Burnies houtkachels

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Maatman

Burnies houtkachels

Ongelezen bericht door Maatman »

Ik vraag me af of er meer klanten zijn die een slechte ervaring hebben met Burnies Houtkachels in Aduard. Ik heb via de website in augustus 2022 onderdelen besteld voor onze Burnies houtkachel voor een bedrag van € 335. Ondanks veelvuldige toezeggingen van de eigenaar hebben wij geen onderdelen ontvangen noch het betaalde bedrag terug gestort gekregen. De website is nog steeds actief. Ik zou graag met klanten in contact komen die soortgelijke ervaring hebben.

NeoDutchio

Re: Burnies houtkachels

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat voor voordeel gaat u er uit halen om andere klanten te spreken? Waarom niet gewoon een ultimatum stellen en daarna ontbonden? Mochten ze daar niet op reageren kunt gewoon vervolgstappen nemen. Dat lijkt mij effectiever dan andere klanten zoeken.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Hier en daar wat slechte kritieken op het internet zetten kan de druk tot in actie komen bij een bedrijf verhogen

arietje

Ongelezen bericht door arietje »

arietje

Ongelezen bericht door arietje »

.......maar weet niet of het dezelfde burnies is.

mauriceh78

Ongelezen bericht door mauriceh78 »

Ik heb in januari een kleinigheidje voor mijn kachel gekocht maar ook niks ontvangen. Heb wel z’n 06 en kreeg af en toe iemand aan de lijn, maar verder geen actie. Twijfel nu tussen ofwel naar Groningen rijden ofwel aangifte doen…

Maatman

Ongelezen bericht door Maatman »

Ik heb in december 2022 een ingebrekestelling gestuurd (en retour ontvangen - verhuisd/adres onbekend) en vervolgens in januari 2023 aangifte gedaan van oplichting. Zit op dit moment geen beweging in. Ga het nu ook melden bij ConsuWijzer.

Plaats reactie