Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteenveger De Jong

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
ankere
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 feb 2006 13:57

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteenveger De Jong

Ongelezen bericht door ankere »

Lady1234 schreef:
03 okt 2023 18:01
Wat u nu nog kunt doen? Helemaal niets.

Volgende keer juiste site kiezen en helemaal lezen.
Als er een bedrag is afgesproken ga ik er niet vanuit dat dit zo belachelijk hoog is

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteenveger De Jong

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar waarom betaalt u dan dat belachelijke bedrag?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteenveger De Jong

Ongelezen bericht door Jablan »

Rodewouw schreef:
02 okt 2023 20:22
Weer wat geleerd; volgend jaar gaan we de schoorsteen zelf vegen!!
Heb je een geschikte stofzuiger? Dat is een eerste reden om een goede schoorsteenveger in te schakelen. Tweede reden is je verzekering. Is die nog geldig bij een doe-het-zelf-veegactie?

Investeer een middag om een betrouwbare schoorsteenveger in jouw regio te vinden. Niet via een zoekmachine (krijg je eerst pagina's met valse advertenties), wel via de site van de Algemene Schoorsteenvegers Patroons Bond.

MisterPink81
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2023 10:25

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteenveger De Jong

Ongelezen bericht door MisterPink81 »

Ook wij zijn "opgelicht". Hoewel het niet zo voelde, ze zijn bij ons geweest voor een camera inspectie. Die was wel duur, maar goed ze konden heel snel dus heb ik het geaccepteerd en zonder tegengas betaald.

Ik kreeg alleen het beloofd rapport niet. Na 1 telefoontje met de vraag wanneer ik iets kan verwachten (gewoon netjes, iemand kan ook foutjes maken / druk zijn etc.), werd direct mijn nummer geblokkeerd. Met een ander nummer gebeld en toen werd het onbeleefd en ook dit nummer werd geblokkeerd.

Onderzoek gaan doen naar Schoorsteenveger verstappen en eigenlijk toen pas de "foutjes" op de website echt gezien en dit forum gevonden. Hoewel ik mezelf niet opgelicht voel, heb ik er alles aan gedaan om deze persoon te stoppen. Inmiddels zijn de websites offline en zijn ze aangemeld op de verschillende abuse websites.

Ze zullen vast en zeker weer opnieuw beginnen, maar ik blijf online speuren naar een nieuwe anonieme schoorsteenveger .com website.

dwd90
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2023 10:46

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteenveger De Jong

Ongelezen bericht door dwd90 »

TRAP NIET ZOALS ONS IN ADVERTENTIE VAN

https://www.schoorsteenveger-verhoeven.nl/

0850602109

zelfde verhaal, ter plekke is prijs per meter 450 voldaan. Net verhuist, leek in deze en dacht dan zou ik t zelf wel verkeerd begrepen hebben. Achteraf mega dom. Na tel contact zelfde smoezen, zzper, prijs per meter staat in mini letters op website. Staan bovenaan op google!

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteenveger De Jong

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat staat er.

uit omdat wij met een netwerk van schoorsteenvegers samenwerken. De genoemde prijzen zijn exclusief btw. Bovendien zijn de tarieven voor het vegen van een of meerdere rookkanalen per meter

Quindor
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 apr 2015 11:46

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteenveger De Jong

Ongelezen bericht door Quindor »

dwd90 schreef:
03 nov 2023 18:47
TRAP NIET ZOALS ONS IN ADVERTENTIE VAN
Wat is nou het nut van deze waarschuwing dan? U heeft dus voor het inhuren van deze partij al niet eens de moeite genomen om de website goed te bekijken en hun voorwaarden en tarieven te lezen, laat staan de reeds aanwezige waarschuwingen voor u in dit topic en elders op het internet.

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteenveger De Jong

Ongelezen bericht door witte angora »

Ahh, ze heten nu ineens Verhoeven. Zal geen familie van Rico zijn denk ik.

MisterPink81
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2023 10:25

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteenveger De Jong

Ongelezen bericht door MisterPink81 »

Let op!

Ze gebruiken momenteel de volgende websites:
https://www.schoorsteenveger-hoekstra.nl/
www.schoorsteenveger-verhoeven.nl

Beide sites zelfde principe:
- 085 nummer
- e-mailadres in de footer wat niet bestaat en andere website is
- reviews van "google" die google niet kent
- website nog geen maand oud (op te zoeken via SIDN of WHOIS)

Let op deze signalen.

HandigeHarrie
Berichten: 1377
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteenveger De Jong

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Lady1234 schreef:
03 nov 2023 22:36
Dat staat er.

uit omdat wij met een netwerk van schoorsteenvegers samenwerken. De genoemde prijzen zijn exclusief btw. Bovendien zijn de tarieven voor het vegen van een of meerdere rookkanalen per meter
Voor particulieren is de prijs altijd inclusief btw; dat scheelt al een slok op een borrel (behalve als je al betaald hebt).

AVDR
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2023 16:26

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteenveger De Jong

Ongelezen bericht door AVDR »

De schoorsteenveger van “schoorsteenveger-Verhoeven” ook op de stoep gehad.
Het werk is netjes gedaan, is niets van te zeggen. Maar toen hij de rekening op een IPad toverde veranderde de stemming. Telf. geboekt en €75.- afgesproken en geen €520,50 voor 9 meter. Die €75.- heb ik gepind bij hem.
Daarna speurwerk gedaan op internet, ze opereren onder verschillende namen. Maar er is er niet één die KVK of BTW nr. op de site heeft staan. Website’s worden gehost bij Google LLC / Kansas. Allemaal amateur website’s. Mensen trap er niet in, controleer of de juiste gegevens vermeld worden op de site adres / KVK nummer / BTW nummer.

RT2389
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2023 16:30

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteenveger De Jong

Ongelezen bericht door RT2389 »

Helaas ben ik ook terecht gekomen na onderzoek op deze post, omdat ik mij heb laten verleiden door de brutale gasten van https://www.schoorsteenveger-hoekstra.nl met een 085-nummer

Let op mensen, trap hier niet in!

De website https://www.hoekstraschoorsteen.nl/ is wel legitiem en heeft niets met deze praktijken te maken.
Laatst gewijzigd door RT2389 op 29 nov 2023 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie