LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stafford pub op reis

Andere onderwerpen over dieren
atlas1302

Re: Stafford pub op reis

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Bar weinig blijkt nu wel, je mag eerst de reis boeken en dan gaat het TUI back office zich beraden of de pup mee kan en krijg je na een aantal dagen uitsluitsel hier over.
Het is dus een loterij, op voorhand is er niks over te zeggen en willen ze ook niet. Dat geldt niet alleen voor dit soort makkers maar voor alle rassen. KLM vliegt niet regelrecht naar Sao Vicente en een pup van 3 maanden met een muilkorf om tussen de koffers met -35graden, daar gaan ze dan maar lekker zelf zitten maar mijn pup niet.

Dat ga ik mijn beste vrienden niet aandoen en mijn portemonnee ook niet, we zijn toch niet gek!

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Stafford pub op reis

Ongelezen bericht door renewouters »

moederslink schreef::D Cabo Verde oftewel Kaapverdie oftewel de Kaapverdische eilanden, voor de westkust van Afrika ,onder de Canarische eilanden.
Ah, natuurlijk. Ik zat al aan zoiets te denken maar ik kon de C niet plaatsen :-)

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Stafford pub op reis

Ongelezen bericht door JvandeW »

Lubach heeft een item over dierenmishandelaars gemaakt die het zeker waard is om te bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=RXthDm-qhjk

Gesloten