LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onkunde Telefoongids bv & Gouden Gids

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
blabie
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2011 10:35

Onkunde Telefoongids bv & Gouden Gids

Ongelezen bericht door blabie »

Zowel als medewerker/ondernemer ken ik een hele waslijst van fouten van Telefoongids bv. Nu zij ook de Gouden Gids vermeldingen doen, gaat ook dat helemaal fout. Het is echt te gek voor woorden om uit te leggen. Alles gaat fout. Elke simpele handeling voor correct gespelde plaatsing, juiste rubriek, juiste type gaat mis. Ook de correctie van de correctie mislukt. Krijg je weer dezelfde fout in de vermelding of een nieuwe spelfout. Zelfs als je zegt geen vermelding te wensen, krijg je toch een orderbevestiging. Om op te zeggen, krijg je gewoon de factuur. Alle pogingen om de fouten op te lossen resulteren alleen maar in meer fouten. Zo gek heb ik het nog nergens meegemaakt. 1 Ding: consequent is dit bedrijf wel: fouten op fouten blijven zich opstapelen. Zo lang ik dit bedrijf ken, zo'n 10 jaar. Is er geen prijs voor dit bedrijf zoals de 'gouden eikel'?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Onkunde Telefoongids bv & Gouden Gids

Ongelezen bericht door agro »

Een advertentie in de gouden/telefoon-gids heeft geen enkele toegevoegde waarde voor een bedrijf en/of instelling.
De meeste gidsen verdwijnen direct na ontvangst bij het oud papier.

Gesloten