LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Andere onderwerpen over dieren
Iwannike
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 nov 2016 10:37

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door Iwannike »

Wil wel geholpen worden maar niet meer door Radar. Heb al iemand in de arm genomen die verstand van zaken heeft. Veel plezier op jullie forum.

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door BL2 »

Iwannike schreef:Het gaat hier om een multinational die op een slinkse wijze (middels een fotowedstrijd, sluitingstijd van de wedstrijd 30 september 2016, zonder tot op heden de beloofde prijzen uit te reiken) aan leuke hondenfoto's is gekomen om ze WAARSCHIJNLIJK voor reclamedoeleinden te gebruiken. Het gaat me niet eens om de prijs in natura maar om het idee opgelicht te worden door een multinational
Wat een toestanden allemaal. Hondenfoto's zonder enige vorm van copyright zijn bij honderdduizenden op Het Net te vinden, vele willen ook zeker belangeloos met hun geliefde huisdier optreden voor wat reklamefoto's "gewoon omdat het leuk is".
Daarvoor hoeft een rijke multinational niet aan oplichting en bedrog te doen.
Opvallend dat je de naam van het bedrijf dat jou oplicht, niet wil noemen.

Ga je nu een rechtzaak beginnen tegen het bedrijf ? Ik zou al helemaal geen videotjes van zo'n bedrijf willen hebben, welke ze WAARSCHIJNLIJK ook weer voor reklamedoeleinden gaan gebruiken.

Iwannike
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 nov 2016 10:37

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door Iwannike »

berndv schreef:
Iwannike schreef:Ach .... als het eerste commentaar al is .......dit is een ernstige zaak en ik zou Pedro maar voorbereiden dat hij zijn prijsje niet krijgt .......maakt toch duidelijk dat jullie er de draak mee spelen. En om na al deze commentaren van jullie nog een naam te noemen......kijk wel uit. Jullie maken met jullie domme opmerkingen meer kapot dan dat jullie goed doen.
blijf lekker het negatieve lezen en negeer gewoon de hulp, geen probleem. Blijf lekker om de beledigingen heendraaien, die gebeuren hier nu eenmaal, het is een open forum.

Zoals ik al zei, succes ermee, u wilt niet geholpen worden blijkbaar.
Als je mensen wilt beledigen zijn er wel andere site's om mensen af te zeuren. Gebruik niet de site van Radar daar voor. Je maakt Radar met je beledigingen te schande. Had altijd een hoge pet van Radar maar nu echt niet meer.

Iwannike
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 nov 2016 10:37

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door Iwannike »

BL2 schreef:
Iwannike schreef:Het gaat hier om een multinational die op een slinkse wijze (middels een fotowedstrijd, sluitingstijd van de wedstrijd 30 september 2016, zonder tot op heden de beloofde prijzen uit te reiken) aan leuke hondenfoto's is gekomen om ze WAARSCHIJNLIJK voor reclamedoeleinden te gebruiken. Het gaat me niet eens om de prijs in natura maar om het idee opgelicht te worden door een multinational
Wat een toestanden allemaal. Hondenfoto's zonder enige vorm van copyright zijn bij honderdduizenden op Het Net te vinden, vele willen ook zeker belangeloos met hun geliefde huisdier optreden voor wat reklamefoto's "gewoon omdat het leuk is".
Daarvoor hoeft een rijke multinational niet aan oplichting en bedrog te doen.
Opvallend dat je de naam van het bedrijf dat jou oplicht, niet wil noemen.

Ga je nu een rechtzaak beginnen tegen het bedrijf ? Ik zou al helemaal geen videotjes van zo'n bedrijf willen hebben, welke ze WAARSCHIJNLIJK ook weer voor reklamedoeleinden gaan gebruiken.
Kijk hier nu wel link uit om namen te noemen. Die noem ik alleen tegen deskundigen. Jullie maken met je domme opmerkingen meer kapot dan goed. En nee....ga geen rechtszaak beginnen. Zijn volgens mijn deskundige wel andere manieren. En de afloop komt helemaal goed. Die eer had jullie ook ten dele kunnen vallen als jullie serieus waren geweest. Geen goede beurt voor Radar.

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door BL2 »

Iwannike schreef:Kijk hier nu wel link uit om namen te noemen. Die noem ik alleen tegen deskundigen. Zijn volgens mijn deskundige wel andere manieren. En de afloop komt helemaal goed. Die eer had jullie ook ten dele kunnen vallen als jullie serieus waren geweest
Mooi en goed dat een aantal deskundigen zich nu gaan buigen over je probleem. Het is dan inderdaad beter dat je de naam (Fiyo) alhier niet noemt, dat kan je in een slechtere onderhandelingspositie brengen, en dat moet je natuurlijk niet willen. Prima te vernemen dat het met de afloop helemaal goed gaat komen, bemiddel je ook even voor de andere zwaar gedupeerden ?
Hoop wel dat de kosten tegen de baten uitkomen en dat Pedro een mooie professionele video krijgt. Het is jullie gegund. Laat je de afloop nog wel even weten op Radar Forum ?
Laatst gewijzigd door BL2 op 17 nov 2016 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Iwannike schreef:Kijk hier nu wel link uit om namen te noemen.
Dan doen wij dat toch?

Viyo @ https://www.facebook.com/permalink.php? ... 5695342601
Jullie maken met je domme opmerkingen meer kapot dan goed.
Als het zoveel kapot zou maken, waarom ben je hier dan nog? Je komt niet voor hulp terwijl bijna iedereen hier bereid is om te helpen, zolang je maar de informatie geeft die nog is. Maar nee, je snauwt iedereen af omdat niemand je helpt. Niet zo vreemd, als er überhaupt niets te helpen valt, toch?

Wat een verschrikkelijk persoon ben jij.

Mucha

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Mucha schreef:
Iwannike schreef:Wil wel geholpen worden maar niet meer door Radar. Heb al iemand in de arm genomen die verstand van zaken heeft. Veel plezier op jullie forum.
Alberto S ? Peter R de V ? De rijdende rechter ?
Het Kassa forum..

Iwannike
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 nov 2016 10:37

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door Iwannike »

BL2 schreef:
Iwannike schreef:Kijk hier nu wel link uit om namen te noemen. Die noem ik alleen tegen deskundigen. Zijn volgens mijn deskundige wel andere manieren. En de afloop komt helemaal goed. Die eer had jullie ook ten dele kunnen vallen als jullie serieus waren geweest
Mooi en goed dat een aantal deskundigen zich nu gaan buigen over je probleem. Het is dan inderdaad beter dat je de naam (Fiyo) alhier niet noemt, dat kan je in een slechtere onderhandelingspositie brengen, en dat moet je natuurlijk niet willen. Prima te vernemen dat het met de afloop helemaal goed gaat komen, bemiddel je ook even voor de andere zwaar gedupeerden ?
Hoop wel dat de kosten tegen de baten uitkomen en dat Pedro een mooie professionele video krijgt. Het is jullie gegund. Laat je de afloop nog wel even weten op Radar Forum ?

Je reactie getuigd weer van ondeskundigheid. Je hebt je niet goed in deze zaak verdiept anders wist je wel dat Pedro geen professionele video krijgt. Dat is weggelegd voor de hond die nummer 1 is geworden en Pedro is 4e geworden. En maak je geen zorgen.....deze hulp kost me niks.

Mucha

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door BL2 »

Iwannike schreef:Je hebt je niet goed in deze zaak verdiept anders wist je wel dat Pedro geen professionele video krijgt. Dat is weggelegd voor de hond die nummer 1 is geworden en Pedro is 4e geworden.
Heb me zeker in de zaak verdiept, maar schijnbaar verkeerd gelezen, sorry daarvoor.
Maar je maakt er nogal werk van, dus vanuit oprechte belangstelling, welke prijs heeft Pedro dan wel ?
Meestal als je ergens op de vierde plaats eindigt, krijg je helemaal niets.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Als ik de betreffende foto zie, vraag ik me af of die populariteit niet mede bereikt is door stemmen te "ronselen". Want ik als hobbyfotograaf vind de betreffende foto by far niet een van de beste. Maar goed, das ook maar een mening, en niet zo relevant.

TS, succes met je deskundigen, ik hoop dat je er naar tevredenheid uitkomt!

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door Quark »

Er komen bij mij op Facebook zo vaak prijsvragen en andere gratis zaken voorbij. Kon deze week al een Mercedes en BMW winnen, foto van de auto met lint erom erbij. Maar heb nog nooit iemand gehoord die in een auto gewonnen via Facebook rijdt. Ook carports, tuinsets en ga zo maar door.

Mucha

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Laatst gewijzigd door Mucha op 17 nov 2016 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door BL2 »

Iwannike schreef:Die eer had jullie ook ten dele kunnen vallen als jullie serieus waren geweest
Ook al gaat Radar Forum dan niet met de eer strijken, hoop toch van harte dat TS ons deelt in de resultaten behaald door de deskundigen welke er nu op gezet gaan worden.
Viyo moet nu toch eens echt met dat zakje hondenbrokken (of zo) over de brug komen.
Dat de foto geheel in scene is gezet, doet aan de vierde (!) plaats niets af.

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Iwannike schreef:
BL2 schreef:
Iwannike schreef:Kijk hier nu wel link uit om namen te noemen. Die noem ik alleen tegen deskundigen. Zijn volgens mijn deskundige wel andere manieren. En de afloop komt helemaal goed. Die eer had jullie ook ten dele kunnen vallen als jullie serieus waren geweest
Mooi en goed dat een aantal deskundigen zich nu gaan buigen over je probleem. Het is dan inderdaad beter dat je de naam (Fiyo) alhier niet noemt, dat kan je in een slechtere onderhandelingspositie brengen, en dat moet je natuurlijk niet willen. Prima te vernemen dat het met de afloop helemaal goed gaat komen, bemiddel je ook even voor de andere zwaar gedupeerden ?
Hoop wel dat de kosten tegen de baten uitkomen en dat Pedro een mooie professionele video krijgt. Het is jullie gegund. Laat je de afloop nog wel even weten op Radar Forum ?

Je reactie getuigd weer van ondeskundigheid. Je hebt je niet goed in deze zaak verdiept anders wist je wel dat Pedro geen professionele video krijgt. Dat is weggelegd voor de hond die nummer 1 is geworden en Pedro is 4e geworden. En maak je geen zorgen.....deze hulp kost me niks.
Kun je het de persoon kwalijk nemen, als jij niet de informatie geeft om zich er überhaupt in te kunnen verdiepen?

Ik heb trouwens even het actiereglement doorgenomen. Daar staat dit:

The winners will be entitled to.. [bla bla tekst bla bla] ..within three months after the winner has been contacted regarding the prize.

Maar natuurlijk hebben die deskundigen dit allang gelezen. Dat hebben ze natuurlijk geleerd op de deskundigenopleiding.

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Gewonnen prijs na ruim een maand nog steeds niet ontvangen

Ongelezen bericht door BL2 »

Drie maanden, dat is dus pas rond 01 januari 2017 als de prijs wordt uitgereikt. Dat TS dat zelf niet ontdekt had, dat had veel ergenis verkomen.
Jetsertjes, jij kunt ook door voor de hoofdprijs voor de recherchewerk.

Gesloten