LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ABC Atlas Amsterdam - NIO-test

Andere onderwerpen over opleidingen en instellingen.
TanteJoke
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2012 22:59

ABC Atlas Amsterdam - NIO-test

Ongelezen bericht door TanteJoke »

Mijn kind is voor de middelbare school een NIO-test afgenomen door onderzoeksbureau ABC Atlas. Kosten: 250,- euro, maar dan krijg je een vooronderzoekje, het onderzoek wordt afgenomen door een psycholoog of orthopedagoog en je krijgt een persoonlijk verslag.....Kostbaar, maar het leek de moeite waard om het schooladvies te ondersteunen.
Uiteindelijk is met het hele formulier van het vooronderzoek niets gedaan, heeft het uitvoeren van de test door een bovengenoemde "deskundige" geen enkele toegevoegde waarde en (o.a. na het lezen van rapporten van kinderen die we kennen en die dezelfde test hadden gedaan), bleek het rapport een slecht Worddocumentje van copy/paste van identieke zinnen. :x
Ik heb inmiddels betaald, na aanmaningen, maar mijn klachten zijn in de wnd geslagen. Weet iemand of er een overkoepelende instantie bestaat om dergelijke klachten te laten beoordelen? Hun eigen klachtenprocedure komt niet verder dan interne afhandeling. Daar kom ik dus niet verder mee...... Wie weet raad?

Gesloten