Fonteyn, slechte service bij storing, reparatie

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
MelenRein
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2023 13:49

Fonteyn, slechte service bij storing, reparatie

Ongelezen bericht door MelenRein »

Fonteyn, als ik op Trustpilot lees hoeveel slechte reviews er zijn m.b.t. oplossing/reparatie/service, zakt de moed mij in de schoenen! Dat een bedrijf zo met klanten omgaat, diep triest.

Onze klacht: Storing Spa Jacuzzi, water warmt niet meer op. Info: aanschaf € 4700, 2,5 jaar oud, max. 30 keer in gezeten. Zeven weken moeten wachten op monteur, 1 minuut de stekkertjes verwisseld en storing zou weg moeten zijn. Nadat we opnieuw gevuld hebben (want water stond al 2 maanden stil) krijgen we weer dezelfde storing en dus buiten gebruik (verwarmt het water niet)! We hebben een ingebouwde spa, dus veel werk om de spa vrij te maken. Nu al 3 maanden buiten werking. Gebeld, natuurlijk geen gehoor, dus ook weer gemaild: En wat geeft Fonteyn als oplossing? Eigen monteur minimale wachttijd 6 weken of ander bedrijf uit Uddel (= ex monteur Fonteyn). En kosten arbeid worden weer berekend. Weinig vertrouwen in. Te gek voor woorden, en als je ze belt? Geen gehoor bij service en moet je maar weer mailen geven ze aan. Je wordt gewoon gedwongen om een andere oplossing via een ander reparateur te regelen, want Fonteyn laat je gewoon in de kou staan, of liever gezegd in koude Jacuzzi zitten.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Fonteyn, slechte service bij storing, reparatie

Ongelezen bericht door BreejKC »

Welke garantietermijn bent u (schriftelijk) bij de aankoop overeengekomen?

Lady1234
Berichten: 27187
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Fonteyn, slechte service bij storing, reparatie

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik zou maar zelf een elektricien uit de buurt inschakelen.

riddert
Berichten: 2136
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Fonteyn, slechte service bij storing, reparatie

Ongelezen bericht door riddert »

Volgens mij heeft u geen enkele verplichting om onderhoud of reparatie door de firma Fonteyn uit te laten voeren.
Schakel een reparateur uit uw omgeving in.

NeoDutchio
Berichten: 12336
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fonteyn, slechte service bij storing, reparatie

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als het buiten de garantie valt gewoon een monteur bellen waar u wel vertrouwen in heeft. Maar of die op korte termijn bij u langs kan komen….

Plaats reactie