LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geslaimd door @Home

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
haarspit
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 okt 2004 20:12

Geslaimd door @Home

Ongelezen bericht door haarspit »

Wisten jullie, dat zonder dat je het weet een provider (in ons geval @HOME) je over kan zetten naar hun internetaanbieding. Dit is ons gebeurd. Zonder enig toestemming heeft @Home ons weggehaald bij Planet. Het heeft ruim 4 maanden geduurd voordat KPN en Planet de telefoon en internetaansluiting heeft hersteld. Wel de rekening betalen voor opnieuw aansluiten etc. Met veel brieven schrijven en 0900 nummers bellen zijn wij eindelijk verlost van het slaimen van @Home. KPN maar dan ook niemand van de providers zal zich afvragen of wij daar toestemming voor hebben gegeven.Zij geven allemaal OPTA de schuld, want die bepalen de regels.!!!!!
Uiteindelijk is met een coulance rekening door Planet en KPN de rekening vereffend. Maar wat overblijft is de ergenis en het gemak waarmee dat gebeurd. @Home heeft ondanks aangetekend schrijven niet eenmaal gereageerd.

kasjacek
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 feb 2008 16:50

Re: Geslaimd door @Home

Ongelezen bericht door kasjacek »

Mij is het volgende gebeurd ook met @Home.
Bij ons in Brunssum heeft de gemeente de kabel verkocht aan @Home. Iedereen in Brunssum heeft een nieuw contract van @Home gekregen met daarin 2 mogelijkheden van betaling. Incasso of acceptgiro. Ik heb voor de laatste mogelijkheid gekozen, acceptgiro. Nu vandaag moest ik tot mijn grote ontsteltenis constateren dat zij per incasso het verschuldigde bedrag hadden afgeschreven. Bij telefonisch contact werd er gezegd dat het helaas niet meer mogelijk was om per incasso te betalen. Maar op de website van hun staat deze wijze van betaling wel.
:oops: @Home.
Zonder enige vorm van mededeling dat zij per incasso gingen innen hebben zij dus geld gestolen van mijn rekening.

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: Geslaimd door @Home

Ongelezen bericht door pvd »

U heeft een maand de tijd om dit geld te storneren, d.w.z. Uw bank opdracht geven deze incasso ongedaan te maken.

pvd

kasjacek
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 feb 2008 16:50

Re: Geslaimd door @Home

Ongelezen bericht door kasjacek »

Dit heb ik al de zelfde dag al gedaan. Ik heb tot nu toe nog niets gehoord van @Home. Ik heb ook meteen het contract opgezegd..
Nu alleen maar wachten op hun reactie.

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: Geslaimd door @Home

Ongelezen bericht door pvd »

Dit heb ik al de zelfde dag al gedaan.
Dan heeft u uw geld dus inmiddels terug.
Ik heb tot nu toe nog niets gehoord van @Home.
Logisch, want zij weten nog van niks....

pvd

Gesloten