Weekenddeal KPN

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
michaelrutten68
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jul 2014 09:18

Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door michaelrutten68 »

ik heb een weekenddeal bij de KPN een 43inch smart tv, alleen wachten en wachten, gebeld, berichten gedaan en niemand reageert of weet waar de tv is gebleven. Heb vorige week een hele dag gewacht, ik heb gebeld en men wist me niets te zeggen alleen dat het intern uitgezocht moest worden, er zou contact met mij worden opgenomen, maar hoe kan je nou contact opnemen als je niet gevraagd heb naar mijn nummer. Als ik het dan op zoek op het internet dan zijn er toch wel veel vragen en klachten over de deals met KPN. Zouden jullie hier iets aan willen wijden want dit is niet leuk.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Je krijgt de tv pas na dat de eerste rekening betaald is. Dan gaan ze hem verzenden.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door witte angora »

Dit is het forum van AvroTros Radar. Hier kunnen consumenten keuvelen over consumentenonderwerpen (en wat daarvoor door moet gaan). Voor dit soort vragen kun je de redactie zelf benaderen.

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Onkruid71 schreef:
01 nov 2023 10:34
Je krijgt de tv pas na dat de eerste rekening betaald is. Dan gaan ze hem verzenden.
Vlg mij zelfs nadat er ook niet meer gestorneerd kan worden.

@TS Heb je het hier al geprobeerd https://forum.kpn.com

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door Moneyman »

Vrij logisch ook overigens.

michaelrutten68
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jul 2014 09:18

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door michaelrutten68 »

Onkruid71 schreef:
01 nov 2023 10:34
Je krijgt de tv pas na dat de eerste rekening betaald is. Dan gaan ze hem verzenden.
die is al betaald dus dat kan het ook niet wezen, ik heb de KPN gebeld en die geven aan dat POSTNL geen tijd heeft voor bezorging?????

Morgan le Fay
Berichten: 515
Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

43 inch is een flinke maat en dat over de post. Dat wordt geheid een topic over kapot scherm oid.
Koop dat soort zaken gewoon bij de witgoed om de hoek. Die komen ook nog voor je installeren.
En heus ik ben als het gaat om iets aanschaffen een echte "Hollander" ,80duizend sits bekijken wie het nog goedkoper kan leveren
Maar voor een aantal zaken ga ik toch echt lang bij een stenen winkel en een van die zaken is een tv.
Laatst gewijzigd door Morgan le Fay op 01 nov 2023 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Morgan le Fay schreef:
01 nov 2023 13:44
43 inch is een flinke maat en dat over de post. Dat wordt geheid een topic over kapot scherm oid.
Koop dat soort zaken gewoon bij de witgoed om de hoek. Die komen ook nog voor je installeren.
Maar die winkel geeft hem niet gratis mee, KPN doet dat wel.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Morgan le Fay schreef:
01 nov 2023 13:44
43 inch is een flinke maat en dat over de post. Dat wordt geheid een topic over kapot scherm oid.
Koop dat soort zaken gewoon bij de witgoed om de hoek. Die komen ook nog voor je installeren.
Waarom kopen als je het zou krijgen? Er worden veel schermen verzonden, zonder problemen, zelfs nog grotere.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door Seinhuis »

michaelrutten68 schreef:
01 nov 2023 12:39
Onkruid71 schreef:
01 nov 2023 10:34
Je krijgt de tv pas na dat de eerste rekening betaald is. Dan gaan ze hem verzenden.
die is al betaald dus dat kan het ook niet wezen, ik heb de KPN gebeld en die geven aan dat POSTNL geen tijd heeft voor bezorging?????
Wacht 2 weken, het wordt vanzelf bezorgd. Als u PostNL app download dan krijgt u vanzelf een melding wanneer het bezorgt wordt.

Indien het over 2 weken niet bezorgd is dan kunt u (nadat u contact op hebt genomen met KPN) hulp vragen aan uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl. Eventueel kunt u naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door Moneyman »

Morgan le Fay schreef:
01 nov 2023 13:44
Maar voor een aantal zaken ga ik toch echt lang bij een stenen winkel en een van die zaken is een tv.
Prima, jouw keuze. Mijn 65" is gewoon keurig thuisbezorgd.

Maar dat je een gratis TV zou moeten weigeren om in plaats daarvan in de winkel om de hoek een TV te gaan kopen is toch wel curieus.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door angel1978 »

Morgan le Fay schreef:
01 nov 2023 13:44
43 inch is een flinke maat en dat over de post. Dat wordt geheid een topic over kapot scherm oid.
Koop dat soort zaken gewoon bij de witgoed om de hoek. Die komen ook nog voor je installeren.
En heus ik ben als het gaat om iets aanschaffen een echte "Hollander" ,80duizend sits bekijken wie het nog goedkoper kan leveren
Maar voor een aantal zaken ga ik toch echt lang bij een stenen winkel en een van die zaken is een tv.
Een tv installeren :roll:
Ik zou niet eens willen dat iemand dat hier kwam doen.
Overigens kan dat ook gewoon als je bijv. bij MM bestelt, die installeren 'm ook zonder problemen voor je als je dat graag wilt.

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ik bestel mijn t.v.'s (55 inch) ook altijd online, nog nooit problemen ondervonden. Voor installeren heb ik geen kwibus nodig, kan ik prima zelf. De 43inch voor mijn slaapkamer heb ik in mijn uppie aan een muurbeugel opgehangen.

Morgan le Fay
Berichten: 515
Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Dat ik dat soort zaken schrijf wil nog niet zeggen dat ik TV instellen oid niet zelf kan :lol:

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door Jablan »

Morgan le Fay schreef:
01 nov 2023 13:44
43 inch is een flinke maat en dat over de post. Dat wordt geheid een topic over kapot scherm oid.
Koop dat soort zaken gewoon bij de witgoed om de hoek. Die komen ook nog voor je installeren.
En heus ik ben als het gaat om iets aanschaffen een echte "Hollander" ,80duizend sits bekijken wie het nog goedkoper kan leveren
Maar voor een aantal zaken ga ik toch echt lang bij een stenen winkel en een van die zaken is een tv.
Hoe denk je dat die witgoed winkel om de hoek de spullen geleverd krijgt? Of hoe die spullen überhaupt in Nederland aankomen?

Jan Wijn
Berichten: 60
Lid geworden op: 05 jan 2022 11:57

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door Jan Wijn »

43inch ? Die moet je zelf afhalen: die past niet door je brievenbus.

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door juliomariner »

Jan Wijn schreef:
06 nov 2023 10:45
43inch ? Die moet je zelf afhalen: die past niet door je brievenbus.
Wat een onzin, de meeste pakketten passen niet door de brievenbus.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Weekenddeal KPN

Ongelezen bericht door witte angora »

juliomariner schreef:
06 nov 2023 17:57
Jan Wijn schreef:
06 nov 2023 10:45
43inch ? Die moet je zelf afhalen: die past niet door je brievenbus.
Wat een onzin, de meeste pakketten passen niet door de brievenbus.
Als ik een stropdas bestel van 1.50 lengte past die prima door de brievenbus. Maar daar zit geen stekker aan, dat scheelt.

Plaats reactie