LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SKYPE

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
cathand
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 aug 2012 17:55

SKYPE

Ongelezen bericht door cathand »

Geachte mevrouw/heer,
Automatisch open't het Skypescherm op de laptop , wat schets mijn verbazing, geheel vernieuwde site, grappig, maar nu zie al de berichten van jaren geleden tot op heden tevoorschijn komen ? ???

Wat ik ook probeer, niks verwijderd deze OUDE berichten.
Vervelend, ik heb geen behoefte aan oude berichten etc etc. weet best wat ik geschreven /verstuurd heb.
Ik ben reuze benieuwd wat Skype hier aan gaat doen, en alle up-date's zijn geinstalleerd aldus het vinkje...!!

fijn weekend allemaal.

De Econometrist
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31

Re: SKYPE

Ongelezen bericht door De Econometrist »

Skype of Whatsapp?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: SKYPE

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Er staat toch Skype? En WhatsApp draait alleen maar op een smartphone.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: SKYPE

Ongelezen bericht door newmikey »

cathand schreef:Geachte mevrouw/heer,
Automatisch open't het Skypescherm op de laptop , wat schets mijn verbazing, geheel vernieuwde site, grappig, maar nu zie al de berichten van jaren geleden tot op heden tevoorschijn komen ? ???

Wat ik ook probeer, niks verwijderd deze OUDE berichten.
Vervelend, ik heb geen behoefte aan oude berichten etc etc. weet best wat ik geschreven /verstuurd heb.
Ik ben reuze benieuwd wat Skype hier aan gaat doen, en alle up-date's zijn geinstalleerd aldus het vinkje...!!

fijn weekend allemaal.
Warrig bericht waar geen touw aan vast te knopen is. Wat is een "skypescherm" of welke "geheel vernieuwde site" bedoelt TS? Wat voor "vinkje" geeft aan TS aan dat alle updates geinstalleerd zijn? Welke updates en waarvoor? OS? Skype applicatie? Browser? Waarom zou "Skype hier aan gaat doen" en wie denkt TS dat Skype eigenlijk is?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: SKYPE

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Mhm.. Het automatische openen kan met startup zijn. Veel mensen zetten dat aan waardoor als een computer opgestart is een hele serie programma's openen (Skype, spottify, etc).

De rest volg ik ook niet.

wieder
Berichten: 283
Lid geworden op: 10 dec 2014 12:58

Re: SKYPE

Ongelezen bericht door wieder »

GJvdZ schreef:Er staat toch Skype? En WhatsApp draait alleen maar op een smartphone.
Er staat inderdaad Skype, maar Whatsapp draait ook op je Chromebook en met een omweg op Windhoos. Echter maar 1 telefoonnummer per apparaat....

smilie
Berichten: 341
Lid geworden op: 15 sep 2009 17:50

Re: SKYPE

Ongelezen bericht door smilie »

Ik ervaar hetzelfde als TS;

ter verduidelijking: ik gebruik een en dezelfde Skype account op het kantoor en thuis. Als ik op het kantoor chats of gesprekken had, bij aankomst thuis toont Skype deze ook. Echter, naar voren (als zijnde niet gelezen) komen ook chats uit 2012 of zo. Beetje vervelend, maar meer dan dat niet.

Imho, na het overname van Microsoft is het Skype behoorlijk achteruit gegaan :(

pietjeplus
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 jul 2014 01:13

Re: SKYPE

Ongelezen bericht door pietjeplus »

Skype is jammer genoeg slechter geworden.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: SKYPE

Ongelezen bericht door olaf79 »

pietjeplus schreef:Skype is jammer genoeg slechter geworden.
Jah joh. Wat is er dan allemaal slechter geworden?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: SKYPE

Ongelezen bericht door GJvdZ »

wieder schreef:
GJvdZ schreef:Er staat toch Skype? En WhatsApp draait alleen maar op een smartphone.
Er staat inderdaad Skype, maar Whatsapp draait ook op je Chromebook en met een omweg op Windhoos. Echter maar 1 telefoonnummer per apparaat....
Gezien de aard van de vraag lijkt het me niet aannemelijk dat TS dit heeft gedaan. Dit is niet iets voor doorsnee gebruikers.

wieder
Berichten: 283
Lid geworden op: 10 dec 2014 12:58

Re: SKYPE

Ongelezen bericht door wieder »

Dit is niet iets voor doorsnee gebruikers.
Nounou, het kan heel makkelijk met Bluestacks bijvoorbeeld. Kun je niks fout aan doen..Anyway, het ging over Skaaip :-P

Gesloten