Pelletkachel van duroflame. Hoe ervaren anderen de service van dit bedrijf?

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Lisettekoning
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jun 2023 07:31

Pelletkachel van duroflame. Hoe ervaren anderen de service van dit bedrijf?

Ongelezen bericht door Lisettekoning »

Hallo,
Wij hebben een Pelletkachel bij duroflame gekocht. (Nov 2022) Behoorlijk veel geld heeft dat gekost. Wij hebben voor dit bedrijf gekozen omdat de kachel in Nederland gemaakt is, Nederlands bedrijf.

Maar, ze bellen nooit terug, reageren niet op e-mails. De kachel is door hun gerepareerd (pas geleden) maar niet goed. De dichtrand op de deur was al versleten en is gewoon belachelijk gemaakt waardoor het laatst zelfs aan het verschroeien was, gelukkig is het niet brandbaar…

Vervolgens krijg je alleen de telefoniste aan de telefoon maar wordt je weer niet terug gebeld.

Ook de afstandsbediening werkt dramatisch en daar is geen oplossing voor.

(Inmiddels is mijn advies, koop geen duroflame kachel)

En mijn vraag is, hoe ervaren anderen dit bedrijf? Wat voor rechten heb ik? Heb ik een kat in de zak gekocht?

Ik kan nergens recensies vinden over hun kachels. Maar die van mij is, buiten dat het een mooi model kachel is, niet positief.

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Pelletkachel van duroflame. Hoe ervaren anderen de service van dit bedrijf?

Ongelezen bericht door riddert »

Heb even voor u gegoogled, maar het gros van de klanten zijn tevreden over hun duroflame kachel.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Pelletkachel van duroflame. Hoe ervaren anderen de service van dit bedrijf?

Ongelezen bericht door BreejKC »

Probleem is dat u waarschijnlijk alleen maar belt. U bent vefgeten zodra de telefoonverbinding is verbroken.

Schrijf ze, per brief of per email. Som uw klachten daarin op, geef aan wat u van ze verwacht en stel ze redelijke termijnen om de klachten op te lossen. Geef ook aan welke maatregelen u van plan bent te nemen als de klachten niet worden opgelost.

Schrijven komt veel meer serieus over als eindeloos telefoneren. Daarnaast heeft u bewijs in handen dat u ze hierover benaderd heeft. Doet u het per email, maak dan in MS Outlook gebruik van de extra opties om een ontvangst-en/of leesbevestiging van uw bericht te ontvangen.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Pelletkachel van duroflame. Hoe ervaren anderen de service van dit bedrijf?

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ook mijn advies is om te mailen of een bericht met whatsapp te sturen. Voor contactgegevens www.duroflame.nl/contact/. Stuur eventueel een foto mee.

Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... jn-rechten staan de belangrijkste regels. Als u per mail/whatsapp niet tot een oplossing komt kunt u contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl.

Lisettekoning
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jun 2023 07:31

Re: Pelletkachel van duroflame. Hoe ervaren anderen de service van dit bedrijf?

Ongelezen bericht door Lisettekoning »

Bedankt voor de reacties. Ik mail inderdaad ook meteen nadat ik gebeld heb, vorige week ook weer gemaild maar nul reactie. zal notificatie aan zetten, dat heb ik niet gedaan voor het lezen. En ik ga kijken op de website consuwijzer

Plaats reactie