LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verzendhuis witjes

Andere onderwerpen over dieren
knoopje
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2013 08:42

verzendhuis witjes

Ongelezen bericht door knoopje »

Een paar maanden geleden twee transportboxen XL travel aire gekocht bij Witjes verzendhuis.
DE deurtjes zijn nu al kapot, je moet ze optillen om ze dicht te doen, en als je ze te hoog optilt heb je het zelfde aan de bovenkant.
Ik heb Witjes hierover gebeld, maar dat willen ze niet, dus alles op de mail, en kon de kennels op eigen kosten terug sturen voor nader onderzoek want deze klacht hadden ze nog nooit gehad.
Ik ben heel boos op deze slechte service, hun leveren iets van na een paar maanden kapot is en moet ik op mijn kosten ze terug sturen....
De volgende mail kon ik nieuwe deurtjes krijgen, maar dit lost het probleem niet op, en in een mail daarna kon ik nieuwe bestellen voor de helft van de prijs.....\
Als ik op internet Verzendhuis Witjes zoek vliegen dit soort klachten om je oren.
De service is heel heel slecht.

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: verzendhuis witjes

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Doe zelf een voorstel waar je tevreden mee zou zijn en kijk of zij hiermee akkoord gaan (ik ga er van uit dat je dat nog niet gedaan hebt).

Michelledenhamer
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2013 16:47

Re: verzendhuis witjes

Ongelezen bericht door Michelledenhamer »

Hallo,

Ik heb hier in een nieuw onderwerp ook een klacht over witjes verzendhuis gezet.
Misschien is het een idee dat we onze klachten eens bundelen en misschien kunnen we ergens terecht met onze klachten, zodat er daadwerkelijk iets gedaan kan worden.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: verzendhuis witjes

Ongelezen bericht door puma73 »

Ga je nou alle oude topics over witjes ophalen en daar iedere keer een ander berichtje in plaatsen om jouw bericht onder de aandacht te brengen??

Michelledenhamer
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2013 16:47

Re: verzendhuis witjes

Ongelezen bericht door Michelledenhamer »

Nee hoor:) alleen hoop ik zo de persoon die het topic aangemaakt heeft aan te spreken..

Gesloten