder (werkgelegenheid) zowel voor inkomend verkeer als uitgaande verkeer, portier voor aanmelden leerlingen en uitschool gaande kinderen. Dus geen diefstallen meer of brandstichting (staat immers op palen).


Reactie NAK; Waarschijnlijk heb je het nog niet in de gaten, maar deze topic gaat over de overlaasst die veroorzaakt wordt door auto's en niet door fietsen.
Misschien scheelt het als je de topic nog eens goed doorleest.
Reactie Jan; beste wel vriendelijke heer, ik begrijp niet wat u hier doet als u zelf niet eens de vraag heeft gelezen, ik veronderstel dat als er genoeg parkeerplaatsen zijn onder een school er geen overlast is rondom de school, uiteraard nodigt het dan ook weer uit om misschien op de fiets te gaan als je weet dat daarop toezicht is.
Dus meneer NAK bij deze toch wel eens een vriendelijke verontschuldiging zou op zijn plaats zijn.
Of is het u om het even door regelmatig met eigen munt te worden bekritiseerd.
Tussen twee haken ag laat maar zitten je leest het toch niet goed.

BMS.Purmerend

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Heer Nak
Het lezen zal wel door ons beide op eigen manier worden gedaan.

Als ex-rechercheur bij de opsporingdienst VIOT moest ik de regels en brieven op drie manieren lezen daarin blijf ik denkelijk wel steken meneer NAK.
Kort uitleg meneer NAK
Je kunt aanleggen. (de brief lezen en in door denken)
Je kunt mee lallen. ( met de briefschrijver eens zijn en onzin bedenken)
Je kunt aandragen, (de brief vraag, aanvullen met ideeën)
Tenslotte krijgt die eene persoon een destinatie, en wordt in een hokje geplaatst.

Maar ik heb u al eens duidelijk gemaakt dat u andere moet jennen met u valse manier van doen. Ik heb u dan ook verwezen naar u eigen moer.

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door aussienl »

Wat is VIOT?

BMS.Purmerend

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Sorry, ik haal deze twee altijd door elkaar moet zijn FIOD.

En VIOT De Vereniging Interuniversitair Overleg Taalbeheersing (VIOT) bestaat sinds 1977. Het doel van de vereniging is het bevorderen van de wetenschapsbeoefening op het gebied van de Nederlandse Taalbeheersing aan universitaire of vergelijkbare instellingen in Nederland en België.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door NAK »

Tja Jan als ik zo naar de postings kijk begrijp ik ook waarom je ex rechercheur van de FIOD bent en je hebt aangesloten bij VIOT.
Tenslotte krijgt die eene persoon een destinatie, en wordt in een hokje geplaatst.
Wat heeft destinatie, beschikking van het lot óf reisdoel te maken met dit onderwerp?

En jan ik zou toch maar iets voorzichter worden met de term "u eigen moer" want hiermee overtreed je regels waar je mij op wilt vangen.

Ik heb het trouwens al eens eerder gezegd, als je niet tegen kritiek kan moet je niet op dit forum komen.

BMS.Purmerend

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Het heeft nu niets meer te maken met deze topic echter ben ik wel zo vriendelijk om uitleg te geven.
Echter kom ik even terug op eerste regel. NAK; Tja Jan als ik zo naar de postings kijk begrijp ik ook waarom je ex rechercheur van de FIOD bent en je hebt aangesloten bij VIOT.
Reactie Jan: het was eerst VIOT en daarna FIOD het gaat u niet aan maar toch voor die nieuwsgierigen hier een openbaring door de enorme stress en spanningen ben ik steeds meer dyslectisch aan het worden. Het is verstandig niet te stoppen maar gewoon door te gaan met je onder de mensen te begeven waar veel schrijfwerk blijft. Vandaar dat ik mij ook steeds door u en andere behoorlijk in de war gemaakt wordt of ik inderdaad verkeerd gelezen heb.
Echter mijn mensen om mij heen verwerpen dit en schrijven u die roe toe.

NAK Wat heeft destinatie, beschikking van het lot óf reisdoel te maken met dit onderwerp?
Reactie Jan; Ik weet niet of u dit wordt dan wel goed leest of kunt. Het betekend in andere worden vast zetten (het lot is bepaald)

NAK En jan ik zou toch maar iets voorzichter worden met de term "u eigen moer" want hiermee overtreed je regels waar je mij op wilt vangen.
Reactie Jan; U eigen moer is geen scheldwoord maar een Amsterdams benaming voor familie. Ook wel gezegd loop naar je moer. Plaats het wordt onder synoniemen staat geloof ik ook andere betekenissen onder.
U valt ook over het schrijven, echter maakt u regelmatig zelf typfouten. Maar wat maakt het uit.

NAK; Ik heb het trouwens al eens eerder gezegd, als je niet tegen kritiek kan moet je niet op dit forum komen. Kritiek is ook onder synoniemen terug te vinden, u zult dus lezen dat u toegeeft te dreigen.
Kritiek is niet erg maar wel vervelend als dit om onwaarheden berust omdat u denkt het recht te hebben en zeker van te zijn dat u opmerking terecht is, NIET DUS.
Vandaar dat ik u al vriendelijk heb gevraagd mij van u kritiek te besparen.
Het lezen is nogmaals per lezer verschillend er zijn daardoor ook oorlogen door begonnen.
Mocht u wel kritiek hebben op iets doe het dan kopiëren van de hoofdletter tot de punt. Dan is het voor een ander de zin ook beter te begrijpen.
Jan

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door aussienl »

En terug naar het topic

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door NAK »

Ik kan er een heel veel op zeggen, maar zal me beperken tot het minimum.

Er is niet één deelnemer op dit forum die voor mij kan bepalen wat ik schrijf en hoe ik het schrijf, ook "Jan BMS.Purmerend" niet.

Ik zal gewoon op je blijven reageren als ik denk dat het nodig is.

Dus ga er gerust van uit dat we elkaar nog menig maal tegen komen.

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door aussienl »

En weer :

terug naar het topic

Toolboy

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door Toolboy »

@ Nak en BMS

Als jullie nou eens gaan kissebissen bij het topic van cars dan wordt die wellicht gesloten :lol: ,Deze vind ik de moeite waard om open te blijven :wink:

Groet T

BMS.Purmerend

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Beste T. aan mij zal het niet leggen. :wink:
NAK wil niet veranderen, moet hij ook die moer kunnen accepteren.
Uiteraard de vriendelijke groeten Jan.

Toolboy

Re: Parkeer verbod bij scholen

Ongelezen bericht door Toolboy »

Beste BMS.
Aan Nak zal het hopelijk ook niet liggen ,mijn vraag is begraaf de strijdbijl en laat dit topic staan.
Rook de vredespijp :lol: en over tot de orde van de dag.

PARKEERVERBOD RONDOM SCHOLEN.

groet T

Gesloten