LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Glasplaat nieuw tuinbankje ontploft

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Glasplaat nieuw tuinbankje ontploft

Ongelezen bericht door Lowieze »

sylvesterb schreef:
Theotrucker schreef:V Cranenbroek heeft geen voorraad meer. Zoals elke zomer uitverkocht. V. Craenenbroek wilde een vervangruit leveren maar dat wilde de klant niet. Het was 200 km rijden. Craenenbroek wilde die niet gratis bezorgen.
Dat laatste is een aanname. TS besloot samen met zijn vrienden/familie de facebook van V. Craenenbroek te spammen op een zeer grove methode dan is coulance ook geen optie meer.
We kunnen wel zeggen dat TS dus zijn eigen glazen heeft ingegooid in dit geval :wink:

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Glasplaat nieuw tuinbankje ontploft

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Als hij een rechtszaak begint, wat kan de winst zijn?

jonis
Berichten: 2756
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Glasplaat nieuw tuinbankje ontploft

Ongelezen bericht door jonis »

Theotrucker schreef:Ik ook niet. Mijn tuinmeubelen, grill en de meeste gereedschappen komen van v. Cranenbroek. Het is voor mij dan ook maar 1 km. Wel altijd interessant om te horen hoe zo'n rechtszaak afloopt. En wat de winst is.
De "billige meuk" zal niemand ervan weerhouden om er te kopen....als je je verder niet zo druk maakt wat er na aanschaf mee gebeurd; binnen of buiten garantie. Zegt degene die 2KM ervandaan woont.

Moneyman
Berichten: 30109
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Glasplaat nieuw tuinbankje ontploft

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:Ik vind dit topic geen reden om niet meer bij dat bedrijf te kopen.
Daar had ik uberhaupt al geen reden meer voor nodig ;)

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Glasplaat nieuw tuinbankje ontploft

Ongelezen bericht door mahadma »

Dat kon dan wel eens eeduur stukje glas worden als de vraagsteller verliest.........

Gesloten