Actie KPN : 2 E per maand HBO (1e 3 maanden)

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Alex van Kampen
Berichten: 77
Lid geworden op: 18 okt 2022 22:33

Re: Actie KPN : 2 E per maand HBO (1e 3 maanden)

Ongelezen bericht door Alex van Kampen »

Ik zet de apps, als ze al niet zijn geïnstalleerd, gewoon op de chromecast. Geen telefoon of tablet nodig.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Actie KPN : 2 E per maand HBO (1e 3 maanden)

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Lady1234 schreef:
21 jul 2023 22:59
Met een chromecast zet je helemaal geen app op je tv, maar op je mobiel of tablet.
Volgens mij bedoelde hij dat voor de HBO app.
Persoonlijk zou ik niet gaan voor een chromecast. Betere oplossing vind ik een android tv box, met android tv os er op, kun je ook casten en is je tv gelijk een heel stuk smarter.
Ik zelf heb een nvidia shield, en wil niet anders meer.

Alex van Kampen
Berichten: 77
Lid geworden op: 18 okt 2022 22:33

Re: Actie KPN : 2 E per maand HBO (1e 3 maanden)

Ongelezen bericht door Alex van Kampen »

De HBO app is ook op de chromecast te installeren.

Ron5300
Berichten: 290
Lid geworden op: 20 jul 2023 16:15

Re: Actie KPN : 2 E per maand HBO (1e 3 maanden)

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Het lijkt me voor nu niet verstandig om een nieuwe televisie aan te schaffen omdat u nog niet weet of de films van HBO u wel gaan bevallen.
Zelfs de goedkoopste Chromecast voldoet als uw televisie over een HDMI aansluiting beschikt maar u dient wel over een wifi verbinding te beschikken.
Mocht het u bevallen en u gaat over tot de aanschaf van een nieuwe televisie kies dan niet de Medion maar een televisie met een Android internet platform omdat u dan middels Google play store apps kunt downloaden en installeren.

Methusalah
Berichten: 1176
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Actie KPN : 2 E per maand HBO (1e 3 maanden)

Ongelezen bericht door Methusalah »

Voor de mensen die zich afvragen hoe apps en chromecasts werken, je hebt verschillende chromecasts. Het beroemde hockypuck model, dit is niets anders dan een dom apparaat dat het signaal doorgeeft van jouw telefoon app zodat je het op je tv kan zien. En er is ook de Google TV Chromecast en daar kan je wel apps op installeren. https://store.google.com/us/product/chr ... n-US&pli=1

Plaats reactie