Private Lease gegevens Toyota gedeeld met andere partij

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Edwin Leeuwis
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2022 06:32

Private Lease gegevens Toyota gedeeld met andere partij

Ongelezen bericht door Edwin Leeuwis »

Goedemorgen,

Binnenkort verloopt ons Private Lease contract van onze Toyota en zojuist krijgen we daar een email over van Toyota, wat straks de verdere opties zijn, helemaal goed natuurlijk.
Wat ik wel erg vreemd vind is, dat ik op dezelfde dag een email krijg van een andere lease maatschappij, waar ik nog nooit van gehoord heb, zijnde Auto.nl, met het bericht dat mijn contract bij Toyota afloopt en of ik niet interesse heb om iets bij hen te leasen.
Ik mag toch aannemen dat mijn lease gegevens privé horen te zijn! Ik heb inmiddels contact opgenomen met beide partijen en ondertussen vroeg ik me af of er meer mensen zijn die deze ervaring delen.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Private Lease gegevens Toyota gedeeld met andere partij

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

lees je kontrakt eens na, kan zomaar zijn dat dit in je kontrakt staat, veelal moeten ze kontrakt ook aanmelden en het kan zo maar zijn dat die partij daar de gevens in kan zien.

BKR.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Private Lease gegevens Toyota gedeeld met andere partij

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Een bedrijf als toyota zal dit echt wel volgens de regels hebben gedaan en niet zomaar de gegevens hebben doorgegeven. Er zijn maar weinig merken die zelf de lease verzorgen dus het ia niet gek dat Toyota daar een ander bedrijf voor heeft ingeschakeld. Zoals al gezegd: check het contract.

Plaats reactie