LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Accu besteld bij Subtel.nl

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Accu besteld bij Subtel.nl

Ongelezen bericht door Har06 »

Liedje200 schreef:Ik heb wel een goede ervaring met subtel. Ik had een lader besteld voor mijn camera. Tijdens levertijd netjes op de hoogte gehouden via de mail van de status van bestelling, en binnen 4 werkdagen (zojuist) in huis. Lader werkt perfect en is zeker een tientje goedkoper dan bij andere zaken. Omdat er veel klachten zijn voelde ik me geroepen om ook even te reageren :)

Reageren staat vrij, hoewel er beroeps prikkers zijn , die weer in het geweer komen :lol:

Grisjka Nowych
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2015 20:40

Re: Accu besteld bij Subtel.nl

Ongelezen bericht door Grisjka Nowych »

Ik had een andere ervaring met Subtel.
Uiteindelijk na een bestelling bij de kassa geraakt en gekozen voor bankcontact/mister cash.
Buiten het bankkaartnummer werd ook halsstarrig een controlegetal gevraagd.
Dit deed mij denken aan een creditcard.
Argwanend wilde ik niet kiezen voor betaling via creditcard en mijn creditcardnummer prijs te geven.
Reste alleen nog bankoverschrijving vooraf.
De enige geboden mogelijkheid was via internetbankieren.
Dat werd mij te link.
Transactie afgebroken.
Anderen hetzelfde ervaren?

Ed Apd
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2017 09:46

Re: Accu besteld bij Subtel.nl

Ongelezen bericht door Ed Apd »

Ik heb een goede ervaring. Ik heb een accupack besteld (die bijna nergens te krijgen is) en deze binnen 4 dagen thuis geleverd gekregen. Het pakket is bezorgd met GLS (en was via track & trace te volgen) uit Duitsland.

madfred
Berichten: 332
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: Accu besteld bij Subtel.nl

Ongelezen bericht door madfred »

Ik had een accu voor een afstandsbediening (Logitech) besteld en betaald. Na een paar dagen kreeg ik een mailtje dat het waarschijnlijk lang zou duren voordat de accu geleverd kon worden. Ze stelde voor o het geld terug te storten en mij op de hoogte houden wanneer de accu weer leverbaar zou zijn. Dit heb ik geaccepteerd en na drie dagen was het geld terug op mijn rekening.

pierre123
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2018 08:04

Re: Accu besteld bij Subtel.nl

Ongelezen bericht door pierre123 »

Ondanks een veelbelovende slogan dat je je bestelling morgen al in huis hebt na 7 dagen nog niets gehoord of ontvangen. Kreeg wel na een paar dagen een in perfect Nederlands opgestelde - naar later bleek phishing-mail - van de International Card Service met de mededeling dat mijn creditkaart helaas geblokkeerd was en of ik mijn bankgegevens maar even wilde controleren en zo nodig aanpassen.
Was dus kennelijk niet zo slim van me om met mijn creditkaart te betalen. Is de eerste en laatste keer dat ik dat nog doe bij een internettransactie.
Of het met die accu nog goed komt?

Gesloten