LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Honden Kussen Boony

Andere onderwerpen over dieren
couwkie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2015 20:58

Honden Kussen Boony

Ongelezen bericht door couwkie »

Drie maanden geleden een hondenkussen van 70 euro gekocht bij faunaland Meines in Purmerend .
Voor dit kussen hadden wij er een van de Petsplace van 40 euro deze is nooit stuk gegaan maar werd door het wassen na anderhalf jaar wat vaal vandaar dat we een andere wilde.
Al na een week of tien zat het nieuwe kussen vol halen en scheuren en zijn hier dus mee teruggegaan, de zoon van de eigenaar vond dit inderdaad slecht en zou met de leverancier in overleg gaan.
Na een week kreeg mijn man te horen dat er niks mis was met het kussen en dat het komt door het graven van de hond jaaaa dat doen honden daar moet het kussen dus op gemaakt zijn lijkt mij?! Wij konden eventueel een nieuwe kopen met 25 procent korting maar je zal wel gek zijn om voor deze kwaliteit nog eens geld te gaan betalen dus hij is hier niet mee akkoord gegaan.
Twee weken later is hij terug gegaan met het kussen nu naar de eigenaar heeft hem laten zien dat zelfs als je je eigen nagel over de stof haalt er een scheur ontstaat dus het verhaal van het graven van de hond ging sowieso niet op.
Ook de eigenaar kon niet ontkennen dat dit zeker niet hoort en ging weer in overleg met de leverancier. Na een week zelf moeten bellen om wat te horen over de stand van zaken en kreeg helaas weer te horen dat er niks mis was met het kussen. "Er zijn testen uitgevoerd door de leverancier en zijn conclusie is dat het een goed stevig kussen is" .....echter de mond van mijn man viel helemaal open nadat de eigenaar had te kennen gegeven dat hij er opeens precies hetzelfde overdacht. Een beetje raar dat je een week ervoor nog enig begrip toont daar waar die er de week er op volledig is verdwenen. We mochten wel weer een andere uitzoeken, dit keer met 50 procent korting. Dit is niet wat wij willen, het kussen is van slechte kwaliteit en niet bepaald goedkoop, voor 70 euro mag je toch wel wat verwachten. Het aankoop bedrag willen we terug maar nee de 50 procent korting daar kunnen we het meedoen. Ik vind dit een hele slechte service en koop hier nooit meer wat.
Nadat mijn man te kennen had gegeven de klacht op social media te delen vond de eigenaar het, klaarblijkelijk uit frustratie, nodig te melden dat het kussen stonk en alvorens wel even gewassen had kunnen worden...wat een blijk van professionaliteit

Gesloten