Mijn rechten bij bezoek/controle van de WBV?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
kuklos
Berichten: 9781
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Mijn rechten bij bezoek/controle van de WBV?

Ongelezen bericht door kuklos »

Dus volledig uit het niets besluit jij hier een facebook post te plaatsen en dan geef jij ook nog eens de schuld aan Lady1234? Haar laatste reacties waren juist een reactie op die volstrekt onnodige en tegen de regels ingaande link naar de Facebook post.

witte angora
Berichten: 30843
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Mijn rechten bij bezoek/controle van de WBV?

Ongelezen bericht door witte angora »

kuklos schreef:
18 apr 2024 23:07
Weggehaald nadat twee mensen hebben gezegd dat de link weg moest. Blijft nog steeds de vraag waarom Dagkoers überhaupt dit soort dingen post.
Omdat Dagkoers niet altijd beseft wat de gevolgen kunnen zijn van bepaalde acties. Dat is een leerproces waar hij nog midden in zit. Verwijten maken heeft geen nut, met af en toe de weg wijzen komt hij verder.

Onkruid71
Berichten: 2709
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Mijn rechten bij bezoek/controle van de WBV?

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

2 kinderen en dan nog in dit "leerprocess" zitten?
Kan hij dan niet beter hulp zoeken?

witte angora
Berichten: 30843
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Mijn rechten bij bezoek/controle van de WBV?

Ongelezen bericht door witte angora »

Ambulante begeleiding zou zeker kunnen helpen.

Erthanax
Berichten: 9710
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Mijn rechten bij bezoek/controle van de WBV?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dagkoers, Zo’n volstrekt onnodig FB bericht zegt werkelijk helemaal niets over wie een anonieme melding heeft gedaan, en ook niet waar die over ging. Ook uw overburen kunnen van alles zien en een melding doen.
U schreef hier al eens dat u elke maand 2000 euro over houdt en nu weer dat u veel aandelen hebt. Zegt u dat ook tegen bv collega’s? Dan kan ook uit die hoek een melding komen, als iemand denkt dat u tegenover de wbv een deel van uw inkomen verzwijgt.

U haalt uzelf keer op keer problemen op de hals met uw ondoordachte acties, malle vragen en ongevraagd gedeelde informatie. Daarop doelde ik in mijn eerste reactie, toen ik schreef dat u uw leven op orde moet brengen. Zoek hulp.

ZeerPrivé
Berichten: 5479
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Mijn rechten bij bezoek/controle van de WBV?

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Erthanax schreef:
19 apr 2024 12:30
Dagkoers, Zo’n volstrekt onnodig FB bericht zegt werkelijk helemaal niets over wie een anonieme melding heeft gedaan, en ook niet waar die over ging. Ook uw overburen kunnen van alles zien en een melding doen.
U schreef hier al eens dat u elke maand 2000 euro over houdt en nu weer dat u veel aandelen hebt. Zegt u dat ook tegen bv collega’s? Dan kan ook uit die hoek een melding komen, als iemand denkt dat u tegenover de wbv een deel van uw inkomen verzwijgt.

U haalt uzelf keer op keer problemen op de hals met uw ondoordachte acties, malle vragen en ongevraagd gedeelde informatie. Daarop doelde ik in mijn eerste reactie, toen ik schreef dat u uw leven op orde moet brengen. Zoek hulp.
Ik denk dat wat hij hier allemaal op het forum gooit, maar een fractie is van wat hij op de social media gooit en tegen zijn collega's, buren enz. er uit flapt. Zoek hulp heb je gelijk in, maar niet hier op dit forum met diverse huis-, tuin- en keuken psychologen.

Erthanax
Berichten: 9710
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Mijn rechten bij bezoek/controle van de WBV?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Inderdaad. Voor alle duidelijkheid, ik bedoel hulp van deskundige professionals.

Plaats reactie