LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] skoda fabia greenline koppeling

Andere onderwerpen over auto en vervoer
huubrosenbrand
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2013 16:17

skoda fabia greenline koppeling

Ongelezen bericht door huubrosenbrand »

hoi
mijn skoda fabia greenline 12 TDI daarvan is de koppeling kapot zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem hij is van 2010 en heeft 62600 km gereden. ben er vandaag mee naar de garage geweest en gaan nu bij PON vragen of er iets te regelen valt

gr huub

Texpert
Berichten: 49
Lid geworden op: 16 jun 2007 21:16

Re: skoda fabia greenline koppeling

Ongelezen bericht door Texpert »

Komt inderdaad vaker voor. Exacte aantallen weet ik niet, ik ken er een paar die eveneens een reparatie aan koppeling nodig hadden.

stofzuigertje

Re: skoda fabia greenline koppeling

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik weet dat mensen die de koppeling vrij ruw laten opkomen het vaker kregen dan die soepeler rijstijl hadden...

Bij het wegrijden in 1 en 2 zie je al of iemand gevoel in het pedaal heeft of dat de koppelingsplaat en dubbel massa vliegwiel de klappen moeten opvangen.....

frieda m
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2014 21:17

Re: skoda fabia greenline koppeling

Ongelezen bericht door frieda m »

Ik heb ook een Skoda Fabia combi greenline, mijn drukgroep van de koppeling was met 24000 km al naar de knoppen Skoda Broekhuis Emmen had een factuur klaar van 561 euro na veel telefonisch contact is dit terug gebracht naar 200 euro, daar moest ik niet moeilijk over doen want voor dat geld had ik wel even een nieuwe koppeling de auto was toen 2,5 jaar oud, en op dit moment heb ik tot 2x toe een doorgebrande zekering, en als gevolg een gesmolten kabel in de kabel boom 36000km en 3,5 jaar oud en een factuur van 800 euro, maar wederom geen enkele medewerking!

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: skoda fabia greenline koppeling

Ongelezen bericht door pima »

frieda m schreef: op dit moment heb ik tot 2x toe een doorgebrande zekering, en als gevolg een gesmolten kabel in de kabel boom 36000km en 3,5 jaar oud en een factuur van 800 euro, maar wederom geen enkele medewerking!
Een kabel smelt niet als de zekering al is doorgebrand. De zekering klapt er wel uit als de kabel smelt.
Waarom niet alleen de gesmolten kabel vervangen? Is een stuk goedkoper.

Gesloten