LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

Informatieve avond
over ALLE vormen van vaccinaties














Sprekers:
Désirée Röver (Medisch onderzoeksjournaliste en Schrijfster van het boek “Baarmoederhalskanker / HPV vaccin”)
Anneke Bleeker (www.verontrustemoeders.nl)

Locatie: Café De Klok
Markt 1
6681 BK GENDT (Betuwe)
Aanvang: 20.30 uur. Entree GRATIS.
Daarvoor gelegenheid (op eigen kosten) een kopje koffie of thee te nuttigen

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door puma73 »

weer zo'n levensgevaarlijke ontwikkeling. gaan we weer terug naar de jaren van oor 1950 waarin zuigelingen onnodig overleden aan ziekten die door vaccinatie te beheersen waren

tulliofan kruipmterug onder die steen waar je vandaan komt.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

Wat is er gevaarlijk aan het kritisch bekijken van vaccinaties???
Gevaarlijk is alles voor zoete koek slikken maar nog gevaarlijker is er van uitgaan dan men alles voor zoet koek slikt!!!!!

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door puma73 »

het is nog veel gevaarlijker om de onzin die jij, en naast jou de nvtk uitkraamt. om meteen vraagtekens te gaan zetten bij vaccinatie's en zo mogelijk mensen met kleine kinderen bewegen om geen vaccinatie's uit het rvp meer te nemen.

dit brengt zeer grote risico's met zich mee voor de volksgezondheid en voor kleine kinderen in het bijzonder.

jij tulliofan hebt meerdere malen gezegd dat je alleen maar meningen naar voren brengt en zelf geen mening hebt. dit is een hele gevaarlijke bezigheid.

Tante Pollewop
Berichten: 187
Lid geworden op: 23 apr 2009 17:18

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tante Pollewop »

Wat is er gevaarlijk aan het kritisch bekijken van vaccinaties???
Het gevaarlijke is dat vaccinaties nu bekeken worden door mensen die er geen of te weinig verstand van hebben.
Dat de kritische noten van net deze ondeskundigen voor zoete koek geslikt worden.
De bible-belt was en is al groot genoeg; gezond verstand is daar al genoeg ver te zoeken.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

http://www.trouw.nl/nieuws/zorg/article ... l#comments

“Inenting tegen baarmoederhalskanker zou al op zeer jonge leeftijd moeten, als de meisjes nog baby zijn. Dat stellen wetenschappers van de Medische Universiteit Wenen.”
En

“Zij stelden vast dat zelfs kleine kinderen al geïnfecteerd kunnen zijn met het virus”
De meisjes die nu ingeënt zijn, zijn die dan voor niks ingeënt?? Er klopt iets niet??? Want als je besmet bent met dit virus had het toch geen zin om te prikken?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door puma73 »

fan je snapt er helemaal niks van, stop een keer met je onzinnige postings


Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

website over Freek: http://meerwetenoverfreek.nl/

Tante Pollewop
Berichten: 187
Lid geworden op: 23 apr 2009 17:18

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tante Pollewop »

http://www.trouw.nl/nieuws/zorg/article2771833.ece

HPV virus kan ook hoofd-halskanker veroorzaken.

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Meno »

Ja hoor... die vaccinatie wordt ons inderdaad door de strot geduwd..

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

http://www.nujij.nl//jongens-hebben-ook ... 5744.lynkx

Farmaboeren en hun kinderen, wetenschappers en hun kinderen en alle andere aanhangers met hun kinderen van deze vaccinaties mogen vooraan in de rij!!
Vroeger zaten kinderen van deze "belangrijke mensen vooraan in de klas"nu mogen zij van mij vooraan in de rij!!!!
En Conyn voorop want: " baat het niet dan schaadt het niet!!!!!

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

Over vaccinaties bij dieren hoor je geluiden van kritiek lees maar:


http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/div ... -niet.html

Het post vaccinaal syndroom (PVS)
Vaccins blijken veel meer bijwerkinge te hebben dan tot nu toe werd aangenomen. Vaccins zijn immers samengesteld uit verzwakte, gedode of gesplitste ziektekiemen of toxinen met hun toevoegingen, waaraan altijd verontreinigingen kleven, zoals aluminiumfostfaat, aluminiumhydroxide, neomycine, thiomersal (kwikverbinding), formaldehyde of 2-fenoxyethanol (kippeneiwit).

De ziekteverschijnselen die deel uitmaken van PVS zijn van tweeérlei oorsprong. Aan de ene kant wordt een groot aantal van deze symptomen regelmatig in de literatuur vermeld als postvaccinale ziekte verschijnselen en aan de andere kant zijn bepaalde symptomen de waarnemingen van mensen, Therapeuten, artsen en dergelijke. Daarbij geldt het principe, dat als een symptoom ontstaan is na een vaccinatie en pas weer verdwijnt door de toediening van het gepotentieerde vaccin, dit symptoom veroorzaakt is door het betreffende vaccin. Wanneer een dier echter geen directe ofwel acute reactie op een vaccinatie heeft gehad, betekent dat nog niet dat het vaccin niet de oorzaak zou kunnen zijn van chronische klachten. De klachten kunnen zich namelijk ook veel later manifesteren, terwijl de vaccinatie al weken, maanden en zelfs jaren eerder gegeven is. Het afwijzen van de diagnose PVS bij chronische klachten op grond van een te lange tijd tussen de oorzaak (vaccinatie) en het verschijnen van de klachten is daarom fundamenteel onjuist. Het kan namelijk best zo zijn dat er pas na de tweede, derde, vierde of zelfs de vijfde herhaling van de vaccinatie ineens problemen ontstaan.



Uit het genoemde onderzoek is ook gebleken dat dierenartsen in veel gevalllen ontwetend zijn wat betreft de bijwerkingen van de vaccins, omdat ze geen of slechte voorlichting krijgen van de fabrikanten, maar er zijn er ook die ondanks alle informatie en onderzoeken blijven beweren dat vaccins noodzakelijk en volkomen onschuldig zijn voor het dier.
Mogelijke gevolgen van vaccins
In de praktijk zie je dat er veel auto-immunziekten ontstaan na vaccinaties, zoals;
• hashimoto´s thyroíditis (chronische schildklierontsteking, vooral bij teven)
• Ziekte van Addison (onvoldoende functie van de bijnierschors)
• Reumatoídde artritis (chronische gewrichtsreuma)
• Lupus erythematosus (voornamelijk chronische huidafwijking met rode, schilferige plekken met littekenvorming)
• Idiopathische trombocytopenische purpura ( op zichzelf staande bloedvlekziekte met verlaagd aantal bloedplaatjes)
• Haemolytische anemie (versterkte afbraak en ontoereikende aanmaak van de rode bloedlichaampjes)
• Chronische actieve hepatitis
• Diabetes mellitus
• Hypogonadisme (onvoldoende functie geslachtsklieren en gestoorde seksualiteit)
• Myasthenia gravis (ernstige spierzwakte met op verlamming lijkende verschijnselen)
• Pemphigus vitiligo (huidontsteking)
• Alopecia (plaatselijke haaruitval)
• Glomerulonefritis (ontsteking van de vaatlussen in de nierschors)
• Ziekte van Grave (schildklieraandoening)
• Hypoparathyroídie (onvoldoende werking bijschildklieren)
• Diverse neurologische aandoeningen
• Uveítis en andere immunologische oogziekten

Wanneer je deze lange lijst ziet, zul je misschien ook beter begrijpen waarom er dieren zijn die ziekten of aandoeningen hebben, welke niet direct verklaarbaar zijn. Bovendien zal er niet gauw een link gelegd worden tussen vaccineren en de aandoening.
Kijk zelfs bij dieren komen problemen voor:

Lees maar:

Door Geke op 11-03-2008
Wij hebben een 5 maanden oude pup die startproblemen heeft. Elke keer na rust kan hij moeilijk staan, valt om blijft een tijd liggen. Loopt ook moeilijk. Bloed, gewrichten heupen etc, alles is onderzocht. We denken nu dat onze hond (een Markiesje) slecht reageert op de vaccinaties. Kan iemand vertellen of hier ook iets tegen te doen is?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door puma73 »

tulliofan je bent wayyyyyyyy of topic, je bent weer bezig je weerzin tegen regulier te spuien.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

INFORMATIEVE AVOND(EN) VACCINATIES!..........
Op woensdag 24 juni 2009 vindt bij de familie J.Puijk in Weesp een informatieve avond plaats (Désirée Röver en Anneke Bleeker) met als onderwerp ‘(HPV) Vaccinaties’: http://www.verontrustemoeders.nl/pagina36.html Aanmeldingen mogelijk middels: [email protected] Zie voor verderige lezingen de agenda........: http://www.verontrustemoeders.nl/pagina4.html
.
NIEUWE WEBSITE VERONTRUSTE MOEDERS!
Vandaag (15 juni 2009) is de geheel vernieuwde website van ‘Verontruste Moeders’ online gegaan: http://www.verontrustemoeders.nl/index.html waar WWK-lid Drs.H.J. (Henk) Trentelman: http://www.chemo-versus-hippocrates.nl/ de spits afbijt in rubriek ‘De pen aan…’: http://www.verontrustemoeders.nl/pagina22.html


voor meer info raadpleeg deze link:
http://www.natriumbicarbonaat.blogspot.com/

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door puma73 »

Hoe kan het dat de vaccins al jaren klaarliggen terwijl er nog helemaal geen pandemie is? Desiree Rovers, medisch onderzoeksjournaliste e geeft uitleg over vaccinaties, dat deze sensetiseren (gevoelig maken) i.p.v. immuniseren. Zij spreekt over de krankzinnige wereld waarin we leven en hoe ziektes in laboratoria ontstaan en geeft als advies aan verontruste moeders: Volg in Godsnaam je intuïtie!
bangmakerij vaan de eerste orde en kltskoek.

dit is de manier waarmee de nvkp de mensen bang maakt voor vaccinatie's.

tulliofan als algeheel tegenstander van alles wat regulier is speelt graag mee in op deze trent door, in opdracht van bepaalde mensen, treutelneus en bicaboy claessen dit soort onzin te plaatsen

ecva
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 okt 2008 23:50

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door ecva »

Onzin zonder On.
:lol: :lol: :lol:

MaanSelena
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jul 2009 12:33

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door MaanSelena »

De HPV vaccinatie, ja, ook al zo'n beladen onderwerp.

Ik heb nog geen kids, maar heb altijd gezegd; als ik later een dochter krijg, ze mag op d'r kop gaan staan, ze krijgt hem niet. Absoluut niet. Waarom niet? Vanwege een aantal overwegingen.

1. Er zijn zo'n 100 strengen van het HPV-virus, waarvan er naar men aanneemt, zo'n 30 kankerverwekkend zijn. Het "beste" vaccin beschermt er (volgens de fabrikant) voor 70% tegen VIER daarvan.

2. Voor 70% dus....draai dat eens om; als er een anticonceptiepil op de markt zou komen die maar voor 70% werkt, wil je toch ook niet dat je dochter die gebruikt? Waarom dan dit wel?

3. Onderzoek heeft uitgewezen dat de kans dat je baarmoederhalskanker (of een voorstadium daarvan) krijgt vergroot word als je al besmet bent met een streng HPV en je ingeent wordt. Draai dat eens om; als je ingeent wordt tegen (bijvoorbeeld) streng 12, en je loopt later in het leven streng 30 op? Wat doet het dan? Is het dan geen dubbele infectie?

4. Wat zijn de gevolgen voor de bevolkingsonderzoeken? Hoeveel mensen hebben geen ervaring met een arts die je naar huis stuurde met "wacht het nog even af?" Zou het niet zo kunnen zijn dat de arts later minder gemotiveerd zou kunnen zijn om verder te kijken bij klachten? Want "mevrouw is toch ingeent?"

5. Buiten dat, veelal lopen vrouwen een HPV-infectie op bij seksueel contact. Meestal zal dat met een man zijn. Waarom worden de mannen/jongens dan niet ingeent? Omdat ze geen baarmoederhals hebben? Was het niet zo dat HPV ook een rol speelt bij keel- en anale kanker? Mannen verdienen die (volgens de fabrikant) "feilloze" bescherming dan toch ook?

6. Denk allemaal eens even terug aan de jaren 46-64, de DES-jaren? Alleen al de periode waarin DES voorgeschreven werd aan vrouwen is langer dan de hele testperiode van het HPV-vaccin! Over DES waren medici toen ook zo laaiend enthousiast......

7. En Softenon? Ook dat was langer getest dan het HPV-vaccin nu. Dat was toch ook zo'n wondermiddel?

En daarbij; het zegt iets dat er verhalen bekend zijn van artsen die het voor hun eigen dochters al geweigerd hebben..... dat is niet voor niks, die mensen hebben inzage in testresultaten en dossiers.

Enne; I-Pods voor een prik? Een RIVM die bij klachten wel héél snel met een verklaring komt dat het "niet aan het vaccin ligt?" Omkoperij, daar doe ik niet aan!

Nee hoor, bovenstaande overwegingen doen mij zeggen; mijn dochter krijgt hem niet.

Marer
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 feb 2008 15:45

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Marer »

@MaanSelena:
De beste stuurlui staan aan wal.
En als je ergens geen verstand van hebt kan je beter zwijgen. Appels en peren vergelijken dient nergens toe. Wat heeft softenon in hemelsnaam te maken met kankeronderzoek en behandelingen?
Gelukkig dat je nog geen kinderen hebt. Eerst maar eens volwassen worden en kennis vergaren.

MaanSelena
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jul 2009 12:33

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door MaanSelena »

@ Marer,
Je gaat een beetje voorbij aan hetgeen ik tracht te zeggen. Mijn bovenstaande stukje illustreert onder meer dat ik mijn vraagtekens zet bij de betrouwbaarheid van de HPV-vaccinatie. Ik twijfel inderdaad al aan de werkzaamheid, hetgeen met name te lezen is in punt 1 t/m 3.

Echter, het punt waar jij aan refereert, over Softenon e.d., (punt 6 en 7) refereert aan de BETROUWBAARHEID van het HPV-vaccin. Softenon en DES waren toentertijd medicijnen waarin medici geloofden, die gedurende een langere tijd zijn voorgeschreven aan vrouwen. Echter bleek vrij snel daarna dat Softenon en DES de ongeboren vrucht niet beschermden, maar beschadigden. Ondanks de redelijk lange test- en voorschrijftijd toentertijd, ging het met beide medicijnen mis.

Ik sla hierbij dan de brug naar het huidige HPV-vaccin, waarin het RIVM ook zo "heilig" geloofd. De gehele test- en ontwikkeltijd van dit vaccin is KORTER dan alleen al de voorschrijftijd van DES toentertijd. Wie garandeert mij dan dat dit vaccin niet uiteindelijk net zo averechts blijkt te werken als (bijvoorbeeld) DES en Softenon?

Niemand kan mij dat garanderen, omdat we het niet weten. Ik kies er dan dus voo mijn toekomstige (evt.) dochter NIET te laten gebruiken als proefkonijn.

Nog even dit; ik snap natuurlijk ook wel dat je het ene medicijn niet met het andere kunt vergelijken. Maar als je mijn stukje nog even een keer goed leest, weet je dat ik dat ook niet doe. Ik had het puur en enkel over de medici die, in het geval van bijvoorbeeld Softenon en DES, het ene effect verwachtten van een medicijn, maar moesten vaststellen dat het precies het tegenovergestelde deed. De geschiedenis heeft zich al vaker herhaald. Meer niet.

Gesloten