Geacht panel: Al vanaf 2017 29 december zit een kennis zonder signaal , en kan niet meer internetten - bellen - en geen televisie.
Na melden via klanten service ( call center ) e-mail - brieven aangetekende schrijven ; geen reactie . Hoogsten een SMS van bericht ontvangen . Doch de storing wordt niet verholpen . De betalingen lopen echte gewoon door via automatische afschrijving.
Wat kunnen we nog doen om dit om een oplossing te krijgen , en het signaal weer wordt door gegeven via de telefoon aansluiting.
Gaarne met dank Uw reactie .
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELE2 service.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09 feb 2018 09:14
TELE2 service.
Laatst gewijzigd door t.smits-wijchen op 10 feb 2018 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: TELE2 service.
Is dit een technisch of een financieel probleem? Iets meer info zou handig zijn.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09 feb 2018 09:14
Re: TELE2 service.
Dit is uiteraard een technisch probleem , daar de voorwaarde van TELE2 is dat de abonnement kosten automatisch van je rekening worden af geschreven. Dit gebeurt dan ook , ondanks dat men geen signaal levert . Dit is ongehoord en volkomen ,en ongewenst.
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: TELE2 service.
Goed dat ze verkocht zijn. Een groot deel van Tele2 medewerkers zal gelukkig ontslagen worden. Hadden ze maar beter werk moeten leveren.
Re: TELE2 service.
T2 kent 1 betaalwijze. Auto incasso. Daar teken je voor. Maar een storing van zolang behoort allang opgelost te moeten zijn. Tenzij er sprake is van wanbetaling.