LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RHF-TRAAGSCHUIMMATRAS

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
daaniam
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2008 15:51

RHF-TRAAGSCHUIMMATRAS

Ongelezen bericht door daaniam »

Royal Health Foam TRAAGSCHUIMMATRAS. :D

17 jaar geleden kreeg mijn ziekte een naam Fibromyalgie.
De gene die het zelf hebben, weten dan ook dat het slapen een crime is, je bent nooit uitgerust en wordt vaak gebroken wakker, alles doet je pijn als je opstaat.

Ik heb een waterbed geprobeerd en een pocketveringmatras geprobeerd
En over allerlei kussens dan maar te zwijgen..
Todat ik via een vriendin over de TRAAGSCHUIMMATRAS te horen kreeg, zij had al jaren de zelfde problemen als ik. Heeft toen verschillende merken TRAAGSCHUIMMATRASSEN vergeleken qua prijs en service. Er kwam toen als beste de RHF uit de bus. Hij is betaalbaar en de service is uitstekend!
Ik heb ze toen zelf besteld om uit te proberen (niet goed geld terug, zonder moeilijk te doen)
Al na een paar dagen merkte ik het verschil.
Ik slaap er nu alweer een paar jaar op en wil nooit meer een ander matras, ik word uitgerust wakker heb geen last meer van pijnlijke schouders, heupen, rug of hoofdpijn bij het wakker worden.
Ik zal jullie de link hier onder zetten zodat je eens een kijkje kunt nemen op hun site.

http://www.healthfoam.com/

Groetjes Miriam Maas.

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: RHF-TRAAGSCHUIMMATRAS

Ongelezen bericht door Sjors_B »

TJONGEJONGEJONGE loopt de zaak niet meer zo goed ?

traagschuim matrassen bestaan al jaren, het beste traagschuim matras volgens de consumentenbond verkopen ze ook bij bv kwantum voor een derde van de prijs bij jou.
Ik heb zelf geen traagschuim meer ik vind ze namelijk veel te warm en zweterig. Dit is een van de nadelen van traagschuim to bv een pocket veren matras.

Maar goed als jij lekker ligt en slaapt vind ik het best

daaniam
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2008 15:51

Re: RHF-TRAAGSCHUIMMATRAS

Ongelezen bericht door daaniam »

Dit is mijn eige ervaring, NIKS MIS MEE ..TOCH?
Misschien zweten de de traagschuimmatrassen van kwantum wel of van een ander merk. De mijne zeker niet! GOEDKOOP IS DUURKOOP!!!

Gesloten