LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Campina - slagroom Royale

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Moermans66
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 nov 2010 13:36

Campina - slagroom Royale

Ongelezen bericht door Moermans66 »

Ik heb dit weekend een bus slagroom Royale van Campina gekocht. Voor een groep mensen die ik had uitgenodigd voor een diner had ik als toetje een ijsje met vers fruit. Voor degene die dit wilde had ik een toefje slagroom op het ijsje. We waren met 8 personen die slagroom wilden. Na 7 ijsjes van een klein toefje te hebben voorzien was echter de slagroomspuit al leeg.
Op de bus staat dat om technische redenen het kan voorkomen dat er slagroom in de bus achterblijft. Ietjse vind ik prima, maar dit is echt belachtelijk.

trappist
Berichten: 197
Lid geworden op: 23 okt 2003 11:02

Re: Campina - slagroom Royale

Ongelezen bericht door trappist »

was de verzegeling van de spuit niet verbroken toen u hem ging gebruiken?

Moermans66
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 nov 2010 13:36

Re: Campina - slagroom Royale

Ongelezen bericht door Moermans66 »

De verzegeling was niet verbroken. Ik heb dit verhaal op mijn werk vertelt en ook hier hebben mensen ervaringen met de extreem lage hoeveelheid slagroom uit de bus van Campina Royale.

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Campina - slagroom Royale

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Wat zat erop? Een toefje of was de bovenkant van je toetje totaal wit?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Campina - slagroom Royale

Ongelezen bericht door kweenie »

In een spuit zit evenveel slagroom als wat ongeklopt in zo'n klein bekertje zit. Ook al zou er niet een deel achter blijven in de bus, dan nog is de hoeveelheid slagroom van zo'n klein bekertje vaak niet voldoende voor 8 personen. Wellicht is dus gewoon de hoeveelheid slagroom die voor 8 personen nodig is verkeerd ingeschat?

Moermans66
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 nov 2010 13:36

Re: Campina - slagroom Royale

Ongelezen bericht door Moermans66 »

Campina heeft mij gebeld en heeft uitleg gegeven over de werking van de spuitbus. Ik ga het opnieuw proberen en zal jullie laten weten of er nu meer uit komt.

Anita ST
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2011 08:56

Re: Campina - slagroom Royale

Ongelezen bericht door Anita ST »

Goedendag,

Ook ik heb problemen bij het gebruik van de slagroomspuit. Na gebruik netjes afspoelen met lauw/warm water, niet te lang uit de koelkast en toch na een of twee keer gebruiken doet de bus het niet meer.
Vind dit erg vervelend omdat de slagroom wel erg lekker is, maar moet het toch doen met een ander merk. Dit is me nu al acht keer overkomen en vind het genoeg geweest.

Met vriendelijke groet,

Anita

Anita ST
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2011 08:56

Re: Campina - slagroom Royale

Ongelezen bericht door Anita ST »

O ja en ik gebruik dan niet veel slagroom dus de bus kan dan onmogelijk leeg zijn. Je kunt met de bus schudden wat je wil maar het lijkt wel of de slagroom gewoon dik is geworden in de bus en er daardoor niet uitkomt.

Moermans66
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 nov 2010 13:36

Re: Campina - slagroom Royale

Ongelezen bericht door Moermans66 »

Ik heb ook een tweede fles slagroom gekocht en gebruikt zoals het hoort. Helaas, het lijkt niet mogelijk te zijn om deze (overigens heerlijke) slagroom uit de fles te krijgen.

trappist
Berichten: 197
Lid geworden op: 23 okt 2003 11:02

Re: Campina - slagroom Royale

Ongelezen bericht door trappist »

Hier heb ik de bus van Campina met opschrift: "Echte slagroom" en geen enkel probleem...
Royals gebruiken kennelijk maar heel weinig slagroom ;)

Gesloten