LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bizon Click-Gun Kitspuit

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Rinus M
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 mar 2010 16:30

Bizon Click-Gun Kitspuit

Ongelezen bericht door Rinus M »

Ik kit regelmatig en dacht dat ik een goede koop zou doen aan een Bizon Click-Gun. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik kit gebruikte van Elma, en niet van Bizon. Je stopt de kit koker in de gun en denk ik ga aan het werk. Niets is minder waar, de kitspuit drukt de koker er uit met als gevolg dat de rand van de koker beschadigd wordt en niet meer blijft zitten. Na 3 Click-Gun's te hebben geprobeerd kreeg ik het advies om de orginele kitkokers van Bizon te gebruiken, omdat de kokerwand dikker was van Bizon.

Ik heb Bizon een e-mail gestuurd met dit probleem en als reactie kreeg ik te lezen dat er een productiefout in deze Click-Gun zit.
Augustus komen er nieuwe Click-Gun's op de markt van Bizon en dan is het probleem verholpen.

Dus voor personen die ook dit probleem hebben, even contact opnemen met Bizon.
Zodat ze dit in het systeem kunnen zetten en je een nieuwe kosteloos opsturen als deze in augustus verkrijgbaar zijn.

Groet,
Rinus

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: Bizon Click-Gun Kitspuit

Ongelezen bericht door Rebellian »

Bedankt voor de tip, ik heb het probleem ook met de Bison kit spuit, maar dan met de Praxis houders. Op zich werkt het wel maar zodra de houder beschadigd is pakt hij niet goed meer.

Gesloten