LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone: ik verzend smsen maar die komen niet aan

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
kroontje1970
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2010 18:52

Vodafone: ik verzend smsen maar die komen niet aan

Ongelezen bericht door kroontje1970 »

Jaren lang abonnee geweest, maar nu ben ik het zat. Sinds drie maanden kan ik er niet meer op rekenen dat smsen die ik verzend, ook daadwerkelijk aan komen. Soms wel, soms niet. Daarbij komen voicemails pas dagen later aan zonder eerder aan te geven dat iemand gebeld heeft. Bovendien, met enige regelmaat ontvang ik oproepen die weer ophangen zodra ik opneem.

Meerdere malen contact gehad met servicecenter. Telkens weer de open deuren analyse: smsnummer ok? Ja. Simkaart in ander toestel? Nee, als ik de batterij uit het toestel haal, en ik doe hem er weer in, verstuurt hij de sms wel. Maar hij kan elk moment weer stoppen, ook als ik een ander toestel gebruik.

Het probleem zit in een instelling in de centrale die steeds weer zichzelf reset. Maar Vodafone komt niet met een oplossing. Het duurt nu al drie maanden, heb nog zes maanden een abonnement, maar Vodafone nooit meer!

Vandaag ook weer contact met het servicecentrum. De eerste vrowu vond het raar dat ik ongeduldig werd door de standaardvragen nadat ik had gezegd dat ik het al drie maanden heb, en al tien keer gebeld werd. De tweede vrouw zei dat ik zo een slechte verbinding had (met mijn Vodafone GSM) dat ik nog maar eens moest bellen... maar dan moet ik weer het hele verhaal uitleggen....

Jullie begrijpen vast dat het moeilijk is om een betrouwbaar iemand te zijn met zo een telefoonprovider. Ik wordt er horendol van en vraag mij af hoe ik in het verleden met Vodafone mijn zaken kon regelen... was dat geluk, of heb ik nu gewoon ongeluk.

Hoor het graag.

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: Vodafone: ik verzend smsen maar die komen niet aan

Ongelezen bericht door marietje224 »

nou ik geef je helemaal gelijk!
en als je dan belt,krijg je bandje...u kunt ook gebruik maken van onze website... DIE AL 3 JAAR NU GELOOF IN IN ONDERHOUD IS of je komt er niet op...of de helft doet het niet,
dan doet je internet het niet...dagen...of idd sms..niet aankomen ,en maar reklame maken via onze site kunt u ja ja 2 SMSJES GRATIS VERZENDEN?hoe ALS DE SITE HET NIET DOET...
en dan mail je al je klachten dat je bv geen rekeningen krijgt?wel geld afhouden?nee ik wil eerst een rekening?waar is die?ja ons systeem ja al 3 jaar?
en de site is maar een service DAN MOET JE ER NIET MEE ADVERTEREN!!!.
april loopt de mijne af...weg daar,ben het zat..ga wel naar weet ik veel wat.
die gratis smsjes boeien me niet,maar dat je niet op die site kan,daar kan je je rekeningen ook zien?duh..maar als je erin komt staan ze er niet???????gek...

mailen heeft geen zin naar die tent..opzeggen,is de oplossing...
de groeten daar...en in okterber gaat mijn man...dus 2 kwijt en dure...zat andere

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Vodafone: ik verzend smsen maar die komen niet aan

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik heb een soortgelijk probleem.

Ik kan niet SMS berichten beantwoorden.
Wel een nieuwe naar de afzender sturen.

Vodafone zegt dat het OF aan de SIM kaart ligt (door Vodafone geleverd) OF aan de telefoon (door Vodafone geleverd) OF aan instellingen (die goed staan, volgens vodafone shop).

De overeenkomst - het is vodafone - want hun product met hun abbo kan geen 'reply' berichten verwerken.

maar oplossen? Nee hoor.

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: Vodafone: ik verzend smsen maar die komen niet aan

Ongelezen bericht door marietje224 »

wij hebben een n97 mijn man kon niet mms en..ze zijn dagen bezig geweest,niet dat we het veel doen..maar het hoort erbij,alle instellingen gedaan,we zijn niet achterlijk! een hele vrijdagavond heeft mijn man in die winkel gezeten van 5 tot sluitingstijd...niks...kwam er ook een man met de n95...want het werd op het toestel afgeschoven...mijn man heeft u dat ook ,ja idd...
ja toen moesten ze wel want die werd ook niet vrolijk...
ze zijn bezig geweest,ik zeg jullie lossen het maar op anders betaal ik een deel niet....tja?
ja hoor zateragmiddag 5 uur.helpdesk,ja zaterdag zo zo...
of mijn man het even wilde proberen en welja hij deed het...was een programmeer foutje......ja dat hebben ze wel meer daar...
de brief is de deur uit...ga wel weer ergens anders heen..terwijl je denkt vodafone nou....

artronic
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2010 21:39

Re: Vodafone: ik verzend smsen maar die komen niet aan

Ongelezen bericht door artronic »

Heb ook via het werk vodafone meer niet als wel bereik
kennis heeft vodafone maar mn sms jes komen soms gewoon niet aan
alleen met haar heb ik problemen verders nooit met iemand
gelukkig heb ik prive telfort =kpn werkt altijd

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Vodafone: ik verzend smsen maar die komen niet aan

Ongelezen bericht door atesli »

artronic schreef:Heb ook via het werk vodafone meer niet als wel bereik
kennis heeft vodafone maar mn sms jes komen soms gewoon niet aan
alleen met haar heb ik problemen verders nooit met iemand
gelukkig heb ik prive telfort =kpn werkt altijd

Dan heb je geluk met TELFORT, wel leuk eens iets positiefs hier te lezen over telfort.

Succes
ATESLI

Gesloten