LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Annulering kraamhuur bij De Wit Evenementen: na 2 maanden nog geen geld terug

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
carmenolav
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2020 16:56

Annulering kraamhuur bij De Wit Evenementen: na 2 maanden nog geen geld terug

Ongelezen bericht door carmenolav »

Ik heb in december een kraam gehuurd bij de Wit evenementen. Deze heb ik een week later geannuleerd omdat ik op die datum toch niet kon. Netjes gemaild, geen antwoord. Weer gemaild, toen wel antwoord. Ik moest mijn rekeningnummer doorgeven. Gedaan. We zijn nu 2 maanden, diverse mails, telefoontjes, sms'jes en een melding bij Klachtenkompas verder, maar nog steeds geen geld terug. Iemand dezelfde ervaring? Of weet iemand wat er met het bedrijf aan de hand is. Mvg Carmen Twint
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mar 2020 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Annulering kraamhuur bij De Wit Evenementen: na 2 maanden nog geen geld terug

Ongelezen bericht door berndv »

ik zou de normale stappen volgen, dus geef ze per mail/brief nog een laatste kans om het geld terug te betalen binnen 14 dagen en dat ze daarna in gebreke zijn. Daarna zou u het eventueel uit handen kunnen geven aan een incassobureau.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Annulering kraamhuur bij De Wit Evenementen: na 2 maanden nog geen geld terug

Ongelezen bericht door alfatrion »

Heb je wel recht op je geld terug?

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Annulering kraamhuur bij De Wit Evenementen: na 2 maanden nog geen geld terug

Ongelezen bericht door BL2 »

alfatrion schreef:
24 mar 2020 08:51
Heb je wel recht op je geld terug?
Inderdaad, wanneer was de geboekte markt ?

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Annulering kraamhuur bij De Wit Evenementen: na 2 maanden nog geen geld terug

Ongelezen bericht door alfatrion »

Begin eens met de voorwaarden of anders waarom je een consument bent.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Annulering kraamhuur bij De Wit Evenementen: na 2 maanden nog geen geld terug

Ongelezen bericht door berndv »

heb de voorwaarden van de markten wel bekeken. Annuleren kan tot 1 week voor de markt, dit moet dan op vrijdagmiddag voor 17.00 gemeld worden, dan heeft de klant recht op volledige teruggave. Wordt er geannuleerd in de week voorafgaand aan de markt, dus van vrijdag 17.00 een week vooraf tot de vrijdag voor de markt om 17.00 wordt er 50% terugbetaald. Wordt daarna geannuleerd vindt er geen terugbetaling plaats.

Ik lees inderdaad geen data hier, op klachtenkompas wel iets meer, maar geen datum van de markt zelf. Boeking op 22 december, annulering op 3 januari.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Annulering kraamhuur bij De Wit Evenementen: na 2 maanden nog geen geld terug

Ongelezen bericht door alfatrion »

Laat 3 jan een vrijdag zijn.

Gesloten