LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sociale verzekeringsbank

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
jimmy238
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2008 14:58

sociale verzekeringsbank

Ongelezen bericht door jimmy238 »

ik heb een nabestaanden uitkering van het svb dit doordat mijn echtgenoot in 2004 is overleden, nu heb ik sinds maart 2006 een nieuwe partner met wie ik inmiddels ook ben getrouwd.
dus mooi zou je zeggen, nu is het geval dat ik ben gebeld door een buurvrouw uit de buurt waar ik woonde voor mijn huwelijk met mijn huidige man,dat er twee rechercheurs in de buurt waren die rondliepen met foto,s van mij en van mijn man,het zou gaan om uitkeringsfraude
u begrijpt je schrikt je rot, en ja hoor na 2 weken een uitnodiging van de svb om verhoord te worden, allebei 4 uur lang verhoord kan u wel vertellen dta dit niet echt prettig is.
al met al na nog eens drie weken een heel kort briefje van de svb dat wij beiden geen verdachte meer zijn in het onderzoek van de svb.
ik hoop dat u begrijpt dat dit bij heel veel leed heeft veroorzaakt, want zelf op ons nieuwe adres zijn de heren de buren langs gegaan en informatie gevraagd dit alles door een persoon die jalours op ons is, wij weten wie dit is want dit is bekend gemaakt door de svb.
nu is mijn vraag ,ag en kan dit zomaar.
het zou voor mij veel betekenen als de svb nu de deuren langs zou gaan en mede zou delen dat er dus niets aan de hand is en ook niet geweest.
helaas doen ze dit dus niet
hoop op antwoorden

Gesloten