LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kunststof kozijnenboer nvwindows

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
tripping1982
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2010 15:14

kunststof kozijnenboer nvwindows

Ongelezen bericht door tripping1982 »

Goedenavond,

Ik wil graag weten of iemand ervaring (positief dan wel negatief, of meer informatie) heeft met het bedrijf NVWindows (W: http://www.nvwindows.nl/ in Nieuw Vennep).
De directeur: Anton van den Hengel beweert voor 7500 euro mijn gehele woning van kunststofkozijnen (merk: gealan), triple glass te kunnen voorzien (4 ramen ca b. 250cm * h. 160cm; 1 voordeur; dubbele openslaande deuren met een groot raam (b. 350cm *h. 185cm).

Alvast bedankt voor de informatie

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: kunststof kozijnenboer nvwindows

Ongelezen bericht door Chocomelk »

tripping1982 schreef:Goedenavond,

Ik wil graag weten of iemand ervaring (positief dan wel negatief, of meer informatie) heeft met het bedrijf NVWindows (W: http://www.nvwindows.nl/ in Nieuw Vennep).
De directeur: Anton van den Hengel beweert voor 7500 euro mijn gehele woning van kunststofkozijnen (merk: gealan), triple glass te kunnen voorzien (4 ramen ca b. 250cm * h. 160cm; 1 voordeur; dubbele openslaande deuren met een groot raam (b. 350cm *h. 185cm).

Alvast bedankt voor de informatie
Pff dan waren wij toch wel heeeeel wat meer kwijt en voor nog minder
dingen als wat jij zou krijgen allemaal voor die prijs.

howdi
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 okt 2012 22:49

Re: kunststof kozijnenboer nvwindows

Ongelezen bericht door howdi »

Chocomelk schreef:
tripping1982 schreef:Goedenavond,

Ik wil graag weten of iemand ervaring (positief dan wel negatief, of meer informatie) heeft met het bedrijf NVWindows (W: http://www.nvwindows.nl/ in Nieuw Vennep).
De directeur: Anton van den Hengel beweert voor 7500 euro mijn gehele woning van kunststofkozijnen (merk: gealan), triple glass te kunnen voorzien (4 ramen ca b. 250cm * h. 160cm; 1 voordeur; dubbele openslaande deuren met een groot raam (b. 350cm *h. 185cm).

Alvast bedankt voor de informatie
Pff dan waren wij toch wel heeeeel wat meer kwijt en voor nog minder
dingen als wat jij zou krijgen allemaal voor die prijs.
Ja Chocomelk als je niet zo snel beslist en niet meer offertes aanvraagt dan ga je altijd voor de hoofdprijs.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: kunststof kozijnenboer nvwindows

Ongelezen bericht door ciske »

howdi schreef: Ja Chocomelk als je niet zo snel beslist en niet meer offertes aanvraagt dan ga je altijd voor de hoofdprijs.

Jij zit daarmee?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: kunststof kozijnenboer nvwindows

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ciske schreef: Jij zit daarmee?
Haha schijnbaar wel ja, ik ben heel tevreden over onze kunststof kozijnen, hebben dan
wel heel wat meer betaald maar super tevreden en dat is het belangrijkste.

tripping1982
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2010 15:14

Re: kunststof kozijnenboer nvwindows

Ongelezen bericht door tripping1982 »

Dus er is niemand die het bedrijf/directeur kent?

TitaJC
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 okt 2012 01:29

Re: kunststof kozijnenboer nvwindows

Ongelezen bericht door TitaJC »

Hallo,

het bedrijf staat geregistreerd bij de Kamer van Koophandel, echter geeft dit geen 100% garantie:

Naam: Nieuw Vennep Windows Glass Solutions
Vestigingsadres: Nabuccosingel 163
Vestigingsplaats: 2152 PB, Nieuw-Vennep
KvK-nummer: 34318832
Vestigingsnummer: 000006020585
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Verder zijn er wel wat verdachte punten, onder andere dat namelijk meerdere foto's die worden gebruikt op de website gewoon afbeeldingen zijn van het internet (onder andere van de website van Belisol) en geen echte projecten van NV Windows Glass Solutions zijn.

Ik zou dit bedrijf, de directeur en de offerte niet met een korrel zout maar met een flinke zak zout nemen.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: kunststof kozijnenboer nvwindows

Ongelezen bericht door kokka »

waarom vraag je ze niet gewoon om referenties, adressen waar je lang kan gaan om te kijken wat voor kwaliteit ze leveren.
als hij beweert voor 7500 euro alles te kunnen plaatsen, zolang je alles goed schriftelijk vast zet en vooral NIET aanbetaald..

het is een beetje vreemd om al te waarschuwen voor een bedrijf omdat ze reclame materiaal van een leverancier gebruiken voor hun website. dat doen namelijk een heleboel bedrijven.
ik vind het grenzen aan laster

mdejong70
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 aug 2012 22:24

Re: kunststof kozijnenboer nvwindows

Ongelezen bericht door mdejong70 »

te mooi om waar te zijn....? denk dat dat te goedkoop is.

tripping1982
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2010 15:14

Re: kunststof kozijnenboer nvwindows

Ongelezen bericht door tripping1982 »

Ik zocht ook al een kvk inschrijving. Maar kon die zo 1, 2, 3 niet vinden op de site, dus bedankt! Sowieso zijn de laatste reacties en tips meer dan welkom.

De directeur zelf is pas gestart met het bedrijf (was vroeger docent). Dus heeft nog geen referentie's. Wat wel een beetje lastig is.

Jan78
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2013 22:25

Re: kunststof kozijnenboer nvwindows

Ongelezen bericht door Jan78 »

Beste tripping1982,

Je vraag naar ervaringen is inmiddels al weer even geleden.
Ik heb inmiddels ook een aanbieding van dit bedrijf ontvangen en vraag me af of je zelf nog met dit bedrijf in zee bent gegaan. Uiteraard hoor ik dan graag wat dan je ervaringen zijn.

Misschien is er inmiddels nog iemand anders die al ervaringen met dit bedrijf heeft opgedaan?

Dhr.Booij
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2014 20:31

Re: kunststof kozijnenboer nvwindows

Ongelezen bericht door Dhr.Booij »

Goedendag,
Heb ook dit adres via via te horen gekregen van nvwindows met gealen profielen ,en wil ook een offerte gaan aanvragen maar was even benieuwd of u uiteindelijk nog wel kozijnen heeft laten leveren en of u er tevreden mee bent.

Mvg I.Booij

47qgn693
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2014 20:52

Re: kunststof kozijnenboer nvwindows

Ongelezen bericht door 47qgn693 »

Heb ook een offerte aangevraagd bij NVWindow, tot zover de goedkoopste kozijnenboer.
Heel benieuwd naar wat voor resultaten er in de tussentijd geleverd zijn.

Gesloten