PRAXIS Online kopen wordt niet geleverd

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Ziela
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 jan 2015 14:01

Re: PRAXIS Online kopen wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door Ziela »

inderdaad! Deze is NIET bij vida gekocht! Maar bij praxis!
Voor alle duidelijkheid, ons adres is perfect ingevuld, wij hebben een account bij praxis en hebben meerdere leveringen gehad waaronder zelf 3 bouwcontainers tijdens onze verbouwing!!! Ga nu niet de slimme jongen uithangen en vertellen dat wij een foutief adres hebben opgegeven!!

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: PRAXIS Online kopen wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door riddert »

Fijn om te lezen dat het opgelost is. Mooi vlot ook.

Ziela
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 jan 2015 14:01

Re: PRAXIS Online kopen wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door Ziela »

NeoDutchio,
Even speciaal voor jou.. Omdat jij het niet schijnt te snappen..
Ik heb NIETS bij vida besteld! Ik heb bij Praxis een aankoop gedaan.
Wie de leverancier van Praxis is doet er niet toe, dat is in dit geval tussen praxis en Vida.
JA, ons adres is goed opgegeven! Wat denk je nu zelf??!! We hebben besteld via ons account dat we al jaren hebben bij Praxis en al vele spullen zijn door praxis geleverd.
Het is heel simpel Praxis is en blijft verantwoordelijk!!

Ziela
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 jan 2015 14:01

Re: PRAXIS Online kopen wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door Ziela »

Beste Mensen,

Ik heb gelukkig betaald met PayPal en deze kwestie bij PayPal neergelegd.
Zojuist kreeg ik al een bericht terug van PayPal, en ben (natuurlijk) in mijn gelijk gesteld. Ik krijg mijn geld via PayPal terug gestort.

Laat dit een les zijn voor ons allen... Koop niets bij Praxis online, of haal het af in een filiaal, maar laat het nooit verzenden!!!
En mocht je dat wel doen, dek je dan in en betaal met PayPal!
Praxis laat je barsten!!

16again
Berichten: 16110
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: PRAXIS Online kopen wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door 16again »

Nu is verzenden juist makkelijk voor grote en zware dingen, die niet in mijn Fiat Panda passen....

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: PRAXIS Online kopen wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ziela schreef:
28 jul 2022 20:08
Ik heb NIETS bij vida besteld! Ik heb bij Praxis een aankoop gedaan.
U hebt op de site van Praxis een bestelling gedaan. En daar staan een hoop artikelen van andere leveranciers.
Ziela schreef:
28 jul 2022 20:08
JA, ons adres is goed opgegeven! Wat denk je nu zelf??!! We hebben besteld via ons account dat we al jaren hebben bij Praxis en al vele spullen zijn door praxis geleverd.
Die vraag heb niet alleen ik gesteld. Fijn om te lezen dat u ook op een normale manier antwoord kan geven op een simpele vraag. Dit, zoals u al had kunnen lezen, is bepalend hoe makkelijk of moeilijk de oplossing zal zijn.
Ziela schreef:
28 jul 2022 20:08
Het is heel simpel Praxis is en blijft verantwoordelijk!!
Na verduidelijking van uw kant blijkt dit inderdaad zo te zijn.
Ziela schreef:
28 jul 2022 20:15
Laat dit een les zijn voor ons allen... Koop niets bij Praxis online, of haal het af in een filiaal, maar laat het nooit verzenden!!!
Praxis online heeft een veel uitgebreider assortiment dan in de winkel. Daarbij zijn heel veel artikelen enkel online te krijgen aangezien dit via externe leveranciers gaat die niet dergelijke artikelen in het filiaal afleveren. Een manier van werken die ook Bol en Blokker toepassen. Daar dan ook maar niet meer bestellen? Praxis online staat los van de vele franchisers die een winkel runnen met een Praxis formule.

16again
Berichten: 16110
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: PRAXIS Online kopen wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door 16again »

NeoDutchio schreef:
28 jul 2022 21:45
Ziela schreef:
28 jul 2022 20:08
Ik heb NIETS bij vida besteld! Ik heb bij Praxis een aankoop gedaan.
U hebt op de site van Praxis een bestelling gedaan. En daar staan een hoop artikelen van andere leveranciers.
Dat lijkt me logisch. Denk je dat Praxis ook maar iets uit het hele assortiment zelf maakt?

Paulawerts
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2022 10:03

Re: PRAXIS Online kopen wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door Paulawerts »

Ik heb een soortgelijk meegemaakt.
Heb een kerstboom via praxis besteld,helaas had ik het verkeerde huisnr vermeld.
Binnen 10 min contact opgenomen met praxis.. maar kreeg te horen dat het al te ver in het verzendproces was🤔 hoezo? Na mailen naar vidaxl en de uiteindelijke bezorger packs.nl is de kerstboom die voor mijn vader was nog steeds foetsie.
Wel betaald en een bezorg mail gekregen maar kerstboom niet.
Op website praxis staat dat ze voor je klaarstaan pfffft die regel kunnen ze scrappen

Plaats reactie