Het aanbod zorgverzekering van ING is schimmig

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
witte angora
Berichten: 30803
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het aanbod zorgverzekering van ING is schimmig

Ongelezen bericht door witte angora »

Moneyman schreef:
29 dec 2023 12:10
witte angora schreef:
28 dec 2023 23:16
Ja zegt ze, alle stress moest er uit, en één gesprek was voor het moment voldoende.
Jezelf uiten is zó belangrijk. Fijn dat het daar kon, en ik hoop dat je meer mensen op je heen hebt waarbij je dat kan. Sterkte met alles!
Dank je! We gaan de komende tijd eens de balans opmaken. Directe familie is er niet meer. Dat wil zeggen: ik neem daar voorgoed afstand van.

Om on-topic terug te komen: de nieuwste consumentenbond heeft er toevallig een artikel aan gewijd. Er zitten dus zeker wel een aantal haken en ogen aan de goedkopere ziektekostenverzekeringen. Zaak dus om dingen goed te vergelijken. En dan betaal ik toch echt liever een paar euro meer voor een betere dekking als een paar euro 'winst', en bij onverwachte noodzaak, tegen toch wel aardige uitdagingen komen te staan.

Vergeet ook niet: het is een verzekering, om risico's af te dekken die je niet zelf kunt betalen. Het is heel wat anders dan het kopen van een pak roomboter bij de ene of de andere supermarkt. Juist daarom is het belangrijk een goede inschatting te maken welke risico's je wilt verzekeren, en wat je precies vergoed wil hebben.

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Het aanbod zorgverzekering van ING is schimmig

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat is er dan anders aan de zorgverzekeringen dan verleden jaar, dat u er nu zo’n probleem van maakt.

witte angora
Berichten: 30803
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het aanbod zorgverzekering van ING is schimmig

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady, ik maak er geen probleem van, ik ben enkel aan het kijken voor een betere. Meer is het niet.

Plaats reactie