LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat is er nu nog normaal?????

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
MonikaN
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 nov 2007 19:19

Wat is er nu nog normaal?????

Ongelezen bericht door MonikaN »

Ik zit met een groot probleem.
ik wil maar al te graag terug aan het werk maar mijn wergever Patijnenburg wil me terug maar ze doen er zelf niets aan, ik zit nu al 9 maandan thuis vanwegen dat het bedrijf niet naar mijn nood kreeten heft geluisterd.Ze zeggen gewoon dat het met me verleden te maken heeft.
Wat dus niet het geval is.
ergens anders in dit forum staat een stuk on der reintergatie de tietel luid "ik en Patijnenburg (wsw) .

ik hoop van jullie te horen.

gr Monika

petty1950
Berichten: 312
Lid geworden op: 19 jun 2006 01:01

Re: Wat is er nu nog normaal?????

Ongelezen bericht door petty1950 »

Monika, ik heb je hele verhaal gelezen en eerlijk gezegt duizelt ,t me nogal want ik lees een heel scala aan persoonlijke en bedrijfsmatige problemen. Ik denk echt, vooral als ik aan je verregaande woedeaanvallen denk die zich niet alleen op jezelf maar ook op een onschuldig dier richten :idea: dat je idd een GROOT probleem hebt dat beslist niet via een forum opgelost kan worden.
Voor de psychische problemen is de psychiater ( heb je al begrijp ik) en voor het deel dat je werk betreft zou ik je aanraden een afspraak te maken bij een juridisch raadsvrouw/man in jouw gemeente (is op internet te vinden) die wat meer duidelijkheid kan scheppen op dat gebied.
Ik ben daar ooit zelf m.b.t. een arbeidsconflict prima geholpen.

Veel sterkte en ......knuffel voor je kat :wink:

MonikaN
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 nov 2007 19:19

Re: Wat is er nu nog normaal?????

Ongelezen bericht door MonikaN »

bedank petty voor je reactie.
Ik ga er zeker wat mee doen.
die knuffel heeft me kat gehad.
En ik weet dat er heel veel is wat je gelezen hebt maar nu pas na 13 jaar daar werkend te zijn zoek ik de forums. :?
Ik dacht nu van het moet maar is onder de mensen komen.

groeten Monika :wink:

petty1950
Berichten: 312
Lid geworden op: 19 jun 2006 01:01

Re: Wat is er nu nog normaal?????

Ongelezen bericht door petty1950 »

Graag gedaan meid :wink:
Goed dat je er iets mee gaat doen want alleen kom je niet uit deze chaos lijkt me.
Ik wens je alle geluk toe en veel succes!

MonikaN
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 nov 2007 19:19

Re: Wat is er nu nog normaal?????

Ongelezen bericht door MonikaN »

:D Het zal nog wel vat voet in aarde hebben voor ik hier wat mee ga doen maar ik ga het zeker doen ,
Ik heb nu nog een hoop aan me hoofd en daar moet eerst rust in komen voor ik daar helder mee aam de slag ga.
:)

:wink:

Gesloten