Hello Fresh stuurt betalingsherinneringen

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
leseyzies
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2023 12:17

Hello Fresh stuurt betalingsherinneringen

Ongelezen bericht door leseyzies »

Bij Hello Fresh een maaltijdbox besteld.
Werd keurig aangeleverd op de aangegeven tijd (16.25) Echter om 21.00 werd nogmaals een box aangeboden, ditmaal door Hello Fresh Belgium. Woon in Zeeuws Vlaanderen dus op het breekpunt van 2 kantoren.
Heb de 2e geweigerd en de 1e gewoon betaald. Situatie telefonisch uitgelegd aan Hello Fresh die er echter geen raad mee wist. Maar krijg nu regelmatig sms (waarop ik niet kan antwoorden) met betalingsherinneringen. Brief gestuurd aan hoofdkantoor Amsterdam (adres volgens hun website) maar brief kwam onbestelbaar retour omdat adres niet zou bestaan Rare organisatie

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Hello Fresh stuurt betalingsherinneringen

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik heb even die website bekeken. Wat een K bedrijf. geen emailadres of telefoonnummer te vinden, alleen een chatbot die voor geen meter werkt.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Hello Fresh stuurt betalingsherinneringen

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Als het niet via je account geregeld kan worden, zou ik het via Twitter proberen https://twitter.com/HelloFreshNL/with_replies Of via deze pagina https://www.hellofresh.nl/about/faq

Shainora
Berichten: 61
Lid geworden op: 11 dec 2020 11:07

Re: Hello Fresh stuurt betalingsherinneringen

Ongelezen bericht door Shainora »

na wat zoeken vond ik deze mailadressen voor hellofresh weet niet of ze ook werken.

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Hello Fresh stuurt betalingsherinneringen

Ongelezen bericht door Lowieze »

HelloFresh Amsterdam 020 760 2014
Gent +32 3 808 50 62

Misschien even proberen?

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Hello Fresh stuurt betalingsherinneringen

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Weer een bedrijf met een enorm reclamebudget en een belabberde klantenservice. En maar lekker hip zijn

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Hello Fresh stuurt betalingsherinneringen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Goh,ik ben het een keer met u eens. Enorm reclame´budget inderdaad en waarschijnlijk wordt er jaarlijks donker rode cijfers geschreven.Na een paar jaar wordt de startup overgenomen voor een enorm bedrag en zijn het de aandeelhouders die cashen.

HADES2001
Berichten: 540
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Hello Fresh stuurt betalingsherinneringen

Ongelezen bericht door HADES2001 »

juliomariner schreef:
08 mar 2023 18:07
Goh,ik ben het een keer met u eens. Enorm reclame´budget inderdaad en waarschijnlijk wordt er jaarlijks donker rode cijfers geschreven.Na een paar jaar wordt de startup overgenomen voor een enorm bedrag en zijn het de aandeelhouders die cashen.
Na een paar jaar wordt de startup overgenomen? Hello Fresh is al 11 jaar in nederland dat kan je geen startup meer noemen

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Hello Fresh stuurt betalingsherinneringen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik moet een deel van mijn woorden toch terug nemen. Het blijkt dat Hellofresh dus wel winst maakt. Mijn bron klopte dus gewoon niet.
Ik had gekeken bij flitsbezorgers. Deze maken gewoon verlies maar zeggen te verwachten eind 2024 zwarte cijfers te kunnen draaien.

Plaats reactie