LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement afgesloten, magazine gestopt

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
SilviaL
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2019 12:50

Abonnement afgesloten, magazine gestopt

Ongelezen bericht door SilviaL »

Goedemiddag, op 1 april jl heb ik voor de verjaardag van mijn zoontje een abonnement afgesloten op het magazine Dylan Haegens. Na betaald te hebben werd het akelig stil. Na drie weken ben ik eens gaan Googelen en kwam ik er achter dat de uitgave van het magazine Dylan Haegens is gestopt, dit tot grote teleurstelling van mijn zoontje.
Aangezien ik van Hearst niks gehoord heb ben ik zelf maar eens gaan mailen. Maar ook toen bleef het stil. Na een paar mailtjes nog steeds geen reactie en toen maar gebeld. Ze zouden het nakijken, en het werd weer stil.
Uiteindelijk maar weer gebeld en mijn gegevens bleken niet bekend. Deze dan maar gemaild met betalingsbewijs. En het zou gelijk worden opgepakt. En, je raad het al, het werd weer stil.
Ik wil heel graag mijn geld terug maar dat lijkt wel heel moeilijk te worden.
Inheb inmiddels maar weer gemaild in de hoop dat ze nu eens actie ondernemen.
Ik krijg alleen rare mailtjes terug over andere mensen en hun abonnementen.
Help!

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Abonnement afgesloten, magazine gestopt

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Heeft u het geld zelf overgemaakt, of is het een automatische incasso geweest? Dit laatste kunt u storneren.
Mocht dit niet het geval zijn kunt u de verkoper in gebreke stellen met daarin een ultimatum. Aangezien ze niet meer kunnen leveren kunt u aangeven dat u binnen 14 dagen het geld terug wil hebben alvorens u een incassobureau kunt inschakelen.

Gesloten