LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waterbed

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
rakoenen
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 nov 2006 19:21

waterbed

Ongelezen bericht door rakoenen »

onlangs een waterbed gekocht bij waterbeddengoedkoop.nl incl installatie. Na installatie bleek dat een van de twee bedden lekte , watrebeddengoedkoop reageerd niet op mijn oproep en bellen/mailen niet terug. Waterbeddengoedkoop is dus duurkoop want uiteindelijk heb ik het bed moeten laten repareren bij een ander.

Het waterbed bleek bij inspectie al 5 jaar in een magazijn te hebben gelegen, geen softiside te zijn en de montage was een drama en nota bene geen toevoeging te hebben gedaan in het water ter voorkoming van algen en rotting.......

Waterbeddengoedkoop is dus de afspraak niet nagekomen die zij prentenderen op de site. Mensen kijk uit....

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: waterbed

Ongelezen bericht door dhc »

Binnen een jaar heeft U zowieso garantie, het eerst half jaar zijn alle kosten voor de leverancier!
Dom dat U een ander laat repareren, was niet nodig! Toevoegen van algenbestrijder dient U zelf te doen.

rakoenen
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 nov 2006 19:21

Re: waterbed

Ongelezen bericht door rakoenen »

wordt lastig als je kamertapijt zeiknat is en er geen reactie komt kan natuurlijk geen weken wachten....heb bij elkaar 6 mailtjes gestuurd maar 0 reactie.....ik had geen andere keus...

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: waterbed

Ongelezen bericht door RTD-Z »

Dan dient/kunt u nog altijd aangifte doen voor oplichting oid
moet je zien hoe snel je een reaktie heb..(zelf ondervonden ,oja niet met waterbed maar idee is hetzelfde :) )

Dus zou dat is overwegen , rechtsbijstand ook een optie scheelt jezelf hoop tijd.. mogelijkheden zat.

Zonde dat de heer dhc niet leest hij is de garantie expert schijnt hier maar als men niet reageert word dat lastig he.!! Enne algenbestrijder WORD of nee ik zeg het anders HOORT erbij te zitten is gewoon service iedereen met een waterbed in mn omgeving heeft dat gehad zit er gewoon bij ,maar ok via zo website kun jeje vraagtekens erbij zetten..

suc6 ermee

Gesloten