LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jamaline Vloerreiniger (?)

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
haasje26
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2009 20:07

Jamaline Vloerreiniger (?)

Ongelezen bericht door haasje26 »

Vandaag kwam er een persoon aan de deur die ons een gratis proefmonster gaf voor Jamaline. Volgens hem is het benodigd om de juiste vloerreiniger te krijgen.
Op het flesje staat het volgende:

GRATIS STAAL
JAMALINE
Vloerreiniger


Verder vertelde hij dat de grootste fabrikanten van vloerreinigers dit gebruiken om hun reinigers te maken. Dit lijkt mij sterk, als dit inderdaad zo is, waarom zit ik hier dan met een 'ingrediënt' van zo'n vloerreiniger?

Op internet kan ik niets over Jamaline vinden. Het enige dat ik weet is dat het gemaakt wordt bij Jamar Industrial te Breda.

Verder heb ik bij hem gevraagd om zijn visitekaartje, die hij mij gaf.
Ik vertrouw dit zaakje niet.

Heeft iemand een advies wat ik hier mee moet of een soortgelijke ervaring?

CarolineL
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 jan 2011 14:47

Re: Jamaline Vloerreiniger (?)

Ongelezen bericht door CarolineL »

Jama Line is wel een schoonmaakproduct van jamar industrial, als ik mij niet vergis.

Als u zich hier niet prettig bij voelt: er is niemand die u dwingt het spul te gebruiken. Zolang u ook niets tekent, zit u nergens aan vast.

Niet al te veel zorgen maken denk ik zo, als het een staal is dan is het qua betekenis net zoveel als een proefmonster wat u weleens aan een tijdschrift vindt.

Groet, Caroline

Dinus42
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2012 09:35

Re: Jamaline Vloerreiniger (?)

Ongelezen bericht door Dinus42 »

Ook hier, Vriezenveen, kwam gisteren een meneer aan de deur met een witte mercedesbus om een "staal" van Jamaline vloerreiniger te brengen.
Het flesje is dusdanig oud en verweerd dat er geen gegevens van de verkoper te achterhalen zijn. Als je je product wilt verkopen lijkt het me dat het er dan netjes uitziet en dat ze je weten te vinden mocht je het product willen kopen.

Dinus42
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2012 09:35

Re: Jamaline Vloerreiniger (?)

Ongelezen bericht door Dinus42 »

Heb even rondgebeld in de buurt. Er blijken mensen inderdaad produkten gekocht te hebben. Het lijkt dus een reguliere colporteur te zijn.

Marja Kleemans
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2012 21:04

Re: Jamaline Vloerreiniger (?)

Ongelezen bericht door Marja Kleemans »

Bij ons in Nieuwerkerk [Zeeland] kwam vorige week woensdag ook deze bewuste man aan de deur,daar ik buiten was begon hij zijn verhaal of ik toch wel een bloemetje voor valentijn van mijn man had gehad,nee? dan had hij wel wat aan te bieden ook het beruchte proef flesje Jamaline Vloerreiniger dus,als ik dan even een stukje papier gaf,kon hij nog wat gegevens opschrijven,zei hij,stom van mij,hij had toch een map in zijn hand daar had zeker wel een papiertje in gezeten,maar ja het over valt je dan,en voor je het weet staat hij bij je in huis en begint over van alles te praten wat je zo al in huis hebt,ik moest om twee uur weg,maar was blij dat mijn man thuis kwam,ik had er geen goed gevoel bij,bij deze opdringerige man die toen ook nog zei, nog eens terug te komen,omdat hij dan nog het een en ander wou laten zien.

Janneke90
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2012 11:54

Re: Jamaline Vloerreiniger (?)

Ongelezen bericht door Janneke90 »

Gisteren ook bij mij twee heren langsgeweest die op slinkse wijze zichzelf binnen wisten te praten. De meneer praatte zichzelf binnen met de vloerreiniger maar heeft het er daarna niet meer over gehad. Ik vond hem zeer opdringerig en hij kon mij ook geen prijslijst laten zien van alle producten, wat ik wel raar vond. Ze waren met zn tweeen en ze zagen er niet verzorgd uit. Niet als een nette vertegenwoordiger in elk geval.

Al met al heeft het bezoek bij mij een zeer vervelend gevoel gegeven. Ik woon in het buitengebied en daar is dus weinig sociale controle. Ik kreeg het gevoel dat ze zich hier binnen hebben gepraat om te kijken wat er te halen valt. Ik heb het bedrijf gebeld (Jamar B.V.) en zij hebben nagezocht wie er bij mij geweest is en ze zouden er iets mee gaan doen. Ik ben benieuwd.... Ik laat in elk geval geen mensen meer binnen die iets willen verkopen!

janoisterwijk
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 apr 2012 11:16

Re: Jamaline Vloerreiniger (?)

Ongelezen bericht door janoisterwijk »

Ook hier vertegenwoordiger geweest, en ik moet zeggen, niets mis mee hoor. Ook het product wat ik gekocht heb, een allereiniger (bio eurocleaner) werkt zelfs perfect! Tuurlijk moet je niet zomaar iedereen binnenlaten maar met deze meneer was niets mis! keurig en allerminst opdringerig.

Gesloten