LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tempo-team

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
Waaromzosnel
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 apr 2011 18:55

tempo-team

Ongelezen bericht door Waaromzosnel »

Goede avond allemaal.

ik zit met het volgende: ongeveer een maand geleden gewerkt bij tempo team. ik checkte na een week of ik mijn salaris binnenhad. niks binnengekregen, dus ik heb contact met temp-team opgenomen hierover. Zij zeiden dat er iets mis was met de kopie van mijn legitimatiebewijs en dat ze me daarom niet konden uitbetalen, ze zeiden tevens dat ze daarover contact hebben opgenomen (wat gewoon niet waar is ik ben zowel niet gemaild als gebeld hierover) dus ik heb gevraagd dus na die week werken of ze het alsnog konden uitbetalen en ze zeiden dat ze dat zouden doen. ik checkte de week daarop of er salaris binnen was gekomen, niks. Ik dus weer bellen, en nu kreeg ik iemand anders aan de lijn die mij vertelde dat ik persee een kopie wederom van mijn id moest laten maken en dat het dan gestort zou worden. dat heb ik dus gedaan en volgens hun zou het deze dinsdag gestort worden, er is wederom niks binnen gekomen en ik maak me ook geen enkele ilussie dat er vandaag nog iets binnenkomt. Ik ben woedend op die lui, omdat ik door hun zoveel extra tijd hieraan kwijt ben, en ik moest rekeningen betalen van dat geld, dus die rekeningen zijn nu alleen maar gestegen omdat zij het salaris nog steeds niet gestort hebben. wat moet ik doen mocht er deze week weer niks gestort worden? Misschien klink ik wat ongeduldig en maak ik me veel te druk, maar ik heb de indruk dat ik aan het lijntje wordt gehouden door tempo-team

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: tempo-team

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Als het vandaag gestort zou worden betekend nog niet
dat het vandaag dan op op je rekening staat.

Waaromzosnel
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 apr 2011 18:55

Re: tempo-team

Ongelezen bericht door Waaromzosnel »

ok verkeerd geformuleerd dan, dinsdag zou het geld op mijn rekening staan zeiden ze

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: tempo-team

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Waaromzosnel schreef:ok verkeerd geformuleerd dan, dinsdag zou het geld op mijn rekening staan zeiden ze
Waarom vandaag niet even gebeld met ze ?

uitzuigkracht
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 dec 2009 20:41

Re: tempo-team

Ongelezen bericht door uitzuigkracht »

heb ik ook al eens gehad, was al langere tijd werkzaam en werd per week betaald maar na 7 weken geen geld gehad te hebben ging ik eens bij start uzb langs.
ik vroeg of mn loon ineens per maand betaald zou worden ofzo maar nee dat was het niet.
ze vroeg mn naam en toen schoot haar ineens wat te binnen dat mijn id kaart verlopen was en ik eerst een nieuwe moest laten zien voor ik weer geld kreeg.
ik had er niet op gelet wanneer de eind datum was maar ze hebben mij ook niks laten weten en dan ineens moet je zo'n kaart gaan halen maar van welk geld?
ze deden alsof ik ineens illegaal in nederland verbleef (ben gewoon een blanke hagenees)

na 20 jaar uitgebuit te zijn heb ik liever een uitkering dan weer een nieuw baantje via een uitzuigbureau, voor deze jongen nooit weer.
ik maak mn geld zelf wel :twisted:

Emma75
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 apr 2011 17:39

Re: tempo-team

Ongelezen bericht door Emma75 »

@ Waaromzosnel: Heb je inmiddels je salaris al ontvangen? Wat was er nou uiteindelijk aan de hand met die kopie? Mankeerde daar wat aan of was het de fout van Tempo-Team waardoor je geen geld kreeg?

Gesloten