LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is zipsluiting van dierenvoer wel nuttig?

Andere onderwerpen over dieren

Gebruik je de zip-sluiting van (dieren) voer zakken

1. Ja altijd en vind ik handig
4
57%
2. Nee , te moeilijk , kan net zo goed weer weg.
3
43%
 
Totaal aantal stemmen: 7

jadatis
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 apr 2008 10:51

Is zipsluiting van dierenvoer wel nuttig?

Ongelezen bericht door jadatis »

Toen voor het eerst zipritssluiting kwam op zakken hondenvoer, dacht ik , best wel handig.
En dit geldt ook voor andere zipsluitingen dus ook voor mensenvoer bijvoorbeeld.
Maar de praktijk leert dat het sluiten daarvan best lastig is , en je bij het pakken van de zak de zip weer opentrekt.
Nu gebruik ik die zips dus niet meer en blijft de zak open, of met een knijper dicht.


Daarom hier een Pol aan dit topic om de mening van anderen daarover te pijlen.
Heb het beperkt to 2 mogelijkheden.

1. Ja altijd en vind ik handig
2. Nee , te moeilijk , kan net zo goed weer weg.

Dekt geen van deze mogelijkheden je antwoord, of wil je wat aanvullen, schrijf dit dan als reactie.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Is zipsluiting van dierenvoer wel nuttig?

Ongelezen bericht door kokka »

de stelling is te algemeen, er zijn diverse soorten ziplock's.
de ziplock is nuttiger als deze pol.

mh73

Re: Is zipsluiting van dierenvoer wel nuttig?

Ongelezen bericht door mh73 »

Wij zetten er in de praktijk ook een knijper op. Dus ik herken het wel. Maar het kan best dat een ander merk een betere sluiting heeft die wel werkt, en dan is het wel handig.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Is zipsluiting van dierenvoer wel nuttig?

Ongelezen bericht door moederslink »

Ook ik vind deze sluitingen op zich wel handig, zeker met het openmaken juist, maar om het goed te kunnen sluiten moet je het met duim en wijsvinger toch wel precies goed aandrukken en daar heb je niet altijd zin in dus dan komt er ook bij mij een knijper op. :wink: Een beetje bredere sluiting zou dan misschien wel prettig zijn.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Is zipsluiting van dierenvoer wel nuttig?

Ongelezen bericht door kokka »

MichielFRL schreef:De zipsluiting is super handig en zou op meer producten toegepast mogen worden zolang de prijs van het product daardoor niet stijgt.

kokka schreef: de ziplock is nuttiger als deze pol.
dan :wink:
bedankt :D

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Is zipsluiting van dierenvoer wel nuttig?

Ongelezen bericht door kweenie »

moederslink schreef:Ook ik vind deze sluitingen op zich wel handig, zeker met het openmaken juist, maar om het goed te kunnen sluiten moet je het met duim en wijsvinger toch wel precies goed aandrukken en daar heb je niet altijd zin in dus dan komt er ook bij mij een knijper op. :wink: Een beetje bredere sluiting zou dan misschien wel prettig zijn.
Ik heb eerder 'geen zin' om zo'n losse afsluiter te pakken dan dat ik geen zijn heb (of het te veel moeite vind) om die zip te sluiten.

Maar waar al eerder is opgemerkt, er zijn verschillende varianten van, de een prettiger dan de andere.

jadatis
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 apr 2008 10:51

Re: Is zipsluiting van dierenvoer wel nuttig?

Ongelezen bericht door jadatis »

kokka schreef:de stelling is te algemeen, er zijn diverse soorten ziplock's.
de ziplock is nuttiger als deze pol.
Omdat ik de ervaring had dat de zipsluiting tegenviel, heb ik deze poll geopend en dit topic.
De bedoeling was om als meer dan 80% het ook niet gebruikte , dit de fabrikanten te melden.
Zelf ook al bedacht dat als de sluiting verbeterd werd, dat die dan wel weer handig zou kunnen zijn.

Dus daarom de vraag , als je dan wel de zip-sluiting gebruikt, welk merk heb je dan , en kun je het verschil aangeven waarom die wel werkt.

Maar als toch de grote meerderheid nee zegt, dan kan die sluiting beter weer weg.
Zal toch ook de verpakking wel enkele centen duurder maken voor de consument.
Verschil zal voor de fabrikant mogelijk maar een halve cent zijn, maar doordat de verdere ( tussen) handel er ook weer wat bovenop moet zetten , is het eindresultaat enkele centen voor de consument.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Is zipsluiting van dierenvoer wel nuttig?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

MichielFRL schreef:De zipsluiting is super handig en zou op meer producten toegepast mogen worden zolang de prijs van het product daardoor niet stijgt.
Als een zipsluiting super handig is, en dus waarde toevoegt aan het product, zie ik niet waarom de prijs niet hoger zou mogen zijn. Als jij vindt dat je meer toegevoegde waarde hebt voor jouw werkgever dan verwacht je toch ook een hoger salaris dan collega's die minder goed zijn?

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Is zipsluiting van dierenvoer wel nuttig?

Ongelezen bericht door angel1978 »

Serieus gjvdz?

2 jaar later nog?

Gesloten