Parkeerapp Easypark niet OK

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Qwertyz
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 feb 2014 13:19

Parkeerapp Easypark niet OK

Ongelezen bericht door Qwertyz »

Een bloemlezing van Trustpilot met vele reviews:

Klant stelt kentekenherkenning in voor parkeergarages. Poort gaat niet open ondanks dat klant een parkeeractie heeft gestart. Moest een extra ticket kopen bij de parkeergarage. Uitrijden lukte dus ook niet via de app. Achteraf wel dubbel parkeren betaald, 1x straatparkeren en 1x parkeergarage op dezelfde tijd.

Klant parkeert in Veere op een terrein dat 2,40 euro per uur kost. Parkeerapp geeft een locatie van 300 meter verderop met een dagtarief van 50 Euro. Deze parkeeractie is in de app niet te stoppen.

Klantenservice van Easypark is onbereikbaar. Als je ze al kan bereiken, krijg je een chatbot die er niets van snapt. Heel frustrerend.

Klant meldt dat telefoon is kapot gevallen. Parkeeractie was daardoor niet te stoppen. Volgende dag een andere telefoon gekocht. Voor meer dan 24 uren teveel parkeergeld betaald. Klantenservice is onbereikbaar.

U bent gewaarschuwd voor dat u deze app gaat gebruiken!
Laatst gewijzigd door Qwertyz op 06 sep 2023 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Parkeerapp Easypark niet OK

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Ik gebruik de app minstens 15 x per week. Heb op 1 klein dingetje na nog nooit een probleem ondervonden. Genoemd probleem werd adequaat opgelost, daarna nooit ellende meegemaakt.
Gebruik afhankelijk van locatie ook Qpark app, gaat ook prima.

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Parkeerapp Easypark niet OK

Ongelezen bericht door rwolters »

Qwertyz schreef:
06 sep 2023 22:30

Klant parkeert in Veere op een terrein dat 2,40 euro per uur kost. Parkeerapp geeft een locatie van 300 meter verderop met een dagtarief van 50 Euro.

Staan de location services in je telefoon goed ingesteld? Als je alleen de mobiele locatie gebruikt is die niet zo nauwkeurig als dat je ook GPS en andere aanvullende locatiebepalende functionaliteit aan hebt staan. Google bijvoorbeeld verrijkt de informatie met alle mogelijke locatieinformatie om een zo nauwkeurig mogelijke locatie te bepalen.

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Parkeerapp Easypark niet OK

Ongelezen bericht door Dirkie »

Qwertyz schreef:
06 sep 2023 22:30
Een bloemlezing van Trustpilot met vele reviews:

Klant stelt kentekenherkenning in voor parkeergarages. Poort gaat niet open ondanks dat klant een parkeeractie heeft gestart. Moest een extra ticket kopen bij de parkeergarage. Uitrijden lukte dus ook niet via de app. Achteraf wel dubbel parkeren betaald, 1x straatparkeren en 1x parkeergarage op dezelfde tijd.

Klant parkeert in Veere op een terrein dat 2,40 euro per uur kost. Parkeerapp geeft een locatie van 300 meter verderop met een dagtarief van 50 Euro. Deze parkeeractie is in de app niet te stoppen.

Klantenservice van Easypark is onbereikbaar. Als je ze al kan bereiken, krijg je een chatbot die er niets van snapt. Heel frustrerend.

Klant meldt dat telefoon is kapot gevallen. Parkeeractie was daardoor niet te stoppen. Volgende dag een andere telefoon gekocht. Voor meer dan 24 uren teveel parkeergeld betaald. Klantenservice is onbereikbaar.

U bent gewaarschuwd voor dat u deze app gaat gebruiken!
Hartelijk bedankt voor uw onderzoek en uw waarschuwing. Alleen heb ik wat vraagtekens:
- Iedereen komt hier pas terecht als ze een negatieve ervaring hebben. Vooraf doet niemand onderzoek en lees niemand reviews
- Gaan we nu voor iedere negatieve recensie op een andere site hier een topic openen?

proton
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2018 20:43

Re: Parkeerapp Easypark niet OK

Ongelezen bericht door proton »

"Gaan we nu voor iedere negatieve recensie op een andere site hier een topic openen?"

Dat lijkt me niet, maar easypark - parkmobile verdient wel extra aandacht van RADAR vanwege de slechte app en slechte dienstverlening en de malversieve hoge automatische afschrijvingen.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Parkeerapp Easypark niet OK

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

proton schreef:
10 okt 2023 10:21
"Gaan we nu voor iedere negatieve recensie op een andere site hier een topic openen?"

Dat lijkt me niet, maar easypark - parkmobile verdient wel extra aandacht van RADAR vanwege de slechte app en slechte dienstverlening en de malversieve hoge automatische afschrijvingen.
Dan moet u niet hier zijn, maar bij de redactie. Bedenk wel dat er in elk bedrijf zaken fout gaan en over elk bedrijf klachten te vinden zijn over de dienstverlening en betalingen.

Bram Bonnewel
Berichten: 143
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
Locatie: Sluis

Re: Parkeerapp Easypark niet OK

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

Gebruik de app al jaren, eerst parkmobile en nu easypark. Heb nog nooit problemen gehad. Als garage niet opengaat dan gebruik ik de garage tag die ik al enkele jaren heb van het toenmalige parkmobile. Wat betreft de app, je kan zelf aangeven welke parking je wilt gebruiken door op het gewenste parkeer punt te tikken in de app, je ziet dan de bijbehorende prijs en daarna kan je op start klikken.

John00
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2023 14:07

Re: Parkeerapp Easypark niet OK

Ongelezen bericht door John00 »

wat een waardeloos bedrijf! Er wordt 19,07 van mijn rekening afgeschreven terwijl ik de parkeerapp van easypark helemaal niet gebruikt hebt. De klantenservice is zeer slecht bereikbaar, na heel veel pogingen eindelijk contact gekregen met de servicedesk. Daar wordt mij meegedeeld dat in mijn account een ander kenteken wordt gebruikt zonder dat ik hier iets van af weet. De servicedesk kan mij ook niet uitleggen hoe dit mogelijk is, ik moet maar een aangifte bij de politie gaan doen. Inmiddels heb ik het account opgezegd en wil nooit meer iets te maken hebben met deze waardeloze firma. Voorheen was het Parkmobile en daar heb ik nooit problemen mee gehad. gelukkig gaat het 'maar' om 19,07 euro. ik voel mij opgelicht en belazerd.

CarKoos
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 sep 2016 11:42

Re: Parkeerapp Easypark niet OK

Ongelezen bericht door CarKoos »

Bij ons het zelfde ,haast 38 euro voor een kenteken wat bij ons niet bekend is, ook nog 5 straten verder, wel zelfde wijk, heb het gestorneerd . Nu een incasso gehad wat waarschijnlijk bij hun zelf binnen zit .Blijkt dat mijn vrouw[ zonder auto ] bij mij heeft ingelogd, paar straten verder met dat[ kenteken ] ??????????? Heb aangifte gedaan, de politie heeft het in onderzoek . Jaren geen problemen met hun gehad maar dat is vanaf nu over en uit .
Schandalig dat dit zomaar kan en word toegestaan.

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Parkeerapp Easypark niet OK

Ongelezen bericht door Moneyman »

CarKoos schreef:
27 dec 2023 16:55
Bij ons het zelfde ,haast 38 euro voor een kenteken wat bij ons niet bekend is, ook nog 5 straten verder, wel zelfde wijk, heb het gestorneerd . Nu een incasso gehad wat waarschijnlijk bij hun zelf binnen zit .Blijkt dat mijn vrouw[ zonder auto ] bij mij heeft ingelogd, paar straten verder met dat[ kenteken ] ???????????
Sorry, dit is een onbegrijpelijk verhaal.
CarKoos schreef:
27 dec 2023 16:55
Heb aangifte gedaan, de politie heeft het in onderzoek .
Aangifte waarvan?

DeZevendeHenk
Berichten: 794
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Parkeerapp Easypark niet OK

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Dus iemand heeft een ander kenteken gekoppeld aan jouw account? Hoe is die persoon dan in jouw account gekomen, stond dat kenteken er nog steeds in toen je inlogde om eea te controleren? En de piece de resistance, Je vrouw heeft ingelogd met dat kenteken , verklaar aub wat die zin betekent.

DeJege
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2024 14:16

Re: Parkeerapp Easypark niet OK

Ongelezen bericht door DeJege »

EasyPark = EasyMoney , EasyPark heeft met een groot aantal parkeergarages GEEN overeenkomst maar je app kan WEL geactiveerd worden , je betaald dus aan EasyPark terwijl de desbetreffende parkeergarage dit niet accepteert en geen overeenkomst heeft met hun.
Foutje van EasyPark , maar ja helaas we kunnen niets voor je doen je betaald gewoon is het antwoord ( en nog 6 Euro meer dan wat je in de garage zelf in rekening brengt)
Sinds de overname van ParkMobile is het een louche oplichtersbende geworden.
Het is de hoogste tijd dat hier perk en paal aan gesteld word en dit bedrijf richting de afgrond word gemanoeuvreerd.
zie ook de stroom aan negatieve reacties / reviews op het internet

lbaidjoe
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2024 14:09

Re: Parkeerapp Easypark niet OK

Ongelezen bericht door lbaidjoe »

Vandaag ongewenst een blokkade bij Easypark gekregen. Na gebeld te hebben verwijst Easypark naar Riverty vervolgens verwijst riverty naar Coeo of zo een 010 nummer. Ook zij weten niets over een blokkade op mijn account. Daarnaast zijn er 5 afschrijvingen geweest vanuit Riverty en zijn bij Riverty maar 1 factuur bekend. Net zoals de eerder commentaar het is een louche partij.

Plaats reactie