LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wantoestanden Bureau Jeugdzorg Friesland

Andere onderwerpen over opleidingen en instellingen.
annekeanna
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2018 02:00

wantoestanden Bureau Jeugdzorg Friesland

Ongelezen bericht door annekeanna »

Mijn naam is Anneke Groen en mijn 2 jongste dochters van 12 en 9 jaar wonen sinds 4 jaar bij een netwerkpleegouder.Eerst ging dit contact redelijk goed maar nu heb ik door een conflikt met de pleegouder mijn dochters al dik 5 maanden niet gezien en gesproken.En dit is veroorzaakt door de voogd van jeugdzorg die ook per direct van onze zaak af gehaald is en de nieuwe voogd deelde mij even mede dat er in het leven van mijn dochters geen plaats meer is voor moeder(ik dus).
Verder zijn er door meerdere mensen meldingen gedaan van de wantoestanden bij de pleegouder thuis en de zorgen die mensen zich maken vanwege de veiligheid van mijn dochters maar ondanks alle verontrustende berichten doet bureau jeugdzorg er totaal niks aan met alle gevolgen van dien.jeugdzorg hoort te handelen in het belang van mijn dochters maar dit is wel het laatste wat ze doen kunnen jullie mij alsjeblieft helpen want ik voel me machteloos en me moederhart is echt gebroken.
En verder maak ik me vreselijke zorgen om het welzijn van mijn dochters.
de directe buren van de pleegouder die al tig x na veilig thuis hebben gebeld vanwege hun erge zorgen om mijn dochters en van de wantoestanden die daar gebeuren maar ook met al deze meldingen doet bureau jeugdzorg en de voogd totaal niks.
Ik vind het onacceptabel dat ik als biologische moeder me eigen dochters niet mag zien dit is totaal niet in het belang van me meisjes.
En als er nu wat aan te merken valt op mij maar nee ja in het verleden heb ik foute dingen gedaan maar ik heb alle hulp en therapieen gedaan die je maar kan verzinnen en verder rook ik niet ik drink niet ben anti drugs me huis is netjes en ik ben goed voor me kinderen willen jullie ons alsjeblieft helpen en de wantoestanden van jeugdzorg aan het licht brengen.

Vriendelijke groeten Anneke Groen

Moneyman
Berichten: 30109
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: wantoestanden Bureau Jeugdzorg Friesland

Ongelezen bericht door Moneyman »

annekeanna schreef:Mijn naam is Anneke Groen en mijn 2 jongste dochters van 12 en 9 jaar wonen sinds 4 jaar bij een netwerkpleegouder.Eerst ging dit contact redelijk goed maar nu heb ik door een conflikt met de pleegouder mijn dochters al dik 5 maanden niet gezien en gesproken.En dit is veroorzaakt door de voogd van jeugdzorg die ook per direct van onze zaak af gehaald is en de nieuwe voogd deelde mij even mede dat er in het leven van mijn dochters geen plaats meer is voor moeder(ik dus).
Verder zijn er door meerdere mensen meldingen gedaan van de wantoestanden bij de pleegouder thuis en de zorgen die mensen zich maken vanwege de veiligheid van mijn dochters maar ondanks alle verontrustende berichten doet bureau jeugdzorg er totaal niks aan met alle gevolgen van dien.jeugdzorg hoort te handelen in het belang van mijn dochters maar dit is wel het laatste wat ze doen kunnen jullie mij alsjeblieft helpen want ik voel me machteloos en me moederhart is echt gebroken.
En verder maak ik me vreselijke zorgen om het welzijn van mijn dochters.
de directe buren van de pleegouder die al tig x na veilig thuis hebben gebeld vanwege hun erge zorgen om mijn dochters en van de wantoestanden die daar gebeuren maar ook met al deze meldingen doet bureau jeugdzorg en de voogd totaal niks.
Ik vind het onacceptabel dat ik als biologische moeder me eigen dochters niet mag zien dit is totaal niet in het belang van me meisjes.
En als er nu wat aan te merken valt op mij maar nee ja in het verleden heb ik foute dingen gedaan maar ik heb alle hulp en therapieen gedaan die je maar kan verzinnen en verder rook ik niet ik drink niet ben anti drugs me huis is netjes en ik ben goed voor me kinderen willen jullie ons alsjeblieft helpen en de wantoestanden van jeugdzorg aan het licht brengen.

Vriendelijke groeten Anneke Groen
Je zult een advocaat nodig hebben en geen Jeugdzorg moeten procederen.

Maar, op basis van welke argumenten weigert jeugdzorg jou om contact te hebben? Dat is niet zomaar een maatregel, dus die zullen ze onderbouwd hebben.

Gesloten