LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dynafix reparatie: oplichterij?

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Khalid1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2020 22:11

Dynafix reparatie: oplichterij?

Ongelezen bericht door Khalid1987 »

Heb mijn Huawei P30 pro op 15 juni 2020 aan een bezorger van dynafix meegegeven, dit in verband met problemen met mijn oplaaddock (waar je je oplader in steekt). Heb mijn telefoon krasvrij meegegeven aan de bezorger.

Vandaag zag ik tot mijn verbazing een foto van dynafix dat mijn scherm helemaal gebarst is, alsof ik het zo heb meegegeven. Gelukkig had ik dynafix opgezocht op internet en kwam al achter dat er vaker dingen voorkwamen die niet echt geheel kloppen. Heb daarom een half uur voordat mijn tel opgehaald werd foto's gemaakt van mijn telefoon (voorkant en achterkant). Hier kan je duidelijk zien dat het een schadevrije telefoon is.

Na 10 minuten te bellen (45 cent per minuut), kreeg ik advies om mijn foto's per email te sturen. Eenmaal gestuurd in ochtend krijg ik ineens in de middag een optie om
a. Afstand te nemen van mijn telefoon
B. Terug te sturen zonder reparatie en 60 euro te betalen
C. Te repareren voor 320 euro.

Op mijn mail wordt niet eens gereageerd, maar ondertussen sturen ze wel een factuur.

Dit is gewoon te belachelijk voor woorden en dit voelt aan als gewoon oplichterij. Als je geen foto hebt gemaakt of iets dan heb je geen poot om op te staan.

Benieuwd of ze gewoon hun fout erkennen, dat ze tijdens transport of op locatie gewoon mijn tel zwaar hebben beschadigd en het op mij proberen te verhalen. Dit is gewoon te gek voor woorden.

NeoDutchio
Berichten: 12336
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Dynafix reparatie: oplichterij?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

En hoe was de telefoon verpakt? Als ik een telefoon in een wc papiertje zou verpakken is het niet vreemd als deze kapot aankomt. Wiens schuld is dat dan?
Dus voordat u begint met mogelijke oplichting, hoe is de telefoon opgestuurd?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Dynafix reparatie: oplichterij?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je fabrieksdoosje bewaarde en die schadevrij aan kwam.....

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Dynafix reparatie: oplichterij?

Ongelezen bericht door berndv »

Ik neem aan dat u niet zelf dynafix heeft ingeschakeld, maar dat dit via de verkoper is gegaan. Heeft u met die partij al contact opgenomen?

Gesloten