LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wheatgrasspower.nl (tarwegras)

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
BCS
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 okt 2012 10:32

Wheatgrasspower.nl (tarwegras)

Ongelezen bericht door BCS »

Op 3 Julli heb ik een bestelling gedaan voor wheatgrass poeder, via onderstaande actie bij Marktplaats.

http://aanbieding.marktplaats.nl/deal/t ... vallen-58/

Op 13 Juli heb ik een mailtje gestuurd, dat ik de bestelling tot op heden nog niet had ontvangen, en kreeg op 24 Juli (!!) pas een mailtje terug, dat er iets niet goed was gegaan met mijn bestelling + bestelling, of ik het nogmaals na kon sturen. Dit heb ik op 2 Augustus pas kunnen doen ivm verblijf in het buitenland.

Op 2 Augustus kreeg ik hierop direct antwoord terug, dat de bestelling zsm verzonden zou worden. Inmiddels op 27 Augustus nog steeds niets ontvangen, en heb ik ze nogmaals een mailtje gestuurd. Ik heb daar nooit reactie op gekregen, en heb op 18 September weer een mail gestuurd, waar wederom geen reactie op gegeven is, de laatste mail van 18 September bevat een verzoek om per omgaande het geld te retourneren.

Het telefoonnummer van het bedrijf klopt niet, het lidmaatschap bij thuiswinkel waarborg ook niet, en onderhand heb ik wel betaald voor goederen die ik niet ontvangen heb.

Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij Marktplaats, en een klacht ingediend bij Thuiswinkel waarborg.

Ik hoor graag meer ervaringen.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Wheatgrasspower.nl (tarwegras)

Ongelezen bericht door newmikey »

Sorry, wie nog op dit soort couponsites ingaat, hoeft van mij niet meer op sympathie te rekenen. Daar komt ook nog bij dat het produkt zelf ook al omstreden is: "Proponents of wheatgrass make many claims for its health properties, ranging from promotion of general well-being to cancer prevention and heavy metal detoxification. These claims have not been satisfactorily substantiated in the scientific literature."

Wanneer leren mensen dit nu eens af en verwijzen we de couponnen dealers naar de faillissementsrechter? iBood, Groupon, MarktplaatsDeal etc. Wie koopt, doet gewoon mee aan de loterij: soms heb je iets en soms heb je....juist,ja: NIETS.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Wheatgrasspower.nl (tarwegras)

Ongelezen bericht door bianca82 »

met voorganger eens.. + wheatgrass is gewoon te koop bij gezondheidswinkels en reformzaken

BCS
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 okt 2012 10:32

Re: Wheatgrasspower.nl (tarwegras)

Ongelezen bericht door BCS »

Volgens mij vroeg ik jou, of andere leden niet om sympathie, of maakte je dat ergens uit mijn woorden op? Ik vraag om meerdere ervaringen, als je leermeester wilt spelen doe dat dan maar op het schoolplein oke?

Tarwegras is inderdaad gewoon te koop bij de groentenboer, en daar haal ik het dan ook altijd vandaan. Maar poeder leek mij wel handig omdat ik nogal vaak reizende ben. Volgens mij hoef ik verder geen verantwoording af te leggen, ik heb namelijk nog nooit een slechte ervaring met coupons gehad.

Je bericht komt op mij een beetje over "Meisje verkracht, vind je het gek met zo'n kort rokje".

Ik vraag je dan ook vriendelijk inhoudelijk te reageren, en anders gewoon het onderwerp over te slaan.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Wheatgrasspower.nl (tarwegras)

Ongelezen bericht door newmikey »

BCS schreef:Volgens mij vroeg ik jou, of andere leden niet om sympathie, of maakte je dat ergens uit mijn woorden op? Ik vraag om meerdere ervaringen, als je leermeester wilt spelen doe dat dan maar op het schoolplein oke?
Touché hoor, zéér gevat. Maar pas het ook even op jezelf toe oké? Je post hier op een openbaar forum en je hebt géén controle over hoe mensen kunnen of mogen reageren. Ga nu maar weer fijn verder met de rest van je leven.

BCS
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 okt 2012 10:32

Re: Wheatgrasspower.nl (tarwegras)

Ongelezen bericht door BCS »

Op mijzelf toepassen dat ik niet mag reageren op iets waar ik geen ervaring mee heb?
Niet zo moeilijk met 3 berichten.

Dag liefje, bedankt voor je inzet.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Wheatgrasspower.nl (tarwegras)

Ongelezen bericht door newmikey »

BCS schreef:Dag liefje, bedankt voor je inzet.
Dag schat, vergeet niet de deur dicht te trekken...

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Wheatgrasspower.nl (tarwegras)

Ongelezen bericht door bianca82 »

poeder ook te koop bij gezondheidswinkels en reformzaken...

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Wheatgrasspower.nl (tarwegras)

Ongelezen bericht door ciske »

newmikey schreef:
BCS schreef:Dag liefje, bedankt voor je inzet.
Dag schat, vergeet niet de deur dicht te trekken...
:lol: :lol:

BCS
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 okt 2012 10:32

Re: Wheatgrasspower.nl (tarwegras)

Ongelezen bericht door BCS »

newmikey schreef:
BCS schreef:Dag liefje, bedankt voor je inzet.
Dag schat, vergeet niet de deur dicht te trekken...
:D

BCS
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 okt 2012 10:32

Re: Wheatgrasspower.nl (tarwegras)

Ongelezen bericht door BCS »

Marktplaats stort het geld terug, dat is nog eens een goede klantenservice :)

Gesloten