LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lijfrente uitkering niet nakomen

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
[email protected]
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jan 2010 08:50

lijfrente uitkering niet nakomen

Ongelezen bericht door [email protected] »

Dit bericht plaatste ik ook op dit forum onder de rubriek financieel /juridisch bij het thema VERZEKERAARS. Ik verwijs naar de (overgeplaatste) antwoorden en reacties in deze rubriek.
Laatst gewijzigd door [email protected] op 02 feb 2010 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Vincenti
Berichten: 134
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: lijfrente uitkering niet nakomen

Ongelezen bericht door Vincenti »

Dat schriftelijk niet wordt weergegeven wat mondeling is afgesproken, en dat het vervolgens niet mogelijk lijkt te zijn om dat alsnog op papier te krijgen, en dat vervolgens de afspraken niet worden nagekomen zoals mondeling overeengekomen, is een gang van zaken die mij bij dit soort producten erg bekend voorkomt; veel bedrijven met bekende namen zijn er groot mee geworden.

Hoe frustrerend het ook is:
-Alleen wat bewijsbaar is, is relevant. Mondelinge afspraken zijn niet bewijsbaar en zodoende waardeloos.
-Dit soort clubjes zijn meestal erg goed op de hoogte van het juridische spel en hebben vaak een leger van juristen achter zich staan die geen mogelijkheid onbenut zullen laten.

Ik schat uw kansen zodoende niet al te hoog in.

Maar wel succes.

[email protected]
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jan 2010 08:50

Re: lijfrente uitkering niet nakomen

Ongelezen bericht door [email protected] »

reactie zie thema verzekeraars.

Gesloten