Hoge buitenbundelkosten internet bij Simpel

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Odontella
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2024 13:43

Re: Hoge buitenbundelkosten internet bij Simpel

Ongelezen bericht door Odontella »

rvjapio2 schreef:
17 jan 2024 17:23
Ga een cursus eigen verantwoordelijkheid volgen, volwassen telefoongebruik en concentratietechnieken.
Ik ontken ook niet dat de fout bij mij ligt. Ik wilde alleen weten of het doorgaan van internet buiten de bundel kan zonder verder akkoord. Iedereen hier zegt dat dat gewoon mag, dus ik weet genoeg.

Uw reactie heeft daarentegen geen antwoord gegeven op mijn vraag.

Thijs124
Berichten: 681
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Hoge buitenbundelkosten internet bij Simpel

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Dan is Odido zelf wel iets duurder dan hun budget merk simpel ,maar zeker gebruiksvriendelijker.
En vooral zonder boete!.!

Meer over bundels Odido

Internet
Je zit altijd op ons 4G- of 4G+-netwerk. Is je telefoon geschikt, dan kan je ook op 5G.
Is je bundel op? Dan blijf je gratis internetten, maar dan minder snel (64 Kbit/s). Of je koopt een GB-aanvuller. In geval van Unlimited internet in Nederland kan je onbeperkt en kosteloos een GB-aanvuller aanschaffen.
Je past je internetbundel elke maand makkelijk aan. Naar boven of beneden.
Gebruik je internet, dan betaal je voor elke KB.

Odontella
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2024 13:43

Re: Hoge buitenbundelkosten internet bij Simpel

Ongelezen bericht door Odontella »

HADES2001 schreef:
18 jan 2024 09:20
Best coulant van Simpel dat ze de kosten wegschrijven, verdient wel een warme douche, genoeg verhalen dat gezien dat de kosten voor de gebruiker waren
Klopt, ik ben ook heel blij dat de klantenservice me zo goed heeft geholpen. Het was namelijk een tijdje niet duidelijk in de mails en de app hoeveel ik nou precies aan extra kosten had gemaakt doordat data ontbrak.

En dat een deel is kwijtgescholden, daar ben ik zeker heel blij mee. Ze verdienen echt een warme douche.

Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Hoge buitenbundelkosten internet bij Simpel

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ja, u bent goed behandeld.

Ron5300
Berichten: 290
Lid geworden op: 20 jul 2023 16:15

Re: Hoge buitenbundelkosten internet bij Simpel

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Simpel behoort tot T-mobile die nu Odido genoemd wordt en Simpel is goedkoper mede omdat ze geen 5g netwerk aanbieden en zich daarmee richt op klanten die de telefoon gebruiken voor waar die bedoelt is namelijk bellen en niet om grote hoeveelheden data te gebruiken.
In bijna alle openbare gebouwen en in het openbaar vervoer wordt gratis wifi aangeboden en maakt dat mobiele data afnemen helemaal niet noodzakelijk is en de meeste slimme telefoons pakken na één keer inloggen dat wifinetwerk automatisch weer op zodra die beschikbaar is dus wat dat betreft is het slim om de mobiele data standaard uit te zetten.
Oké op een zonnige dag aan het strand een film kijken is geen optie en als iemand dat toch wil kan hij/zij beter bij een andere provider een unlimited data abonnement nemen maar zo'n abonnement doet bij Odido 25 euro per maand terwijl het duurste abonnement met 15 GB data bij Simpel 10 euro per maand doet.
Het is niet mijn bedoeling om Simpel aan te prijzen maar wie weet zet het wel mensen aan het denken die maandelijks weinig data gebruiken maar er wel voor betalen.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Hoge buitenbundelkosten internet bij Simpel

Ongelezen bericht door Nijogeth »

rwolters schreef:
17 jan 2024 17:02
Nijogeth schreef:
17 jan 2024 16:43
Daarbij heeft download of play over het algemeen weinig verschil qua internetgebruik. Hetgeen afgespeeld wordt, dat wordt ook gedownload, alleen niet opgeslagen.
Maar als je per ongeluk play klikt kan je snel stoppen. Bij download haal je de hele 4K film binnen...
Ook een download kun je stoppen.

Edit: deel verwijderd, had de uitleg van TS nog niet gelezen.

Ivo.w
Berichten: 1755
Lid geworden op: 18 feb 2018 12:07

Re: Hoge buitenbundelkosten internet bij Simpel

Ongelezen bericht door Ivo.w »

rwolters schreef:
17 jan 2024 17:02

Maar als je per ongeluk play klikt kan je snel stoppen. Bij download haal je de hele 4K film binnen...
Ook een download kun je pauzeren of stoppen.

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Hoge buitenbundelkosten internet bij Simpel

Ongelezen bericht door rwolters »

Ivo.w schreef:
21 jan 2024 16:27
rwolters schreef:
17 jan 2024 17:02

Maar als je per ongeluk play klikt kan je snel stoppen. Bij download haal je de hele 4K film binnen...
Ook een download kun je pauzeren of stoppen.
Niet als je je telefoon weglegt nadat je de download hebt gestart (wat niet ongebruikelijk is als je een grote file gaat downloaden).

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Hoge buitenbundelkosten internet bij Simpel

Ongelezen bericht door Moneyman »

rwolters schreef:
21 jan 2024 19:36
Ivo.w schreef:
21 jan 2024 16:27
rwolters schreef:
17 jan 2024 17:02

Maar als je per ongeluk play klikt kan je snel stoppen. Bij download haal je de hele 4K film binnen...
Ook een download kun je pauzeren of stoppen.
Niet als je je telefoon weglegt nadat je de download hebt gestart (wat niet ongebruikelijk is als je een grote file gaat downloaden).
Alleen ging TS juist helemaal niet downloaden... althans, dat dacht hij :wink:

Plaats reactie