LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gezol en hoort niks terwijl dit een prachtige zaak was

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
gabriel
Berichten: 27
Lid geworden op: 01 apr 2004 14:00

Gezol en hoort niks terwijl dit een prachtige zaak was

Ongelezen bericht door gabriel »

Beste lezers,
Heeft u ervaring met Leaseproces in dan het geval Fortis Groeivermogen

Ik heb een brief met dossiernummer maar wat heb ik daaraan als er niks gebeurt terwijl het zo makkelijk en uniek was om het te winnen.

Nee, anders ze sturen een briefje in juni 2009 met de mededeling dat ze geen mailadres hebben hetwelk vreemd is daar alles via mail ging.

Wie zegt mij niet dat ze rekken om het te laten verlopen en dat ze toch al geld hebben ontvangen op het te laten verlopen!
Want dat is niet zo moeilijk.

En nogmaals je houd toch contact met je clienten, maar ik hoor niks en zie niks alleen dat ze een kantoor hebben dichtgedaan etc. etc.

Kortom ik begrijp niet dat zulke soort praktijken gewoon maar mogen, je geeft je vertrouwen toch aan de advocaat en wat gebeurt er ............niks.
Alleen de zaak verloop zo mooi en ze zijn onbereikbaar.
Tja leuk die www.leaseproces.nl en dan inloggen met dossiernummer en geboortedatum nou niks werkt er.

Waarom springt TROS RADAR hier niet op want tenslotte ben ik via TROS RADAR bij deze instelling terecht gekomen.
Daar hebben we jaren geleden die 45 euro nog voor betaald zonder ooit wat te horen verder.
Tja
Gabriel

Gesloten