LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe ik energiecontracten verkocht

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Gelukkig kun je altijd nog bij Bol.com gaan werken:

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b18a9510/

En wie weet vind je deze bestseller wel onder de kerstboom:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ik_(Ali)

16again
Berichten: 16105
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door 16again »

Bob Schurkjens schreef:
20 dec 2019 15:36
En wie weet vind je deze bestseller wel onder de kerstboom:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ik_(Ali)
Daar valt te lezen, dat uit de school klappen werkt om misstanden aan te kaarten. Was dat nu niet juist het idee achter dit topic?

Erthanax
Berichten: 9690
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door Erthanax »

Eerst dat verhaal van Jeroen van Bergeijk in de Volkskrant lezen, dan de film Sorry we missed you kijken, en je koopt nooit meer iets online. (Of je krijgt webwinkelschaamte :wink:)

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Je kunt ook gewoon niet zeuren als het later komt.

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U had beter voor die 12 uur fabriek kunnen kiezen. En waarom zeggen dat men in de schuldsanering zit? Geen belangstelling, goedendag en het gesprek verbreken, is voldoende.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

16again schreef:
20 dec 2019 16:01
Bob Schurkjens schreef:
20 dec 2019 15:36
En wie weet vind je deze bestseller wel onder de kerstboom:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ik_(Ali)
Daar valt te lezen, dat uit de school klappen werkt om misstanden aan te kaarten. Was dat nu niet juist het idee achter dit topic?
Zeker. Probeer alleen maar aan te geven dat dit van alle tijden is: "Ganz unten". Dit boek als historische context.

De "Ik Ali" 's van vandaag rennen zich rot bij Amazon en Bol. Of zitten te bellen in een sweatroom in Istanboel.

Piepelo
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 sep 2017 15:05

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door Piepelo »

Of deze persoon nu wel of niet iets nieuws vertelt... check die reacties dan!

Oké misschien heb je niets nieuws gehoord, misschien vind je het een zielig verhaal... maar kom op! Negeer het verhaal dan gewoon lekker ipv helemaal los gaan.
Vind je het vreemd dat echte klokkenluiders wel eerst een keer achter hun oor krabben voordat ze de (sociale) media opzoeken.

Knap staaltje tolerantie van achter een toetsenbord. Ja klopt ik ook (ben ik vast weer iemand mee voor)

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als ze 10x bellen en bleven bellen, na netjes geen interesse, dan word ik de scheidsrechter, en hun Headsets....

Bij een normale firma zal ik die nooit ge/misbruiken maar als ze om Energie vragen, ik kan heel hard Blazen!

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door kuklos »

Piepelo schreef:
25 dec 2019 10:33
Of deze persoon nu wel of niet iets nieuws vertelt... check die reacties dan!

Oké misschien heb je niets nieuws gehoord, misschien vind je het een zielig verhaal... maar kom op! Negeer het verhaal dan gewoon lekker ipv helemaal los gaan.
Vind je het vreemd dat echte klokkenluiders wel eerst een keer achter hun oor krabben voordat ze de (sociale) media opzoeken.

Knap staaltje tolerantie van achter een toetsenbord. Ja klopt ik ook (ben ik vast weer iemand mee voor)
Verwacht jij dan dat mensen die continu zijn lastig gevallen door dit soort figuren, en misschien er zelfs wel zijn ingestonken, ze nu met open armen gaan ontvangen en met ze mee gaan huilen?

extelemarketer
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 dec 2019 20:53

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door extelemarketer »

@kuklos Jeetje, een beetje respect graag! Richard Madden was eens ook een telemarketer, en kijk hem nu eens! Hij is nu een rijke, beroemde lekkerding, dus kijk maar uit tegen wie je je tanden laat zien!

NOTE: Dit was bedoeld als een grap, maar wel even leuke trivia, Richard Madden werkte echt eerst in een callcenter!

witte angora
Berichten: 30797
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door witte angora »

Wie is in vredesnaam Richard Madden?

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus ook een windbuil blijkbaar.

extelemarketer
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 dec 2019 20:53

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door extelemarketer »

@witte_angora Je bent een schande voor ons allemaal... (STILL KIDDING maar hij speelde Robb Stark in Game of Thrones, en ook in de Netlfix series "The Bodyguard", en een verwachte film waarin hij ook in gaat voorkomen is "The Eternals", waarin ook Angelina Jolie in voorkomt. Maar that aside, ik realiseerde me ook net dat Kanye West ook ooit eens een telemarketer was; wanneer Kim Kardashian zo'n telefoontje krijgt, zegt ze dat ze altijd aardig is omdat ze er sympathie voor heeft door haar man!

witte angora
Berichten: 30797
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door witte angora »

Robb Stark?
Game of Thrones?
Netflix series?
The Eternals?
Angelina Jolie?
Kim Kardashian?

Geen idee wie en wat het allemaal zijn, en het interesseert me geen fluit. Ik heb andere dingen die me meer interesseren. Als jij dat een schande vindt, prima. Ik leid mijn leven, jij het jouwe.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik ken daar ook niemand van. Ik mis ook niets.

witte angora
Berichten: 30797
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik ben meer van de Fabeltjeskrant en Pipo de Clown. En Mies Bouwman, Toon Hermans, Wim Kan, Fred Emmer - die ja. Wat te denken van James Herriot, Schone Schijn, en 'wordt u al geholpen', dat soort series.

Wat er tegenwoordig allemaal op het scherm ronddartelt doet ook weinig meer dan dat - ronddartelen. En heel erg aanwezig zijn.

Maar goed, met het verkopen van energiecontracten heeft dan niet zoveel te maken natuurlijk. Dat is meer huiskamerpraat... ;)

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En dat die huidige ‘sterren’ voorheen allemaal telefonisch verkoper waren, zij hen vergeven, maar is nog geen aanbeveling.

witte angora
Berichten: 30797
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat ze voorheen telefonisch verkopers waren laat alleen maar zien dat ze oeverloos en inhoudsloos kunnen zwammen om hun doel te bereiken.

Daar zijn de huidige 'sterren' inderdaad erg goed in.

extelemarketer
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 dec 2019 20:53

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door extelemarketer »

guys.... it a joke......

extelemarketer
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 dec 2019 20:53

Re: Hoe ik energiecontracten verkocht

Ongelezen bericht door extelemarketer »

Maar even serieus, ik heb m'n punt gemaakt met deze thread, en daar laat ik het maar bij. Ik ga nu lekker verder met het kijken naar The Witcher op Netflix, m'n virtuele huisdiertjes verzorgen op Pixpet.net, en wachten wanneer de maand maart eindelijk voor de deur is, want dan komen de bloedtest resultaten van m'n twee katten binnen, en dan kan ik ze eindelijk met me meebrengen wanneer ik dit land verlaat om een lekkere, rustige werk te nemen waarbij ik niets hoef te verkopen.

Voor diegene die nieuwsgierig zijn, it's gonna be Noorwegen. Heer-lijk!

Gesloten